Fandom

Booble Vicky

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Booble Vicky
Booble Vicky.png
Rodzina
Małżonek -Gold
Dzieci -Sasha

-Monti Blue -Carly -Del Pino

Rodzice -Dolar Stage

-Portugeese

O kucyku

Booble Vicky to kucyk ziemski zamieszkujący Manehattan. Pochodzi z bogatej rodziny, lecz gdy stała się dorosła musiała zamieszkać sama w domu i zarabiać pieniądze. Niedługo potem założyła rodzinę. Jej mąż to zielony jednorożec o złotej grzywie, który jest właścicielem firmy produkującej statki. Ma czworo dzieci-trzy klaczki i jednego ogiera. Jej syn Del Pino jest najstarszy z całej czwórki i pomaga ojcu w pracy. Trzy córki to trojaczki, które obecnie mają 6 lat. Booble ma niewielu znajomych, dla których jest przeważnie miła. Nazywają ją w skrócie Vicky lub Boob. Pracuje w miednicy. Razem z rodziną podróżuje po całym świecie.

Wygląd

Jest to klacz o długich, gęstych, ciemnobrązowych włosach z błękitną sierścią. Jej oczy są fioletowo-różowe, a znaczek to pieniądz. Jej ogon jest dosyć długi i gęsty.

Charakter

Vicky do zaprzyjaźnionych kucyków jest przeważnie miła. Do innych nie koniecznie. Od małego źrebaka rodzice uczyli ją dobrych manier, a gdy widzi, że ktoś ich nie przestrzega staje się dość agresywna. Jest też gościnna. Bardzo chętnie zaprasza znajomych swoich dzieci i męża do domu na ciasto. Lubi się chwalić tym co posiada. Niektórzy uważają, że Vicky ma dużą intuicję. 

Dzieci

Booble Vicky jak już wcześniej zostało wspomniane ma czwórkę dzieci-jednego ogiera i trzy klacze.

Del Pino

Del Pino to ogier, jednorożec, najstarsze dziecko Booble Vicky. Ma 14 lat. Jest to fioletowy kucyk o jasnoszarej
Del Pino.png

Del Pino

grzywie. Jego oczy są niebieskie. Codziennie pomaga swojemu ojcu w pracy. Jest bardzo pracowity i ambitny. Marzy o tym, by w przyszłości pójść w ślady ojca i razem z nim prowadzić firmę. Ma jednego przyjaciela, z którym i tak często się nie widuje. Jego znaczek to rozwinięty zwój papieru.

Sasha

Sasha.png

Sasha

Sasha to sześcio letnia klacz, jedna z trojaczek-kucyk ziemski. Jej kolor sierści to jasnoróżowy, podobnie jak kolor jej oczu. Grzywa jest kręcona, niebiesko-fioletowa. Jest bardzo nieśmiała i cały czas trzyma się blisko mamy, dlatego pewnie też jest ulubienicą Vicky. Bardzo chce stać się odważniejszą i w przyszłości zostać modelką.

Monti Blue

Monti to najodważniejsza z sióstr-kucyk ziemski. Zawsze staje w ich obronie. Jej sierść jest niebieska, a grzywa żółta. Kiedy się urodziła miała oczy koloru różowego,
Monti Blue.png

Monti Blue

lecz teraz zmieniły one kolor na pomarańczowy. Zazdrości kucykom ze znaczkiem. Bardzo pragnie go dostać i zostać dziennikarką.

Carly

Carly to klacz, kucyk ziemski o żółtej sierści i brązowej grzywie. Jej oczy są koloru różowego. Jest na wszystko obojętna. Nie obchodzi ją to co robią jej siostry,
Carly.png

Carly

mama czy tata. Lubi gdy jest zima i może bawić się w śniegu. Jako jedyna z sióstr posiada już swój znaczek, którym są trzy płatki śniegu. Zawsze chciała przelecieć się na grzbiecie pegaza, lecz niestety żadnego nie zna. 

Mąż

Booble Vicky dwa miesiące po przeprowadzce od rodziców poznała ogiera o rok starszego od siebie-Gold'a. Od razu zakochała się w nim, a on w niej. Pół roku później zdecydowali, że wezmą ślub. Po ślubie urodziło im się pierwsze dziecko, a osiem lat później trzy następne.

Gold

Gold to jednorożec o złotej grzywie i zielonej sierści. Jego oczy są pomarańczowe, a za znaczek służy mu młotek. Jest właścicielem firmy produkującej wszelkiego
Gold1.png

Gold (ze złym znaczkiem)

rodzaju statki. Na co dzień jest on zbyt zajęty, by spędzać czas z rodziną, bo całymi dniami siedzi w firmie i zarabia pieniądze, by wspólnie z bliskimi wyjeżdżać na wycieczki po świecie. 

Zdobycie znaczka

Vicky dostała znaczek w nie typowych okolicznościach. Miała wtedy 12 lat. Pomagała swojej mamie w pracy w miednicy (wyrabia się tam pieniądze). Na początku nudziło ją to, lecz z godziny na godzinę stawało się to dla niej coraz bardziej interesujące. W końcu tak bardzo ją to zainteresowało, że nie chciała wyjść i mama musiała ją siłą wyciągać z budynku. Po tym wyczerpującym dniu spędzonym u mamy w pracy Booble poszła na pływalnię. Wychodząc z wody, kątem oka ujrzała, że coś zaczyna się migotać na jej sierści. Spojrzała na bok i zobaczyła, że dostała znaczek przedstawiający złotą monetę. Do teraz Vicky nie wie, dlaczego znaczek wyszedł jej dobre dwie godziny od zakończenia tamtej pracy w miednicy. 

Michigen (dyskusja) 18:42, sie 28, 2013 (UTC)

Więcej w Fandom

Losowa wiki