Fandom

Aurelia

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Udostępnij

Aurelia

Ponyfikacja Alexshy. W infoboxie cudny obrazek autorstwa PapaiZmiennokształtnej :3

Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Głos
  • Szybciutka (polski)
Aurelia – 13 letnia klacz o wiecznym poczuciu niesprawiedliwości wobec niej[1]. Pegaz, który do 9 lat miał lęk wysokości. Listonoszka. Córka Ellie i Chrisa. Siostra Cornela White'a i przybrana siostra Pink Jelly. Ponyfikacja Sun. Miłośniczka głupich kreskówek i książek skłaniających do przemyśleń.

Imię

Imię zostało wymyślone przez użytkownika Nibirous. Jest pochodzenia łacińskiego, od nazwy rzymskiego rodu Aureliuszy. Słowo "aureolus" oznacza „złocista” (lub także „wspaniała, uwieńczona”).

Wygląd

Aurelia ma sierść w kolorze żółtym, lekko podchodzącym pod złoty. Jej oczy są w kilku odcieniach błękitu. Jej grzywa jest prosta i długa w kolorze brązowym. Jej znaczek to jasno żółta koperta.

Historia

Aurelia urodziła się w zwykłej, jak każdej innej rodzinie. Nazwano ją tak z powodu jej żółto-złotej sierści. Jej matką jest Ellie, a ojcem Chris. Ma też starszego brata Cornela White'a. Klacz w przedszkolu zdobyła dwie przyjaciółki – Verony i Kassie. Ver była zazdrosna o Kassie i Aurelię i próbowała je ze sobą skłócić, czym zakończyła się ich krótka przyjaźń. Po ukończeniu przedszkola klacze złożyły sobie przysięgę, że zostaną przyjaciółkami na zawsze, ale tak jakoś wyszło, że złamały te obietnice... [2]

W szkole wpierw zapoznała się (z przyszłą) najpopularniejszą w szkole klaczą. Dobrze się dogadywały, aż pewnego dnia nauczyciel je rozsadził. Wtedy Aurelia usiadła z małą, niepozorną kujonką. Wpierw była dla niej ciutkę podła [3]. Robiła wszystko by ją wkurzyć. Nie brała nauki na poważnie i uznała, że nie jest jej potrzebna w życiu. Na lekcjach nic nie notowała jeśli już to same bzdury. Szło jej to na rękę, bo Kiki (czyli ta kujonka) bardzo się z tego powodu denerwowała. Pewnego razu nic nie notowała i Kiki została wyśmiana po nadaniu Aurelii upomnienia. Aurelia na przekór napisała w zeszycie bzdurę [4]. Dostała wtedy jedynkę, co ją zdziwiło. Uświadomiła sobie, że szkoła jest jednak ważna. W miarę możliwości zaczęła się uczyć, ale szybko straciła zapał z powodu lenistwa. Uczyła się dobrze, nie źle ani nie wyśmienicie, po prostu dobrze. W szóstej klasie pogorszyła się znacznie. Wygłupy ze znajomymi sprawiły, że groziła jej niższa ocena z zachowania. Nie odrabiała prac domowych i spisywała od przyjaciółki. Koniec końców skończyła z dobrym z zachowania na półrocze. W drugim semestrze wzięła się w garść. W końcu skończyła z wzorowym na koniec roku.

Ponadto często dochodziło do kłótni między nią i rodzicami. Klacz dostawała szlabany, denerwowała się, buntowała i obrażała. Rodzice już nie mieli do niej sił. Po wakacjach klacz zaczęła uczyć się w gimnazjum w Cloudsdale.

Znaczek

Klacz znalazła swoje powołanie podczas zwykłej zabawy na dworze. Klacz i jej przyjaciółka bardzo się nudziły. Wtedy z okna zapukała ich koleżanka i zrzuciła liścik. One odpisały i Aurelia zaczęła nosić liściki. Potem zaczęły nazywać ją ,,Aurelia listonosz". Wtedy klacz dziwnie się poczuła. Jakby to miało być to co ma robić w życiu. [5] Wtedy wyszedł jej znaczek.

Charakter

Optymizm

Klacz jest bardzo optymistyczna. Często bawi ją wszystko dookoła. [6] Często palnie coś głupiego, co zupełnie nikogo nie bawi, ale czasem prawie nigdy ;-; miewa swoje przebłyski, gdy kogoś rozbawi. Często dochodzi do głupich sytuacji przez tą wadę.

Lenistwo

Jej mottem mogłoby być ,,Co masz zrobić dzisiaj, zrób jutro". Klacz ciągle siedzi przed telewizorem oglądając coraz to nowsze programy. Często zdarza się, że woli zostać w domu by zająć się tym cudownym zjawiskiem zwanym ,,lenistwo" by po odpoczywać zamiast iść na dwór, aby szaleć z przyjaciółmi.

Cierpliwość

Aurelia nie jest cierpliwa ani odrobinkę. Nienawidzi się powtarzać. Nie potrafi długo się na kogoś gniewać. Na nic nie potrafi i nie chce czekać zbyt długo. Ciągle narzeka, że czas płynie za szybko, albo za wolno, gdy na coś nie zdąża. Ogółem denerwuje ją czekanie na cokolwiek.

Wrażliwość

Klacz nie wzruszają filmy w telewizji i tylko raz się na jakimś popłakała [7]. Drwi z historii o duchach. Mało co ją wzrusza, a czasem nawet sama się powstrzymuje od łez chcąc pokazać, że optymizm to lekarstwo na wszelakie zUo zło.

Nieśmiałość i odwaga

Klacz jest baaaardzo nieśmiała wobec obcych, gdy jest sama. Często nabiera odwagi, gdy ma jakieś ,,wsparcie" lub, gdy ktoś ją obroni. Wtedy sama potrafi podnieść dumę i potwierdzić fakty. Gdy spędza czas z przyjaciółmi jest dzielna i przewraca oczami na widok bojaźliwości z czyjejś strony. Jednakże tłumi w sobie niektóre rzeczy, które wolałaby powiedzieć na głos. [8]

Pomocność

Aureola bywa pomocna, ale to też zależy od jej chęci. Często w szkole nosi przyjaciołom plecaki [9]. Często też pomaga w przygotowywaniu jakiegoś przedstawienia w Ponyville. Potrafi nawet wyciągnąć pomocną rękę do swojego wroga, bo inaczej męczy ją sumienie.

Dziecinność

Pegazica nie ukrywajmy tego, jest lekko dziecinna. Lubi dziecięce zabawki i bajki dla małych dzieci. Często jest przez to odrzucana przez rówieśników, albo wyśmiewana. Jednakże jej to nie przeszkadza. Lubi bycie dziecinną. Taka właśnie jest i to część jej.

Pechowość

Klacz często ma okropnego pecha czym się ośmiesza. Pierwszego dnia szkoły klacz smutno i niewinnie się rozglądała szukając nowej znajomości, aż tu nagle ŁUP! I Aurelia spada ze schodów. Kiedy indziej idzie korytarzem i opiera się o świeżo malowaną ścianę.

Lękliwość

Klacz mimo iż nie boi się duchów i tak bez tego jest lękliwa. Panicznie boi się robaków i publicznych występów. W dzieciństwie bała się ciemności i wysokości, ale przezwyciężyła owe lęki.

Gadatliwość

Czasami z Aurelią jest ciężko wytrzymać zwłaszcza, gdy złapie ją chęć na rozmowę. Często potrafi ponad miare szczegółowo streścić rodzicom swój cały dzień. Gdy rozmawia z kimś luźno potrafi gadać godzinami, ale gdy jest spięta mówi malutko.

Powaga

Klacz nie jest wybitnie poważna, chyba, że w gre wchodzi jej honor. Wtedy jest poważna aż do bólu, daje innym ,,dobre rady". Ogółem wszystkich wkoło wkurza.

Zdolności

Znaczek

Jej znaczek to koperta, a co za tym idzie jej talent to listonoszstwo [10]. Konkretniej klacz roznosi z rana gazety po mieście. Może się zdawać, że to niezbyt interesujące zajęcie, ale Aurelia idealnie się w nim odnajduje.

Rysowanie

Klacz potrafi beznadziejnie, jak sama mówi jako tako rysować. Często wyjdą jej jakieś szkice poprawione zakreślaczem. Klacz dość ładnie cieniuje [11]

Pisarstwo

Aurelia w dzieciństwie często zapisywała całe zeszyty opowiadaniami takimi, jak historie o swoich pluszakach, przygody bhaterów z telewizji itp. Po przeczytaniu takowego dzieła często okazywało się, że napisała same bzdury.

Śpiewanie

Klacz ładnie śpiewa, czasem nie radzi sobie z wysokimi tonami. Jedynym problemem jest jej nieśmiałość. Boi się występów publicznych.

Angielski

W szkole jedyny przedmiot, którego chętnie się uczyła to Angielski. Czasem załapała jakąś gorszą ocenę, ale na koniec roku minimalnie miała 4.

Przypisy

  1. xD
  2. Ona miała harcerstwo i nie miała wolnego czasu...
  3. No dobra! Byłam wredna na całości ;-;
  4. True story ;-; to było ,,kaczki są dziurawe"
  5. Czy tytylko dla mnie brzmi to jak z Magical Mystery Cure?
  6. Nie, nie jestem pijana ;-;
  7. Ech... To był taki jeden dramat...
  8. Tsa... Wiem, zagmatwałam. Ale cóż... jestę hipokrytką ;-;
  9. Ach... Moje plecy!
  10.  ?
  11. Ja wcale się nie chwalę ;-;

Więcej w Fandom

Losowa wiki