Fandom

Ailie

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Milakia
Ailie
Galeria postaci
Rodzina
Krewni Mirale (ciocia)

Ailie - Kucyk ziemski, czternastoletnia klacz. Chodzi do gimnazjum w Manehattan.

Wygląd

Ailie to bardzo niska klacz jak na swój wiek, jest jedną z najniższych osób w klasie, jednak jej to w ogóle nie przeszkadza i nawet cieszy się z tego wzrostu. Jej futro jest zauważalnie bardziej puszyste i dłuższe, ma ono kolor jasnozielony z lekkimi przejaśnieniami na pyszczku i kopytach. Na jej boku można zobaczyć znaczek, którym jest promień w trzech kolorach: żółtym, fioletowym i niebieskim.

Grzywa zazwyczaj zasłania jedno oko klaczy, ale kiedy piszę podnosi ją wsuwką. Tylną część włosów zaczesuje do góry, gdyż uważa, że tak wygląda lepiej. Ogon Ailie prawie sięga ziemi i jest delikatnie zakręcony na końcu. Jej włosy są koloru: niebieskiego, różowego oraz fioletowego.

Kolor tęczówek klaczy nie jest do końca określony. Niektórzy uważają, że jest to fiolet, a inni, że jest to róż. Sama klacz zbytnio się nad tym nie zastanawia. Kształt jej oczu to coś podobnego do migdała.

 Życiorys

Najmłodsze lata

Urodziła się ona 15 czerwca w niedużej wiosce Applewood, kiedy jej rodzice przyjechali tam, aby odwiedzić rodzinę. Tamto miejsce było korzystne dla siostry jej matki - Mirale, która zajmowała się uprawą. Ziemia była tam niezwykle urodzajna. Co ciekawe, Ailie była bardzo podobna do Miry. Przez to jej rodzice uważali, że młoda klacz będzie miała talent zbliżony do niej, co okazało się wielkim błędem. Już od kiedy miała 2 lata rodzice zmuszali ją do robienia tego, co jej ciocia, a co jeszcze więcej zostawili ją na wsi wyjeżdżając na "wakacje" do Baltimare. Całe dnie pracowała na polu, nie mając ani chwili dla siebie, jedynym wybawieniem dla niej był deszcz. Codziennie po przymusowej pracy wracała do domu, ale mimo wycieńczenia nie dawała rady zasnąć.

Przedszkole

Pierwszy dzień

W końcu nadszedł dzień, w którym mogła zmienić rutynę męczącą ja od 2 lat. Ailie nie nawiązywała wcześniej żadnych znajomości, ale to nie było dla niej problemem. Podeszła do pierwszego lepszego kucyka i przedstawiła się. Ogier zaskoczony jej śmiałością również wyjąkał swoje imię. Miał on na imię Serbian, ale klaczka ciągle przekręcając jego imię, postanowiła mówić mu po prostu Ser. Al zobaczyła, że ogier trzyma w swym kopycie okrągłą rzecz. Klacz zdziwiona zapytała się czym to jest. On zaczął się śmiać "To ty nie wiesz? Przecież to jest piłka". Ailie nieśmiało odparła, że nie ma bladego pojęcia o świecie. Poprosiła więc, aby ją nauczył jak się tego używa, a on kolejny raz wybuchnął śmiechem. Powiedział jej, że tym się gra w piłkę kopytkową. Jako iż była tego dnia piękna pogoda, opiekunka zabrała ich na podwórko. Była to miła klacz. Jej grzywa była upięta w wysoki kok, a na kopytach nosiła różnorodne bransoletki. Serb zawołał młodą klacz, która prędko pognała w jego stronę. Ona nie zauważając, że piłka leci w jej stronę potknęła się na niej. Mimo to, wstała i odbiła piłkę. Ku zdziwieniu jej kolegi, piłka poleciała z dużą prędkością. Podszedł do niej przybić jej kopytko, co było złym pomysłem, gdyż Ailie była bardzo silna, co zawdzięczała pracy na farmie. Ogierkowi poleciała jedna łezka z oka, ale starał się zachować kamienną twarz. Jednak nie wychodziło to mu najlepiej...

Wróciwszy do budynku kucyki usiadły przy stole, przygotowując się do obiadu. Ali posadzono pomiędzy dwoma klaczami, z którymi szybko się zapoznała. Jedna miała na imię Rell, a druga Lilone. Szczególnie polubiła tą drugą klacz, ponieważ zachowywała się inaczej niż inne kucyki. W przeciwieństwie do nich, Lil nie bawiła się lalkami, tylko grała w piłkę. Al postanowiła zapytać, gdzie ona mieszka. Okazało się, że mieszkają bardzo blisko siebie. Mała klaczka zapytała się, czy nie chciałaby do niej przyjść. Na szczęście tego dnia nie było jeszcze zbiorów, więc Ailie miała wolne i z wielkim szczęściem poszła do nowo poznanej koleżanki. Chwilę, które z nią spędziła były z pewnością niezapomniane.

Nie mam bladego pojęcia jak nazwać ten nagłówek

Ailie kochała chodzić do przedszkola i często oszukiwała swoją ciocię, że mają dłużej żeby nie wracać do domu i bawić się wraz z Serbem, Rell i Lilone na placu zabaw. Niestety, pewnego dnia Rell odwróciła się od swoich przyjaciół wyśmiewając ich i "zaprzyjaźniając" się z innymi, dosyć wrednymi klaczami. Mimo, że uraziło to Ailie, po jakimś czasie przestała zwracać uwagę na ten kącik wzajemnej adoracji i wszystko wróciło do normy, prócz tego, że nie było już z nimi Rell. Dni mijały im bardzo szybko, tak samo jak miesiące i lata. Prawie każdy dzień mijał tak samo, ale oni nie przykuwali do tego większej wagi. Niestety, po trzech latach nadeszła chwila rozłąki.

Pożegnanie

Młoda klaczka wiedziała, że więcej nie zobaczy się ze swymi przyjaciółmi, ponieważ ciocia powiedziała jej o tym, że zaraz po zakończeniu roku przeprowadza się do swoich rodziców - do Manehattan. Czuła się z tym strasznie, Ailie nie chciała opuszczać tego miejsca, uwielbiała je, znała każdy kąt oraz co najważniejsze - inne kucyki. Nie znała tak samo zbytnio swych rodziców, widywała się z nimi tylko w święta, byli dla niej prawie jak obce kucyki. Manehattan będzie dla niej całkowicie nieznanym miastem. Lilone i Serb wyglądali na równie smutnych.

Osobowość

Zainteresowania i umiejętności

Relacje

Więcej w Fandom

Losowa wiki