Fandom

AZANT

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij

AZANT

KLUB

A Z A N T.png
Pegazy, Jednorożce, Alikorn
Klacze
Zajęcia Spotkania
AZANT- Klub założony w szkole przez kucyki. Należą do nich: dwa pegazy (Cheerful Breeze i Bolt Fire), dwa jednorożce (Natalie i Thinker) i jeden Alikorn (Katy Moon)

Ważne informacje

Pomysł na klub dała Katy Moon razem z Bolt Fire.Organizacja ta została założona, by wspierać się nawzajem i pomagać w trudnych sytuacjach. Do AZANT należy pięć klaczy chodzących do ostatniej klasy. Spotkania organizowane są w mieszkaniach poszczególnych członków lub na dworze. Nazwa symbolizuje ulubione litery kucyków. Co tydzień do gildii wpłacana jest niewielka suma pieniędzy, którą później przeznacza się do kupowania dla wszystkich członków słodyczy. 

Członkowie

Katy Moon

Katy jest jedną z założycielek klubu. Alikorn. Jej literka w nazwie to A na samym początku.Jest liderką.  Jej sierść jest ciemnoszara, a grzywa granatowa. Ma bardzo podobną fryzurę do Cheerful Breeze, gdyż to jej najlepsza przyjaciółka. Oczy ma ciemnogranatowe, a znaczek przedstawia czarne serce przecięte ciemnoniebieską strzałą z żółtymi gwiazdami.

GALERIA KATY MOON

Katy Moon AZANT.png

Katy Moon

Cheerful Breeze

Cheerful jest jednym z pierwszych kucyków, które wstąpiły do AZANT. Pegaz. Jej literka w nazwie to T. Jest ona koloru żółto-pomarańczowego. Niektórzy nawet twierdzą, że jej sierść przechodzi w kolor oliwkowy, ma ciemnoniebieską grzywę i pomarańczowe oczy. Jej znaczek to chmurka z trzema czerwonymi błyskawicami. 

GALERIA CHEERFUL BREEZE
Cheerful Breeze AZANT.png

Cheerful Breeze

Bolt Fire

Bolt jest pomysłodawczynią na klub.Została mianowana prezesem klubu .To ona podejmuje decyzje z Katy lub pod jej nieobecność sama je podejmuje..Jej  sierść jest jasnoszara, grzywa fioletowo-zielona, a oczy jasnoniebieskie. Jej znaczek to płomień z piorunem. Jej literka w nazwie to Z.

GALERIA BOLT FIRE

Bolt Fire AZANT.png

Bolt Fire

Natalie

Natalie to biały jednorożec. Jej literka w nazwie to N.Jest mianowana projektantką , szyje kostiumy i sukienki na ważne uroczystości.  Oczy ma koloru zielonego, a grzywę jasnobrązowego. Jej znaczek to różowo-żółta kokarda. Do AZANT wstąpiła przedostatnia.

Naqtalie.png

Natalie

Thinker

Thinker to fioletowy jednorożec z żółtą grzywą i różowymi oczyma.Jest skarbniczką.  Jej znaczek to symbol myślenia. Czasami nosi okulary. Jej literka w nazwie to A w drugiej kolejności. Do AZANT wstąpiła jako ostatnia.

Thinker AZANT.png

Thinker

Galeria

Fight base 62 by firepony bases-d62rzb5-1-.png

W komplecie sieją zniszczenie xD

Do azant i bf.png

Na pewno wygramy!

Acception pony base by iamspydash-d66oeaf-1-.png

Nowa członkini!

AZANT.png

W komplecie Katy Moon, Bolt Fire, Thinker, Natalie, Cheerful Breeze

Baby pony base by sarahmfighter-d5h0ycy-1-.png

Jako maluutkie źrebaczki

AZANT by Lumcia.png

Smacznie śpiący AZANT

Klub AZANT by Lumcia.png

Buu!!!

http://azant.blogspot.com/ - blog AZANTu

Więcej w Fandom

Losowa wiki