Fandom

BFF Club

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

BFF Club -  Klub założony przez kucyki w wieku szkolnym. Należą do nich cztery klacze: Lazy McFood, Panic Pansy Path, Vampire Smile i ShyLove. Klub to ponyfikacja przyjaciółek Titi12345.

Postacie występują też w odcinkach podczas których uczą się czegoś nowego lub występują w odcinkach dodatkowych w których nic nie robią i składają się z 1 klatki uczą czegoś innych ew. opowiadają one o ich przygodach.

Osobne artykuły o nich już wkrótce!

Zajęcia klubu

Klacze zajmują się między innymi spotkaniami, które robią często. Rzadziej urządzają imprezy i spotkania tematyczne, które zazwyczaj organizuje Path.  Na spotkaniach klubu nie może zabraknąć:

  • Bff club by titi12345.jpg

    Pansy Lazy i Vampire na imprezie Halloweenowej. Pensy stroju zapominała i zaszalała bo... dostała rogga. (oh, czeba było nie rysać po nocach...)

    czegoś do chrupania
    ,
  • fajnych gier,
  • słodziaków zwierzaków,

Klacze organizują też spotkania przeciwko chamskim bogatym dzieciakom , walczą z beksami (wszystkimi, oprócz Pansy). Co tydzień robią tabele i wykresy przedstawiające ich osiągnięcia.

Historia klubu

Zoozole i Smiad - dwie najlepsze przyjaciółki PPP wyjechały z miasta.

Członkowie

Panic Pansy Path

Pansy to kucykowa wersja Titi12345.

Panic w grupie pełni funkcje wesołka i wariata. Jest autorką większości kawałów ułożonych specjalnie dla członków klubu, a tarze ich specjalnego języka, którego nikt nie potrafi rozgryźć. Prawie wszystkie ich imprezy i Pidżama Party urządza ona. Nie może żyć bez przyjaciółek. Bez nich robi się smutna i popada w depresję (ale w większości przypadków robi się apatyczna)!

Shy Love by titi12345.png

Shy Love

Zobacz więcej tutaj!

Lazy McFood

Ponyfikacja przyjaciółki Titi12345.

W grupie jest tą najmniej kumatą.  Ciągle chodzi gdzieś z Panic z  którą mówią o swoich dziwnych przemyśleniach. Zazwyczaj jest ,,atakowana" przez małe dzieci ale jej to nie przeszkadza, bo lubi dzieci. Jest traktowana jak kujon. Ambitność to jej cecha rozpoznawcza, czasami przez nią zaniedbuje przyjaciółki...

Vampire Smile

Ponyfikacja przyjaciółki Titi12345.

Vampire ma fioła na punkcie wampirów. Ciągle szuka czegoś na temat ich istnienia.  Ciągle rozmawia z Shy którą zawsze potrafi rozśmieszyć.  Mieszka bardzo blisko Love i Lazy, ale to Pansy najczęściej do niej przyjeżdża.  Rysuje najlepiej z całej czwórki.  Bardzo często używa sarkazmu.

Shy love

Ponyfikacja przyjaciółki Titi12345.

Shy to szara myszka. Jest bardzo nieśmiała, ale w towarzystwie klubu czuje się swobodnie. Love jest fanką tego samego piosenkarza co Vampire, obie mają na jego punkcie lekką obsesję. Ubóstwia serial Violetta, nie przegapiła żadnego odcinka.

Więcej w Fandom

Losowa wiki