Fandom

Blazing Sun

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Nataniella
Artykuł
Blazing Sun

OC Nataniella Obrazek w Infoboxie mojego autorstwa

Galeria postaci
Zajęcia Nauka magii

Nauka w szkole

Opieka nad Nugat'em

Spędzanie czasu z przyjaciółmi

Głos
Rodzina
Rodzice Sharp Flower (mama)

Tajemniczy ogier (ojciec) Orange Table (ojczym)

Rodzeństwo Nugat (przyrodni brat)

Blazing Sun (ang.Płonące Słońce) - jednorożec, klacz. Uczy się magii od Księżniczki Twilight Sparkle. Potrafi panować nad słońcem. Przyrodnia starsza siostra Nugata. Córka Sharp Flower oraz przybrana Orenge Table. Ma 12 lat. Mieszka w Ponyville. Czaruje w kolorze złotym. Jedna z bohaterek fanfika Zemsta Królowej Chrystalis

Aktualnie zajmuje 56 miejsce w najdłuższych artykułach!

Artykuł adoptowany od Tiny222 za co dziękuje! :)[1]

Wygląd

Obecny wygląd

Klacz obecnie ma białą sierść. Długą czarną grzywę, której nie wiąże czego nie lubi. Jest cała potargana z powodu wariackich zabaw z Nugatem. Ma złote oczy podobne desingiem do oczu Applejack. 

Wygląd w dzieciństwie

Gdy była młodsza miała dalej długą czarną jednak była wiązana w kokardę przez jej mamę. Ważyła i mierzyła tyle ile powinien mierzyć mały kucyk w jej wieku. Miała dalej złote oczy oraz białą sierść. 

Kryształowy kucyk

Klacz jako kryształowy kucyk ma kryształową grzywę ze złotą opaską z złotym diamentem. Oczy stają się kryształowe jak i ciało.

Życiorys

Narodziny

Z narodzinami Blazing Sun było tak. Urodziła się ze związku jednorożki Sharp Flower i tajemniczego ogiera, a mianowicie ojca Blazing Sun. Jej matka była młodą klaczą gdy ją urodziła miała 16 lat, a jej chłopak uciekł nie dając znaku życia. Pomimo tego Sharp nie zostawiła Blazing. Zamieszkały w lesie Everfree.

Dzieciństwo

Blazing Sun jako, że mieszkała w lesie wraz z mamą była izolowana od reszty rówieśników. Jedyną osobę, którą znała była Fluttershy, która była najlepszą przyjaciółką jej mamy. Gdy Blazing skończyła dwa lata, a jej matka 18 wróciły do Ponyville. Zamieszkały w małym domu .Jej mama zaczęła pracować jako kwiaciarka, a nią opiekowała się Pinkie Pie.

Kiedy Blazing skończyła 4 lata poszła do przedszkola. Było tam źle...każdy się z niej naśmiewał, rzucał kredkami i wiele innych rzeczy. Blazing te lata wspomina najgorzej. W tych latach Blazing bawiła się sama łapiąc motylki. Wtedy mama Blazing wypisała ją z przedszkola i postanowiła, że da ją pod opiekę Fluttershy. Fluttershy dobrze zajmowała się małą Blazing oraz pokazywała świat zwierząt.

Przeprowadzka do Lasu Motyli Sharp Flower gdy Blazing miała 6 lat straciła pracę. Sharp przeprowadziła się do Lasu Motyli gdzie znalazła prace gdzie badała motylki. Blazing była bardzo szczęśliwa. Codziennie bawiła się z motylkami. Właśnie w tym lesie zdobyła znaczek.

Powrót do Ponyville 

Po roku Sharp zatęskniła za Ponyville. Powróciła tam i zaczęła pracować tym razem w Cukrowym Kącik oraz tam zamieszkała razem z córką. W Ponyville Blazing rozpoczęła naukę. Miała znaczek pierwsza w klasie. Niestety każdy ją się pytał jak zdobyła znaczek. Nikt jej nie wierzył, ponieważ uważali, że taka malutka klacz nie umie panować nad słońcem. Blazing miała tego dosyć i pokazała swojej klasie, że potrafi panować nad słońcem..zdenerwowała się i zrobiło się bardzo gorąco. Wtedy jej wszyscy uwierzyli. Musiała zainterweniować Księżniczka Celestia. Widząc wielki talent Blazing uznała, że powinna się bardziej panować nad swoją mocą. Od tamtej pory Twilight zaczeła Blazing panować nad swoją magią.

Rozpoczęcie nauki w klasach starszych oraz poznanie nowego partnera swojej mamy i młodszego brata. Blazing gdy miała 10 lat zaczęła się uczyć w klasie 4. Nie miała problemów z nauką, ponieważ wszystkiego ją uczyła jej nauczycielka magii w tym opiekunka Twilight Sparkle. Jeśli chodzi o relacje przyjacielskie Blazing nie miała przyjaciół. Przez to bardzo cierpiała. Pewnego dnia jej mama oznajmiła, że się przeprowadzają z Cukrowego Kącika. Okazało się, że przeprowadziły się do nowego partnera Sharp - Orange Table. Jak się jednak okazało Orange Table ma syna, którego wychowuje samotnie. Szybko się zaprzyjaźniła z Orange Table, ale nie mówiła do niego tato, ale Nugata zaczęła traktować jak prawdziwego brata, a on to odwzajemniał. Po ślubie Orange Table z Sharp stali się jedną rodziną. W wieku 12 lat rozpoczęła naukę w szóstej klasie i jej nieźle idzie. Zdobyła również nowych przyjaciół, z którymi spędza dużo czasu.

Zalety

Dobroć

Blazing jest bardzo miła. Nigdy pomocy nie odmawia i każdego uczy dobroci. Dobroć pokazała jej Fluttershy.

Ambitność

Blazing jest bardzo ambitna. Dobrze się uczy, ponieważ ma duże plany na przyszłość, a mianowicie chcę panować nad słońcem i zostać studentką magii. Ambicje pokazała jej Twilight Sparkle.

Szczodrość

Blazing jest bardzo szczodra. Uwielbia się ze wszystkimi dzielić. Nigdy nie jest skąpa. Szczodrość pokazała jej Rarity,

Spokojność

Blazing jest bardzo spokojna. Nigdy źle nie reaguje. Nie reaguje nawet na obrażanie jej jednak gdy się wkurzy dostaniesz od niej magią lub porządną dawką gorącego słońca.

Opiekunczość

Blazing jest bardzo opiekuńcza. Zawsze opiekuje się młodszymi od siebie w tym swoim młodszym bratem.

Infaltywność

Blazing jest infaltywna. Wszystko się zaczeło od pojawienia się serialu ,,My little human, który ogląda jej młodszy brat. Blazing też zaczeła oglądać ten serial i jej się strasznie spodobał. Również lubi dziecięce gry, układać puzzle. Blazing również zaczeła oglądać samotnie serial oraz z przyjaciółmi. Nie gardzi również zabawy lalkami.

Lojalność

Blazing jest bardzo lojalnym kucykiem. Nigdy nie zostawia przyjaciół w potrzebie. Swoje zachcianki gdy przyjaciel jest w potrzebie potrafi odrzucić. Lojalności nauczyła się od Rainbow Dash.

Szczerość

Blazing jest bardzo szczerą klaczą. Nigdy nie kłamie. Gdy kłamie zaczyna się głupio śmiać, ma nie kontrolowane napady magii oraz płacze. Dlatego woli mówić prawda choć czasem prawda rani.

Wady

Wybuchowy temperament

Blazing można szybko wyprowadzić z równowagi. Zostało to pokazane gdy Rainbow Dash wkurzyła Blazing. Skończyło się na tym,  że Rainbow była podduszana za pomocą magii. Ale też może sprawić, że będzie gorąco.

Nieśmiałość

Blazing jest bardzo nieśmiała. Jej nieśmiałość została spowodowana tym, że ciągle zmieniała miejsce zamieszkania oraz nie miała przyjaciół. Stara się jednak walczyć ze swoją nieśmiałością.

Panikarstwo

Blazing jest wielką panikarą. Często panikuje np. przed testami, ponieważ boi się dostać złej oceny. Jednak też z tym stara się walczyć i gdy jej przyjaciele oraz rodzina są w potrzebie zapomina o swojej panice i staje się odważna.

Znaczek[2]

W Lesie Motyli był słoneczny dzień. Mała Blazing Sun uczyła się czarować. Zauważyła słońce i wpatrywała się na nie i w ogóle oczy jej nie bolały. Postanowiła ściągnąć słońce na ziemię ale zamiast go ściągnąć tak się paliło i tak było gorąco, że kwiaty się spaliły i korony drzew. Jej mama to zauważyła i uspokoiła swoją córkę. Wtedy Blazing na boku zobaczyła znaczek.

Umiejętności 

Magia

Blazing uwielbia czarować. Często używa magii do różnych rzeczy m.i.n : do noszenia książek i wielu innych rzeczy. Uczy ją magii sama Księżniczka Twilight Sparkle. Uczy się magii aby zaimponować Księżniczce Twilight Sparkle. Magii nauczyła się już w dzieciństwie gdy odkryła, ze umie panować nad słońcem.

Władanie nad słońcem

Blazing potrafi trochę władać nad słońcem. Zawsze gdy jest wesoła jest normalnie, gdy jest smutna słońce chowa się za chmury, a gdy jest zła jest bardzo gorąco. Uczy się jednak władać nad tym jednak wie, że największą władzę nad słońcem ma Księżniczka Celestia.

Matematyka

Blazing ma świetne umiejętności matematyczne. Dobrze je rozwiązuje, a także pomaga innym w jej rozwiązywaniu.

Łapanie motyli

Blazing doskonale łapie motyle. Uwielbia to robić w wolnym czasie z przyjaciółmi. 

Opieka nad dziećmi

Blazing dobrze opiekuje się dziećmi. Opiekuje się jednak swoim młodszym bratem, ale czasem opiekuje się dziećmi sąsiadów. Opieki nad dziećmi nauczyła ją Pinkie Pie.

Projektowanie ubrań

Blazing uwielbia projektować ubrania jednak nie potrafi szyć więc ma problem. Projekty zawsze pokazuje Rarity. 

Rysowanie

Blazing uwielbia rysować. Rysuje głównie gdy projektuje ubrania, ale też na plastyce.

Zainteresowania

Blazing oprócz wyżej wymienionych umiejętności ma jeszcze inne zainteresowania, które jej wychodzą słabo :

Gotowanie

Blazing wogóle nie potrafi gotować. Zawsze gdy coś gotuje to się przypala. Jedynie co potrafi to zrobić sobie kanapkę. Lubi jednak patrzeć jak inni gotują i oglądać programy kulinarne.

Szycie

Blazing nie potrafi szyć. Stara się, ale nigdy jej nie wychodzi. Za to woli patrzeć jak Rarity szyje.

Muzyka

Blazing lubi muzykę jednak nie potrafi śpiewać ani grać na instrumentach. Gdy śpiewa pękają szyby, a nie gra na instrumentach, ponieważ po przygodzie z fletem nie lubi grać na instrumentach. Uwielbia jednak muzykę w tym muzykę klasyczną oraz techno.

Sport

Sport Blazing w ogóle nie wychodzi. Gdy biega szybko się męczy, wolno pływa, a skakanie przez płotki źle jej wychodzi. Jednak uprawia go aby umieć przeskoczyć przez płotek i zaimponować Applejack.

Relacje rodzinne

Sharp Flower

Jest matką Blazing Sun. Bardzo ją kocha i nigdy nie powiedziała na nią złego słowa. Jest bardzo z nią związana. Pomimo, że w dzieciństwie miała dla niej mniej czasu Blazing nie ma do niej żalu. Lubią razem czarować oraz zajmować się Nugatem.

Orange Table

Jest ojczymem Blazing Sun. Pomimo różnych ras oraz, że nie jest jej prawdziwym ojcem bardzo go lubi. Uważa go za wspaniałego kompana do rozmów o matematyce jednak jak sama powiedziała nie zastąpi jej ojca.

Nugat

Jest przyrodnim siedmioletnim bratem Blazing Sun. Blazing jest bardzo przywiązana do Nugat'a jak on do niej. Uwielbiają się razem bawić klockami oraz oglądać serial ,,My little human

Jej prawdziwy ojciec

Blazing nic o nim nie. Wie tylko to, że był jednorożcem i miał czarną grzywę. Blazing nie chce mieć z nim nic wspólnego i nie lubi o nim rozmawiać choć z drugiej strony chciała by go poznać.

Relacje z innymi kucykami

Księżniczka Twilight Sparkle

Blazing uwielbia Twilight. Lubiła ją jeszcze za nim przemienila się w alicorna. Zawsze Blazing chciała być taka sama jak Twilight. Kiedy Twilight stała się alicornem Blazing była szczęśliwa i była na jej koronacji razem z rodziną, 

Fluttershy

W dzieciństwie Blazing spędzała z nią bardzo dużo czasu. To Fluttershy pokazała jej świat zwierząt w tym motyli. Teraz gdy Blazing ma 12 lat często ją odwiedza razem z Nugat'em.

Rarity

Blazing poznała Rarity gdy wybrała się razem z mamą do Butiku Karuzela aby dla Blazing wybrać sukienkę. Od razu Rarity pokazała jej sukienki. Blazing była potajemnie jej fanką od 8 roku życia. Blazing pokazała jej również swoje projekty sukienek. Od tamtej pory Blazing często odwiedza Rarity w butiku. 

Pinkie Pie

Klacz od dzieciństwa znała swoją opiekunke. Lubiła się bawić w dzieciństwie z Pinkie Pie. Kiedy mieszkała razem z mamą jeszcze w Cukrowym Kąciku lubiła obserwować jak Pinkie Pie piecze innym ciastka. Teraz gdy ma 12 lat odwiedza Cukrowy Kącik w tym Pinkie Pie ze swoim młodszym bratem oraz przyjaciółmi.

Applejack

Blazing zna Applejack z Farmy Sweet Apple. Zaprowadziła ją tam to, ponieważ skończył się sok jabłkowy. Applecjack wtedy ćwiczyła do zawodów. Blazing była pod wrażeniem tego jak AJ panuje nad lasso, skacze przez płotki itp. Od tamtej pory Blazing przychodzi na Farme Sweet Apple aby pooglądać swoją idolkę.

Rainbow Dash

Blazing wogóle jej nie lubi. Uważa, że Rainbow za bardzo przechwala się swoimi zdolnościami i źle traktuje swoich fanów. Raz Dash tak wkurzyła Blazing, że omal Blazing nie udusiła Rainbow za pomocą magii. Pomimo, że nie lubi RD docenia u niej lojalność i czasem lubi popatrzeć jak uprawia sztuczki w locie więc można powiedzieć, że Blazing jest jej skrytą fanką, która się jeszcze nie ujawniła.[3]

Butterfly

Pegazice poznała gdy pojawiła sie pierwszy raz w nowej klasie, a mianowicie klasie 5 Blazing. Butterfly usiadła z Blazing Sun, a na przerwie zaczeli ze sobą rozmawiać. Okazało się, że mieszkają blisko siebie. Blazing często odwiedza Butterfly. Są przyjaciółkami i często razem chodzą do Lasu Motyli.

Black Flake

Ogiera poznała pewnej świetlistej nocy. Gdy obserwowała gwiazdy z Butterfly oraz Nugat'em.[4]Nagle dołączył się do nich czarny ogier, a mianowicie jednorożec. Blazing zakochała się w nim od pierwszego wejrzenia. Zaprzyjaźniła się z nimi i często na jego widok się jąka. Ogier widać też ją bardzo lubi, ponieważ daje jej róże, a jak wiadomo to ulubione kwiaty Blazing. 

Portent Time

Szarą jednorożkę poznała gdy Portent nie mogła zapanować nad swoją młodszą siostrą. Blazing od razu jej pomogła i tak zaczeła się ich wspólna znajomość. Okazało się, że Portent chodzi do klasy niżej więc mogły spotykać się w szkole. Portent również zaprzyjaźniła się z przyjaciółmi Blazing.

Snowy Paper

Siedmio - letnią klacz ziemskiego kucyka poznała w tym samym czasie co Portent. Blazing uspokoiła Snowy, a także się z nią zaprzyjaźniła. Snowy również lubi przebywać w towarzystwie Nugat'a. 

Paintie

Starszą od siebie klacz poznała w czasie gdy Blazing nie mogła zapanować nad Nugatem z powodu tego, że nauczył się latać i nie mogła go złapać. Łapała go za pomocą magii jednak on ciągle uciekał. Paintie złapała Nugat'a i oddała go zmęczonej Blazing. Blazing podziękowała Paintie i tak zaczęła się ich znajomość.

Liza

Blazing poznała Lize w czasie lekcji matemetyki. Ich klasy miały połączone zajęcia. W tym dniu Butterfly była chora więc Blazing siedziała sama. Liza się do niej przysiadła, a na przerwach zaczęły ze sobą rozmawiać. Tak zaczęła ich się znajomość.

Octavia Melody

Blazing jest wielką fanką Octavii. Uważa ją za wspaniałą wiolonczelistkę. Blazing bardzo chce ją poznać. Dla niej by nawet mogła zagrać na wiolonczeli lub na jakimś innym instrumencie.

Vinyl Scratch

Blazing jest również fanką Vinyl Scratch. Uważa ją za doskonałą d-j. Blazing tak samo jak Octavie chce ją poznać. 

Lista się powiększy ;)

Cytaty

,,Przestań mówić o Rainbow Dash...doprowadza mnie to do szału!

,,Butterfly...czy widziałaś gdzieś Nugat'a?

,,Lubię muzykę klasyczną i techno.

,,Szkoda, że nie umiem skakać przez płotki.

,,H-hej.

,,Jedynie co doceniam u Rainbow Dash to jej lojalność.

,,Czemu nie gram na instrumentach?To wszystko przez przygodę z fletem...[5]

,,Nie...to, że siedzę na gałęzi drzewa z lornetką[6] to nie oznacza, że oglądam jak Rainbow Dash wykonuje akrobacje w powietrzu! Przecież jej nawet nie lubię! No dobrze...jestem jej skrytą fanką.

Ciekawostki

  • Ma cichy głos jednak gdy się zdenerwuje jej głos zmienia się na donośny i głośny.
  • Zakochała się w ogierze Black Flake.
  • Chciałaby zaimponować Applejack.
  • Marzy o poznaniu Octavii i Vinyl Scratch.
  • Jej ulubionymi kwiatami są róże.
  • Nie jest zbyt rozmowna i wesoła tylko przy przyjaciołach i osobach, które lubi otwarta.
  • Urodziła się 14 maja.
  • Jest w skrócie nazywana Blaz lub po prostu Sun.
  • Pieszczotliwie ją nazywają Słoneczko.[7]
  • Chciałaby zobaczyć Ponad Dźwiękowe Bum.

Przypisy

  1. Ja Nataniella adoptowałam artykuł od Tiny222. Jestem za to Tinie222 wdzięczna ;)
  2. Historie znaczka wymyśliła Tina222, ale uznałam, że nie będę jej zmieniać bo ta historia jest ciekawa
  3. Z jednej strony nienawidzi, z drugiej uwielbia czyli skryta fanka
  4. Bo najczęściej chodzi oglądać gwiazdy z przyjaciółmi i bratem
  5. O, której się dowiecie w odpowiednim czasie
  6. Przecież nawet mogła obserwować ptaki
  7. Głównie ją tak mama nazywa, ale czasem też Black Flake

Galeria

Black Sun.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki