Fandom

Baker Bowl

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Baker Bowl- (lub poprostu Baker, ale nienawidzi przezwiska Bak). Ponysona SunilliZiemniak kucyk ziemski, który przedawkował cukier. Fanka różnorakich kreskówek. Mieszka w Canterlocie.

Baker Bowl

Ponysona Sunilli ^^

Galeria postaci
Zajęcia Prowadzenie cukierni
Głos
  • Aleksandra Eliza Pęczek ;-; (polski)
  • Cathy Weseluck
Rodzina
Rodzice Hare (tata)

Smart Roseluck (mama)

Rodzeństwo Maddie (siostra)
Dziadkowie Biscuit (babcia)

Carmellion (dziadek)

Powstawanie

Wpierw kucyk miał być pegazem. Miała mieć na imię Cream Dream. Jej oczy miały być niebieskie, a jej znaczkiem miał być taki sam lizak, dwa różowe żelki i jeden cukierek w niebiesko-żółtym papierku. Jednak autorka uznała, że lubi ziemniaki ;-; kucyki ziemskie, a ponadto w życiu chyba żadnego nie wymyśliła.

Wygląd

Grzywa klaczy ma dwa odcienie brązu: jasny i ciemny. Na czubku głowy grzywa się roztraja, a z tyłu jest związana w dwie kitki, które z kolei są związane jedną gumką, co tworzy fryzurę z założenia przynoszącą na myśl królicze uszka. Ogon klaczki jest krótki i zawinięty. Jej sierść jest zółtawa. Jest kucykiem ziemskim, a jej znaczek to biało-czerwony lizak na białym patyku. Autorka zainspirowała się wyglądem króliczka Buttercream z serii Littlest Pet Shop.

Historia

Dzieciństwo

Klacz wychowała się w centrum Canterlotu. Jest to duże miasto i klacz od dziecka jest przyzwyczajona do ,,miejskiego gwaru". Wtedy była jeszcze normalna Miała kilku przyjaciół i kilku wrogów. Mała Baker była dość nieskromna i uważała, że jest bardzo rozchwytywana, a w rzeczywistości jw. posiadała kilku przyjaciół, nic ponad to. Czasem się z nimi kłóciła, a czasem im zazdrościła. Jej życie nie było zbyt interesujące, ciekawe czy choćby nieprawdopodobne. Było zwykłe i nudne. Klacz zapragnęła przygody, bo naoglądała się Pory na Przygodę ;-;.

Czasy szkolne

Klacz wciąż narzekała na brak przygód. W szkole poznała jednak nowych znajomych[1]:

  • Malcolm'a Volt'a
  • Fred'a
  • Jackob'a
  • Arbuzika

Klacz spędzała z nimi więcej czasu niż z przedszkolnymi ziomkami, bo okazało się, że mieszkają koło niej. 

Baker Bowl bop.gif

Ruchoma Baker (click!)

Spędzała więcej czasu z nimi i nawet przestała narzekać na nudę [2]. Uczyła się przeciętnie, warto też wspomnieć, że trzymała naukę na dystans. Czasem dręczono ją z powodu jej ,,nudności" i nieśmiałości jak to zwykli mawiać. Może powodem dokuczania był też jej brak znaczka.

Gimnazjum ;-; [3]

Klacz czuła się tam zagubiona i obca. Odnalazła się wyłącznie dzięki Malcolm'owi i Jackob'owi, którzy poszli z nią do klasy.

Późniejsze lata

Klacz postanowiła pójść na zajęcia z gotowania. Potem otworzyła swój własny sklep ze słodyczami i to wtedy zaczęła przedawkowywać cukier ;-;

Charakter

Optymizm Klacz niezaprzeczalnie jest optymistką. Z każdej sytuacji wynosi coś dobrego i nie załamuje się nie powodzeniami.

Stosunek do zwierząt

Jako mały źrebak często przytulała swojego króliczka, ale z wiekiem doszło do niej, że to co robiła było nieodpowiedzialne i niemądre. Teraz szanuje zwierzęta i dba o ich dobro.

Perfekcjonizm

Baker jest okropną perfekcjonistką. Każda nie doskonałość jej (jakiejkolwiek) pracy skłania ją do gruntownej poprawy jej jakości i/lub wyglądu.

Dobroć kolidująca z brakiem cierpliwości

Baker Bowl stara się być bardzo miłą i pomocną osobą, ale często koliduje z to z jej zaskakującym brakiem cierpliwości. Czasem Baker po prostu nie wytrzymuje i wszelkimi możliwymi sposobami powstrzymuje się przed wybuchem ;-; nie daje sobie rady z kimś komu trzeba coś tłumaczyć miliard kilka razy i zwyczajnie lekko się denerwuje, pamiętając jednak o podstawach jej na ogół miłego charakteru.[4]

Stosunek do dzieci

Klacz bardzo lubi dzieci. [5]

Zwierzak

Zwierzątko Baker to oswojony Parasprite. Ma na imię Gacuś, jak ślimak Spongebob'a.
Mp.png

Cytaty

  • ,,Jestę świrę!"
  • ,,Kokokoko"

Przypisy

  1. tak, to ponysony moich ziomków ;-;
  2. to wielkie osiągnięcie dla mnie
  3. tak odtąd zmyślam historię ;-;
  4. Mam nadzieje, że nie brzmi to jak samochwalstwo ;-;
  5. Pod warunkiem, że nie plują i się nie ślinią ;_;

Więcej w Fandom

Losowa wiki