Fandom

Blythe

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Blythe
Galeria postaci
Rodzina
Małżonek Brak
Dzieci Brak
Rodzice Nieznani z imienia
Dziadkowie Nieznani

Blythe — kucyk ziemski, włóczęga. Wychowała się w lesie Everfree. Główna bohaterka "Kucyk z Everfree".

Wygląd

Blythe ma ciemnobrązową sierść i żółtokremową grzywę, przez co przypomina trochę Applejack. Ma też łatę na pyszczku (u koni z ludzkiego świata nazywa się to strzałką) i na grzbiecie. W czasie odcinka "Kucyk z Everfee" została pegazem. Nie posiada jeszcze swojego znaczka.

Charakter

Ciekawość świata

Klaczka jest bardzo ciekawa świata. Prawdopodobnie zawdzięcza to miejscu w którym się wychowała. Dzieciństwo spędzone w tak tajemniczym i tętniącym życiem lesie, musiało wywrzeć na nią wpływ odzwierciedlający się zamiłowaniu do odkrywania nowych rzeczy i miejsc.

Odwaga i waleczność

Blythe odznacza się odwagą, nie oznacza to jednak, iż nigdy niczego się nie boi. Strach odczuwa każdy. Odwaga nie odznacza się głupim brakiem strachu, czyli lekceważeniem możliwego zagrożenia. Prawdziwa odwaga to siła pozwalająca zwalczyć każdy strach i powodujące go zagrożenia.

Odkrywanie nowych rzeczy

Jak każda osoba ciekawa świata klaczka jest też osobą obdarzoną talentem odkrywcy. Uwielbia wybierać się w wyprawy na których może odnależć nowe gatunki roślin czy małych zwierząt.

Umiejętności

Kontakt ze zwierzętami

Klaczka ma świetny kontakt ze zwierzętami, jest to jej wrodzona cecha i tylko dzięki niej przetrwała okres wczesnego dzieciństwa, kiedy musiał polegać na tym talencie by dzięki przyjaźni ze zwierzętami zapewnić sobie bezpieczeństwo i pokarm w dziczy.

Historia narodzin

Newborn Blythe.png

Żyło sobie raz małżeństwo pegazów. Mieszkali w Cloudsdale i byli tam bardzo szczęśliwi. Pewnego słonecznego dnia, żona urodziła dziecko. Nie było jednak pegazem - był to ziemski kucyk. Ponieważ pochodzili z tradycyjnego rodu pegazów, wstydem było, że ich dziecko jest kucykiem ziemskim. Dodatkowo klaczka nie umiała chodzić po chmurach, więc jedynym wyjściem była przeprowadzka. Choć starali się chronić swoją reputacje, nie mogli zmienić prawdy - ich dziecko było zwykłym kucykiem ziemskim. Wyróżniały go jedynie dwie łaty: jedna na pysku a druga w miejscu gdzie powinny być skrzydła. Drugiego kucyka o takim wyglądzie nie było. Ojciec wkrótce obraził się i odszedł, więc jego żona sama zajęła się wychowywaniem małej klaczki. Po roku jednak nie mogła już tłumić w sobie żalu do źrebięcia, więc zostawiła klaczkę w ciemnym lesie Everfree, sama zaś zamieszkała ze swoim dawnym partnerem w Cloudsdale, a kiedy ktoś pytał ich o dziecko, wzruszali ramionami i zmieniali temat (by dowiedzieć się co było dalej przeczytaj odcinek).

Relacje

Rodzina

Sweet Toffi

Przybrana mama Blythe, jest pegazem. Ma białą sierść i rudą grzywę. Bardzo kocha swą adoptowaną córeczkę i jest szczęśliwa, że może opiekować się tak wyjątkowym kucykiem jak ona.

Fruit Lollipop

Mąż Sweet Toffi, przybrany tata Blythe. Przepełnia go duma, ze jest dziś ojcem, dla jednej z najodważniejszych klaczek jakie znał.

Prawdziwi rodzice

Ich imiona nie zostały podane, porzucili Blythe kiedy była jeszcze dzidziusiem. Oboje są pegazami, nie chcieli więc by ich dzieckiem był zwykły kucyk ziemi. Czuli wstyd z powodu tego, iż takiej rasy źrebię im się urodziło.

Inne kucyki

Pinkie Pie

Pod czas pierwszego spotkania, zwariowana i wesoła Pinkie trochę przeraziła spokojną Blythe, przyzwyczajoną do leśnej ciszy, jednak później ich relacje wyglądały już inaczej.

Fluttershy

Blythe bardzo dobrze czuje się w towarzystwie żółtej pegazicy, mają wiele wspólnych tematów i czasem wybierają się razem w podróże by odkrywać nowe oblicza przyrody.

Zwierzaki

Basia

Mała fretka Blythe. Basia jest przyjacielska i bardzo lubi spędzać czas ze swoją właścicielką. Fretka ma jasnoszare futerko i różowy nosek. Przeżyły razem wiele fascynujących przygód i są ze sobą bardzo zżyte. Nigdy nie roztają się, bo pewnie czują się tylko gdy są razem.

Galeria

Blythe i Pinkie.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki