Fandom

Angélica

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Share

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Carly150
Angélica
Galeria postaci
Zajęcia
  • Pisanie wierszy
  • Rysowanie
  • Rodzina
    Rodzice
  • Mama Gezegend
  • Tata Alleen
  • Rodzeństwo
  • Starsza siostra Mizu
  • Młodsza siostra Exairetikós
  • Dziadkowie
  • Babcie Zlato i

    Květinový

  • Dziadkowie Pamet i Mechtaya
  •  

    Angélica (z języka hiszp. Angelika) - Siedemnastoletnia, klacz, jednorożec, jej zajęciem jest pisanie ponurych, smutnych wierszy. Ponyfikacja użytkowniczki Carly150.

    Geneza powstania

    Generacja I

    Pierwsza generacja Angélicy była bazowana na wyglądzie Rainbow Dash z G3. Miała czarną sierść, grzywę zaś miała bordową, porozcinanymi cieniutkimi czerwonymi pasemkami. Za znaczek jej służył młotek z soplem lodu, a na imię miała Ice mriya, co po języku ukraińskim oznaczało Lodowe marzenie. Była kucem ziemskim.

    Generacja II

    Iż pierwsza generacja nie przypadła autorce do gustu, zapragnęła stworzyć nowego - lepszego kucyka.  Stworzyła więc tym razem jednorożca, grzywę jak i ogon związane były ciemno fioletowymi gumkami. Miała ciemno niebieską grzywę z białymi końcówkami. Miała ciemno czerwoną sierść i fioletowe oczy. Miała fioletowe oczy. Tym razem imienia nie miała.
    Generacja II

    Generacja III, czyli teraźniejsza wersja

    Znowu autorce nie przypadł do gustu pomysł, więc postanowiła zrobić ostateczną klacz, klacz, która będzie jej całkowitym odzwierciedleniem, klacz, która będzie miała dodatki, takie jakie jej autorka nosi, będzie miała imię takie samo jak jej autorka. Żeby nie było że ma takie samo imię, przetłumaczyła je na jej ulubiony język - hiszpański. Za znaczek służyła jej czarna, płonąca róża.

    Charakter

    Lubi rządzić innymi

    Angélica ma spore zdolności kierownicze i uwielbia dyrygować innymi. Bardzo jej pochlebia, kiedy widzi, że kucyki akceptują ją w tej roli i bez słowa sprzeciwu wykonują wszystkie jej polecenia. Nie znosi natomiast, kiedy to jej ktoś próbuje narzucać swoją wolę choćby było to w pełni uzasadnione starszym wiekiem czy pozycją społeczną bądź zawodową tej osoby. Bardzo źle znosi sytuację, kiedy nie może wyrazić swojego zdania i robić tego, co chce.

    Chce zachować swobodę

    Nie pozwoli na to nawet komuś, na kim będzie jej zależało najbardziej na świecie, zatem nawet jej mężczyzna
    Angelica by BrakNicku.png
    nie może liczyć, że ją zdominuje i będzie się go słuchać. Niezależność ową przejawia nie tylko w działaniu, ale także w myśleniu, bo lubi mieć własne zdanie na każdy temat i nigdy nie poddaje się chwilowej modzie.

    Lubi mieć odmienne zdanie

    Nie czuje się wyobcowana, kiedy stoi naprzeciw całego tłumu kuców mających inne poglądy, a wręcz taka sytuacją ją cieszy, bo daje jej gwarancję, że nigdy nie będzie szarym kucykiem w owym tłumie i w nim nie zginie, a zachowanie indywidualności jest dla niej niezwykle ważną kwestią.

    Uparta

    Nie boi się zmęczyć i nigdy się przed tym nie wzdraga, przeciwnie, lubi, kiedy jej droga do celu jest najeżona trudnościami, bo wie, że dzięki temu jej satysfakcja po osiągnięciu wymarzonego punktu będzie jeszcze wyższa niż byłaby, gdyby zdobyła go z łatwością. Przeważnie nie ceni tego, co zbyt łatwo jej przychodzi i nie chce, by tak było, więc z pełną świadomością wybiera sobie takie cele, co do których ma pewność, że będzie jej ciężko je zrealizować. Jest klaczką bardzo atrakcyjną, przynajmniej tak jej mówią, a nawet jeśli matka natura nie obdarzyła ją wielką urodą, potrafi tak wyeksponować swoje zalety i ukryć wady, że wszystkim wydaje się znacznie ładniejsza tym, którzy tak uważają, niż ma to miejsce w rzeczywistości.

    Ma wybujałe ambicje

    Jest zwłaszcza mocno wyczulona na swoim własnym punkcie, gdyż jest bardzo ambitna i jeśli na przykład ktoś kpi z niej w niewybredny sposób albo zarzuca jej ową nadmierną ambicję, obraża się na długi czas i niełatwo ją przeprosić. Ponadto każde niepowodzenie jest jej osobistą tragedią i nawet jeśli nie udała jej się jakaś błahostka, gotowa jest przeżywać ją długi czas. Czuje się wówczas mocno zniechęcona i jeśli ktoś nie zmotywuje jej odpowiednim bodźcem do dalszego działania, może go całkiem zaniechać, a stąd już tylko krok do depresji i wiadomo, że w takim stanie niczego już nie osiągnie.

    Beztrosko podchodzi do swych niektórych błędów

    Inna jej wada to skłonność do unikania odpowiedzialności – Klacz ta działa szybko i chce mieć natychmiastowe efekty swoich działań, dlatego nie lubi tracić czasu na przyznawanie się do błędów, a tym bardziej ponosić strat kiedy będzie musiała za nie zapłacić. Dlatego często zrzuca winę na innych albo po prostu się do niej nie przyznaje, choć zazwyczaj wie, że postępuje źle. Jej dużym problemem są jej nieco nadmiernie wygórowane ambicje, które często wpędzają ją w kłopoty, bo mimo iż niejednokrotnie przerastają jej możliwości, ona nigdy się do tego przed sobą nie przyznaje i za wszelką cenę chce je zaspokoić.

    Czasem trudno nadążyć za jej nastrojami

    Wcale nie jest idealna i pożycie z nią to częste huśtawki jej nastrojów i kaprysy. Jest bardzo emocjonalną osobą i czasem reaguje przesadnie. Łatwo jest ją obrazić, zwłaszcza gdy jest w gorszym nastroju, więc nawet Arianna, która bardzo dobrze ją zna, czasem nie wie, jak z nią postępować, bo nigdy nie można do końca przewidzieć, jaki ma nastrój i co ją w danej chwili ucieszy, a co urazi.

    Chce zachować niezależność

    Jeśli nie ma na coś ochoty, na próżno można ją namawiać, bo ni prośbą, ni groźbą nie da się jej do niczego przekonać. W wyjątkowych przypadkach czasem daje się na coś namówić, ale można mieć pewność, że robi to tylko po to, by potem poprosić o coś w zamian i lepiej jej wówczas nie odmawiać. Za każdym razem, kiedy ma do podjęcia jakąś ważną decyzję, nie zamierza korzystać z niczyich rad i wprawia w przerażenie swoich najbliższych tym, że nie podejmuje decyzji słuchając głosu rozsądku, ale ufa jedynie swojej intuicji. Trzeba jednak przyznać, że ten wewnętrzny głos jest w niej na tyle silnie rozwinięty, że rzeczywiście oddaje jej znaczne zasługi i kierowanie się jego podpowiedziami niemal zawsze wychodzi jej na dobre. 

    Uważa się za nieomylną

    Mimo iż stawia siebie za wzór wszelkich zalet i uważa, że wszyscy z rodziny powinni ją naśladować, tak naprawdę sądzi, że nikt nie jest w stanie jej dorównać, więc przeczy sama sobie i skutkuje to tym, że jej bliscy naprawdę nie wiedzą, jak mają z nią postępować, by ją zadowolić. Czasami wydaje się, że nigdy nie będzie to możliwe, ponieważ ona sama nie wie, czego tak naprawdę chce od życia i od kucyków.

    Bardzo konsekwentna

    Kiedy coś sobie postanowi, umie wszystkich przekonać do swojego zdania. Wykazuje się przy tym wielką stanowczością i każdy opór jest zbędny, choć jednocześnie jest w tym na tyle subtelna i dyplomatyczna, że nikt nie ma jej za złe, iż próbuje rządzić. Wykazuje dość konserwatywne poglądy, ale wcale nie wymaga, by inni również je respektowali, gdyż akceptuje odmienność cudzego zdania i pozwala każdemu je posiadać. Tak samo jedynie domaga się, by każdy pozwolił jej żyć według własnych zasad, gdyż nie chce, by zarzucano jej zacofanie czy nadmierną moralność, nawet jeśli jest to prawda.

    Odważnie walczy o siebie

    W ogóle jest to klacz bardzo nowoczesna, trochę feministycznie nastawiona i walczy ze stereotypowym wizerunkiem klaczy, która będzie matką i żoną i nikim poza tym. Dlatego, nawet gdy będzie miała rodzinę, oczekuje się od niej, by zamknęła się w domu z dziećmi, wcale nie będzie tego nie robić, a wręcz przeciwnie – będzie zachowywać się nadal tak samo jak przed założeniem rodziny i nie zamierza rezygnować ze swoich ambicji.

    Nie spieszy jej się z zakładaniem rodziny

    Wszystkie inne sprawy są dla niej mniej ważne i często kształci się kosztem życia osobistego, którego do pewnego momentu życia zwyczajnie nie posiada, gdyż nie spieszy jej się do założenia rodziny. Bycie matką również nie jest dla niej priorytetem i często zarzuca swoim krewnym, że zaniedbują swoje ambicje poddając się pierwotnemu instynktowi posiadania potomstwa, co oczywiście nie zaskarbia jej sympatii i może powodować poważne konflikty w rodzinie lub w otoczeniu.

    Brutalnie szczera

    Angélica jest także bardzo szczera. Cecha ta jest na pewno godna pochwały, ale akurat w jej przypadku częściej nie wychodzi jej na dobre niż daje korzyści, gdyż ma ona tendencje do mówienia ludziom brutalnej prawdy prosto w oczy. Powinna nauczyć się trzymać język za zębami i zrozumieć, że czasem unikanie odpowiedzi jest lepsze niż prawda za wszelką cenę.

    Nie pozwala za siebie decydować

    Jest także niezależna i nie poddaje się żadnym wpływom. Stara się pokazywać kucykom, że może robić, co jej się żywnie podoba, przez co uchodzi za zarozumiałą. Jest to tym bardziej słuszna opinia, iż – nie wiedzieć czemu – wydaje jej się, że kucyki powinny się jej słuchać i bez słowa sprzeciwu wypełniać wszystkie jej polecenia, ponieważ ona zawsze najlepiej wie, co każdy powinien robić. Oczywiście nikt poza nią samą nie podziela tego przekonania i kucyki nie zamierzają się jej podporządkowywać, co skutkuje częstymi kłótniami w jej otoczeniu.

    Umie zachowywać się stosownie

    Poza tym jednak jest to klacz rozsądna i bardzo inteligentna, choć trzeba przyznać, że nie zawsze potrafi pohamować swoje gwałtowne emocje. Na ogół stara się nad sobą panować i zazwyczaj wychodzi jej to całkiem dobrze, jednak kiedy ktoś ją czymś bardzo zdenerwuje, zdarza jej się poddać gniewowi i właściwie trudno mieć o to do niej pretensje. Zresztą w jej przypadku korzystniej jest, kiedy jej emocje znajdują upust, inaczej bowiem tłumi je w sobie, co znacznie obniża jej samopoczucie, choć może nawet nie zawsze zdaje sobie z tego sprawę.

    Wygląd

    Kucyk

    Angélica to klacz, której sierść ma kolor niebieski, lekko podchodzący pod kolor turkusowy. Jej grzywa jest w odcieniu
    Human Angelica by AgnessAngel.png

    Human wersja stworzona przez AgnessAngel

    ciemnego różu, oraz jasnego różu. Nosi tylnych kopytach nosi lekko za małe zielone buty z akcentem szarego koloru. Na uszy często zakłada lekko kwadratowe słuchawki, tego samego koloru co buty. Na szyi widnieje ostatnia pamiątka po babci klaczy, czyli naszyjnik ze szlachetnym kamieniem w środku. Jest w kolorach beżu i bieli. Klacz szczególnie dba o swój wygląd, ale z kolei nie jest to jej priorytet w życiu. Zwraza szczególną uwagę na higienę osobistą i ułożenie jej włosów, gdyż nigdy nie układają się tak, jak chce Angélica.

    Human

    Jako wersja ludzka Angélica ubrana jest w długą turkusowo-białą sukienkę. Ma turkusowe rękawy, a na pasie przepasana jest również turkusowym paskiem. Ma buty tego samego koloru co niektóre elementy sukienki. Na szyi zawieszony ma, jak w kucykowej wersji, beżowy naszyjnik z białym kamieniem szlachetnym. Ma jasną karnację. Włosy są zadbane i schludnie ułożone.

    Życiorys

    Narodziny

    Klacz narodziła się w canterlockim szpitalu szóstego dnia tygodnia, czyli w sobotę, dnia szóstego czerwca, o godzinie szóstej sześć, (tak to moja prawdziwa data urodzenia, może się wydawać dziwne, ale jest prawdziwe). Dzień zapowiadał się dobrze. Już od rana świeciło słońce. Poród zapowiadany był na trzydziestego maja, lecz urodzenie przedłużyło się. Klacz była ułożona nie tak jak powinna być, więc przeprowadzono mamie kaczki tzw. cesarskie cięcie. Po wszystkim można już było zobaczyć, jakiej kucyk jest rasy i płci.

    Imię

    Już gdy rodzina w komplecie wróciła do domu, zawiadomiła wszystkich o tym, że, narodziła się klacz, siostra, wnuczka, córka, bratanica. Został tylko jeden problem - jak ma mieć na imię maleństwo. Zrobiono naradę w sercu domu, czyli kuchni. Początkowo proponowane było imię Are, lecz nie spodobało się ono matce. Zarzuciła więc imię Xena, zaś tym razem nie spodobało się siostrze niemowlaka. Ojciec zauważył, że dziecko patrzy się na zdjęcie hiszpańskiego dziadka, więc tym razem on zarzucił imię po hiszpańsku - Angélica, co po polsku imię znaczyło Angelika.

    Lata źrebaka 

    Angélica dorastała w nie najbogatszej, zaś też nie w za ubogiej rodzinie. Mieszkała w małym bloku, który mieścił w sobie sześć mieszkań. Mieszkanie miała w stylu Egipskim, gdyż jej mama wyjeżdżała z siostrą Angélicy w te klimaty. Już jako źrebak chciała zachować niezależność i była nastawiona sceptycznie do zawierania jakichkolwiek znajomości, wolała spędzać wolny czas w gronie rodzinnym, lub samotnie. Bardzo często chodziła na łączkę, która była niedaleko domu klaczki. Tam najczęściej rozmyślała o tym co będzie dalej, co się może stać i o różnych innych bezsensownych rzeczach. Nie zabrakło również wizyt u dziadków, nawet pobytu kilku dni u nich. Gdy tak przebywała w towarzystwie babci i dziadka, czuła się rozpieszczana.

    Pewnego dnia,  przybyli goście na jakąś imprezę wyprawianą w domu klaczki. Najprawdopodobniej były to imieniny matki. Niektórzy goście byli już mocno pod wpływem alkoholu. Do nich należał między innymi wujek Angélicy. Klacz spokojnie siedziała sobie w pokoju i uczyła się czytać, chodź nie chodziła jeszcze do szkoły, wtem do pokoju przyszedł wujek, zaczął mówić, że klacz nie da rady z obrotowego krzesła wejść na biurko, i z niego wejść na łóżko, które swoje miejsce mieściło na górze. Na dole zaś było łóżko siostry. Klacz odebrała to, jako atak na swoją osobę, i zaczęła się buntować. Wujek zarzucił, że jak Angélica umie, to niech pokaże. Zbuntowana klacz weszła na krzesło, potem na biurko, lecz gdy miała skoczyć na łóżko, i wspiąć się na nie stała się rzecz tragiczna. A mianowicie; klacz na biurku pozostawiła książkę, i potknęła się o nią. Wywinęła kozła i spadła z biurka, zachaczając o szafkę, która prawie spadła na klaczkę. Do pokoju weszła jubilatka. Od razu zaczęła wyzywać pijanego wujka od świszczypał. Na szczęście klaczce nie stało się nic poważnego, prócz lekkich ranek, wszystko było w jak najlepszym stanie.

    Pewnego dnia mama kaczki powiedziała jej o tym, że będą mieli nowych sąsiadów i będzie tam klacz w wieku Angélicy. Klacz się jakoś specjalnie tym nie zainteresowała, wręcz przeciwnie, miała to gdzieś. Nadszedł dzień pojawienia się oczekiwanych nowicjuszy bloku. Wśród czteroosobowej rodziny była mała, ziemska klacz, o brudno szarej sierści i cyjanowej grzywie. Na jej nosie widać było charakterystyczne czarne plamy. To była Arianna. Rodzice obu klaczy zagadali do siebie, po czym już częściowo siebie znali. Klaczki nie miały nic innego do wyboru, niż zrobić to samo, chociaż nie miały najmniejszej ochoty tego robić. W końcu ziemska klacz zebrała się na odwagę i zagadała do dalej sceptycznie nastawionej Angélicy. Po krótkiej rozmowie poznały się, lecz to nadal była tylko zwykła znajoma.

    Klacz kochała muzykę rockową, heavy metalową. Zawsze odróżniała się od innych. Pewnego dnia w radiu usłyszała piosenkę, która miałą tytuł "Jak Malowany Ptak". Zapytała się mamy, kto jest wykonawcą. Ona zaś odpowiedziała jej, że wykonawcą jest Dżem.  Klacz zaczęła słuchać więcej piosenek ów zespołu. Bardzo jej się podobały.

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki