Fandom

Alexia

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Artykuł

Alexia — pegaz, ponyfikacja użytkowniczki Alexxia115, przyjaźń zawarta z Xperią.
Alexia

Ponyfikacja Alexxii115

Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Zajęcia pisarka [1]
Głos
Rodzina
Małżonek Brak
Dzieci Brak
Rodzice Industrious (matka)
Rodzeństwo Small Meatballs (Brat)
Dziadkowie Taking Care (babcia)
Alexia ma wielki talent rysowania, ale nie ma znaczka. Jej wiek to 12 i pół lat. 

Powstanie

Alexia miała na początku na imię Aurelia (wtedy zapomniałam całkowicie o Aurelii na Fanowskej :\), ale autorka pomyślała, że to bzdurne imię. Więc trafiła na imię Alexia. Kolor grzywy, oczu i sierści zawdzięcza pierwszej mojej ponyfikacji, Magic Crystal Paint. Na początku miała grzywę podobną do dzisiejszej tylko,
Alexia.png

Alexia z czasów młodości

że miała spinki, a tak to wszystko było normalnie i bym nie zapomniała, że lubiła śpiewać :| .

Co lubi

Kociaki

Kociaki dla Alexi są słodkie jak cukierek i dlatego ma koteczka o imieniu Justina. Niestety psów nie lubi bo ma na nie alergię więc nie może ich lubić. Alexii w kociakach podoba się wszytko. Łapki, oczka, uszy i ogonek puszysty.

Pulpeciki

Pulpeciki lubi bo są takie pulpetowe, nie bo są takie pulchne i tak mówi na brata "pulpecik". Nie lubi ich dlatego, że jej brat jest "pulpecikiem", albo, że są pulpetowe tylko, że są pyszne i miękkie.

Słodkości

Alexia jest chyba królową słodyczy bo je je codziennie. Nie jest osobą (kucykiem), który lubi warzywa, ale lubi bardzo słodycze. Jak była mała to lubiała wszystko jeść, a teraz.... nie jadek.

Gierki

Uwielbia gry i oto jej ulubiona SUPER!. To jest jej powołaniem ta gra. Historia poznania gry jest tak długa, że nie wiem więc nie będę piać bo wtedy chyba uśniecie :\ . W tej grze najbardziej jej się podoba melodia i gracz.

Wygląd

Grzywa i ogon

Grzywa jest żółta, tak samo jak ogon. Kolor grzywy jest tak jasny, że inni mówią, że to leflektory. (W młodości miała wpięte spinki, a teraz po tych spinkach ma inne włosy.) Końcówki grzywy i ogonu są szpiczaste.

Oczy

Jej ślepia są takie wielkie jak to. No dobra nie aż takie wielkie, ale mówię, że są wielkie. Oczy są koloru
Alexia Eqg.png

EqG

jasnozielonego.

Equestria Girls

Oczy, sierść (skóra) i włosy są tego samego koloru. Kolor podkoszulki to ciemnozielony, spudniczka koloru fioletowego, a buty zielono-fioletowego.

Kryształowa

Jej wygląd jest zdumiewający [2]. Jej sierść byłyszczy jak szklanka, a włosy zmieniły wygląd. Już włosy nie mają końcówek zaostrzonych. Były jednen raz zaostrzone.

Skrzydła

Jej skrzydła się różnią od innych bo są bardziej większe. Jest jedynym pegazem, który ma takie skrzydła poniważ, że jest wielce wyróżniona od innych pegazów.

Alexia Crystal.png

Kryształowa

Życiorys

Narodziny

Alexia narodziła się w Clousdale. Bardzo lubi to miasto, wychowywała się w nim, nie chodziła jednak do żadnej z tamtejszych szkół. W dzieciństwie Alexia uwielbiała księżniczki tak bardzo, że aż się za nie przebierała. Z biegiem lat postanowiła jednak być modelką, bo przecież zostać księżniczką nie jest zbyt prosto i nie każdemu może się to udać. [3]

Przedszkole

Jak miała 4 lata wtedy zmuszono ją na ciągłe chodzenie do przedszkola. W przedszkolu było spox, ale to było super jak tam poznała Xperię. Teraz są nierozłącznymi przyjaciółkami [4]. Jak miała 6 lat poszła do szkoły. A! Jeszcze zapomniałam! Nie lubiłam jeść obiadów.

Szkoła

Po przedszkolu każdy wie, że idzie się do szkoły. I ona tam szła z Xperią. Bardzo lubiła chodzić do szkoły. Tylko nie to, że musiała o 8 rano wstawać. Tylko to się jej nie podobało, a jak zaczęła chodzić do starszych klas coraz bardziej nie lubiła do szkoły iść.

Skończenie szkoły [5]

Alexia tak się ucieszyła, że już nie ma chodzić do szkoły, ale... miała jeden powód! Co robić? Trzy dni leżała i rozmyślała, aż się dowiedziała o Kryształowym Imperium. Zamierzała tam pojechać. Kupiła bilety i pojechała. Od razu jak przyjechała to zmieniła wygląd, a jej wygląd był zdumiewający! 

Rok w Kryształowym Imperium

Tak jak w tytule rok była w Kryształowym Imperium. Bawiła się tam świetnie, aż zauważyła, że Księżniczka Cadance i Shining Armor wychodzą z zamku i pomyślała, że w ich nieobecności wejdzie do zamku i go pozwiedza. Więc weszła i zwiedzała. Weszła do jednej z komnat i co widzi...? Portal do... świata ludzi, ale nie wiedziała, że to jest portal do świata ludzkiego. Weszła i... zemdlała, wstała i patrzy, jest jakąś istotą.

Zdziwienie bycie człowiekiem i jak najszybsze wyjście z niego!

Wystraszyła się, bo wiedziała, że może za chwilę Cadance i Shining Armor wejdą i ją zobaczą! Pomyślała, że do nocy zostanie, a jak zapadnie noc wyjdzie z teko miejsca i będzie z głowy. Noto czekała i czekała... aż ktoś ją zauważył i pyta:

- Co robisz?

- Czekam na noc, a co?

- Ty stoisz tu dopiero 9 minut, a jest 18:12

Alexia się zdziwiła i pomyślała, że wyjdzie przez okno, ale zawsze miała jakieś "ale". Noto postanowiła, że już jej tu nie będzie, ale po chwili portal do kucykowego świata był już zamknięty. Po drugiej chwili przychodzą Pinkie i Rarity i pytają:

- Co ciebie tu sprowadza?

- To, że jakimś cudem weszłam do portalu i...

Pinkie przerywa to co mówiła Alexia i mówi:

- Ty masz podobną sytuację jak Twi

A Alexia mówi:

- Nie, nie podobna tylko, że Wy mnie znalazłyście drugie

Przyjaciele i znajomi

Z serialu

Twilight Sparkle

Mimo, że Twilight teraz jest alikornem nie zmienia to znaczenia, ale przyznaje, że Twilight ładniej wyglądała jako jednorożec. Czasami polata sb z nią, ale to nic. Twilight każe jej czytać książki, a Ja nie cierpię czytać książek. Bardzo ją lubi i myśli, że kiedyś wreszcie jej powie żeby przestała czytać książki.

Pinkie Pie

Alexia tak jak Pinkie lubi się śmiać, a co dopiero żartować. Łączy ich wiele, ale jedno nie, to, że ona jest ziemskim kucykiem, a Alexia pegazem[6]. Bardzo ją lubi z powodu ciągłego zadowolenia i innych...

Rainbow Dash

Alex Rainbow lubiła od urodzin. Jak dla Alexii, Rainbow Dash jest wspaniała. Alexia jest jej autorytetem. Jest z nią zaprzyjaźniona od 4 lat. Lubi z nią latać, a co dopiero się wstydzi z nią rozmawiać.

Rarity

Alexia nie lubi mody, ale lubi Rarity. Nie lubi tego, że czasami dla niej jest jakąś kukłą, ale jakoś żyje. Bardzo by chciała aby Rarity chociaż raz powiedziała jej "dziękuję za pomoc". Nigdy jej nie dziękuje, a bardzo by od niej tego chciała, bo nie miała nigdy takiej stylistycznej koleżanki.

Fanowskie

Umiejętności

Malarstwo

Jako malarz nie zbyt wychodzi jej ta rola, ale jakoś tam idzie. Bardzo lubi rysować, ale nie tak ciągle tylko raz w tygodniu. Nie bardzo jej się podoba to, że rysuje tak, a nie tak. Nie lubi pokazywać swoich rysunków z powodu wstydliwości.

Pisarstwo

No może mam 10 lat, ale piszę powieść. Bardzo lubię ją pisać, ale nie o niej głosić. Czasami się zastanawia skąd jej się biorą pomysły na historię związaną z jej tematyką ;-;. Nie wiem może kiedyś wygłoszę tą powieść?

Latanie

Latać Alexia nie umie jak Rainbow, ale lata ładnie. To jest najbardziej głupie, że tańczy w powietrzu. Uwielbi Wonderbolts tak samo jak Rainbow i uczy się jakieś wypasionej sztuczki.

Kung Fu

Alexia od dziecka umiała ten rodzaj walki. Tylko nie umie robić szpagatu. Jakoś umie Kung Fu jak Fiona ze Shreka. Tylko nie wie jak ma zrobić pięść, palce na kciuku czy kciuk koło palców, ale tak to doskonale umie walkę. Miała się zapisać na karate, ale bardziej lubi Kung Fu.

Zalety

Słyszenie

Alexia słyszy tak dobrze, że by usłyszała samochód, który jest od niej 1 km. Tym się najbardziej chwali, bo myśli, że nikt nie ma takiej umiejętności, a chwalenie się to jej wada :| . Może też usłyszeć drugi koniec Ponyville [7]. Bardzo nie dobre jest w tym, że słyszę nawet szum drzew, który mi przeszkadza w nauce.

Odwaga

Jest odważna, że mówi na siebie, że jest amazonką. Nie boi się wszystkiego, ale się boi owadów, prócz motyli. To trochę dziwne, ale się boi biedronek, a historii z biedronką lepiej nie mówić (no jeśli ktoś nie cierpi na "obrzydzenie" to mu powiem). Jest bardzo ostrożna na to, by żaden szerszeń, pszczoła itp. nie użądliły jej, bo się ich boi D': .

Wady

Chwalipięctwo

To co mówiłam w zaletach. Jest wielką chwalipiętą. Ma na tym punkcie obsesję :\ . Lubi się wszystkim chwalić tylko nie ocenami. To co jest dziwne nie lubi 6, ale naprawdę. Dobra to nie ten temat. Jej najgorszym chwaleniem to, że jest lepsza od Rainbow Dash, ale to nie jej wina tylko DEMONA. Najbardziej się boi DEMONA, bo jest taki... znów nie ten temat >:c.

Wzrok

Alexia nie dobrze widzi i to jest jej wadą. Nie chodzi o to, że nie widzi, ale o to, że widzi jakiś rozmazany obraz zamiast pełnego obrazu. Jej się tak robi od czasu do czasu kiedy jest najbardziej zmęczona albo ta wada jej się przypomina. Nie wygodnie jest tak chodzić.

Skleroza

Tak, tak mam sklerozę. Ciągle zapominam, albo wchodzi mi pierwszym uchem, a wychodzi drugim uchem. Jak zaczęła się 4 klasa wtedy zaczęłam zapominać o wszystkim. Nawet swoich tajnych spraw, które robię w nocy \:C .

Niedobroć

Alexia ma taki zwyczaj od 7 roku życia. Nie umie się od tego odzwyczaić. Nie lubi kogoś obrażać, ale to jej się podoba. Najczęstsze słowo jej to "Jeju, ale ona jest G-Ł-U-P-I-A" To jest po prostu najgorsze, że czasami mówi na kogoś brzydkim słowem i to jest najgorsze w tym.

Alter-ego

Jej alter wygląda jak przemiła klacz, ale nią nie jest. Jest tylko wcielonym złem. Jej sierść jest koloru błękitnego, a grzywa koloru niebieskiego. Oczy są złote jak złoto. Bardzo źle jest nastawiona na świat i pory roku jak wiosna, lato i jesień. Jest śnieżną panną, która wymaga szacunku od innych. Jej imię to Winter Sweetness (pol. Zimowa Słodycz).

Zwierzątko

Justina

Kotek, który jest koloru brązowego. Justina lubi bardzo psocić i dokuczać, bo ma 3,5 lat. Jej ulubionym pożywieniem jest karma dla kotów i mleko. Nie lubi psów, oprócz pudelków. 

Cytaty

Cytat 1

- Co robisz?

- Czekam na noc, a co?

Cytat 2

- Co ciebie tu sprowadza?

- Ty masz podobną sytuację jak Twi

Ciekawostki

  • Urodziła się 03.12.2003 r. tak samo jak autorka.
  • Ma astmę :O[8]
  • Jest "uczulona" (tak naprawdę chodzi o to czego się strasznie boję, a nie na czo jestem uczulona, bo ja na nic nie jestem uczulona) na psy, szerszenie, galaretę i 666
  • Jest najmłodsza z klasy co ją to drażni
  • Kocha koty, a co dopiero kociątka

Galeria

Alexia Crystal.png

Przypisy

  1. Może jestem w wieku 10 lat, ale piszę
  2. Tak jak w życiorysie :/
  3. Ale to były czasy ;-;
  4. Kłucę się z nią, ale jakoś żyję
  5. Chyba nie wierzycie, że skończyłam szkołę?
  6. Jak dla was to może nie ma to sensu, ale jak dla mnie ma sens bo nie lubię ziemskich kuców ;-;
  7. No, ale to nie tak na serio. Jeśli chodzi o to, że słyszę samochód z odległości 1 km to to prawda.
  8. Już jak napisałam to zaczęło mi się robić duszno

Więcej w Fandom

Losowa wiki