Fandom

Brama Kryształowej Cytadeli

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Minęły dwa lata od kiedy Twilight stała się Królową Cieni, przez te lata wiele się wydarzyło, niektóre miasta Equestrii zostały przejęte lub zniszczone przez Cienie, wiernych sługusów Twilight, podczas kiedy cienie zajmowały tereny Equestrii, młody Komandor Światła Tiger Beetle na rozkaz Shining Armora wyruszył z Canterlotu wraz z kilkoma oddziałami wojsk królewskich na Mroźne Pustkowia, wędrowali przez kilka dni nie zatrzymując się po drodze, by odpocząć, w końcu, po kilku dniach wędrówki dotarli na miejsce, założyli obóz dookoła Kryształowej Bramy, za którą znajdowała się Kryształowa Cytadela, potężna forteca Twilight, która bardzo trudno zdobyć, Kiedy Tiger przechodził tuż obok stojących żołnierzy, zaczęli krzyczeć: Komandor Tiger! Dzięki Światłu! Za Equestrię! Za Celestię! kiedy skończyli, Tiger zaczął biec do cieni, które otaczały Kryształową Bramę, kiedy przystąpił do ataku, jednym ciosem odepchnął od siebie trzy cienie, wtedy powiedział: Cofnąć się! bezmózgie Bestie! wtedy cienie zaczęły się wycofywać, a z bramy wyszły ogromne, opancerzone cienie, jeden z nich wydał przerażający okrzyk wojenny, wtedy Tiger krzyknął: Walczcie dalej Bracia! Cienie przystąpiły do ataku, tak samo jak Tiger z swoimi oddziałami, jednak okazało się że to nie jest takie proste, gdyż Cienie bardzo szybko pokonywały oddziały Tigera, wtedy na wysokiej równinie pojawił się Kapitan cometstrike i krzyknął: Powstańcie Wojownicy Niebios! Zwycięstwo i Chwała dla nas! Cometstrike zaczął nacierać z powietrza z innymi pegazami powiedział: Naprzód Pegazy! Za Cloudsdale! Kiedy przeleciał i wylądował obok Tigera, zaskoczony Komandor powiedział: Nie sądziłem, że się pojawisz! A Comestrike odpowiedział: Nie mogłem pozwolić, by tylko jednorożce miały dzisiaj ubaw! wtedy Cometstrike jednym ciosem pokonał cały oddział olbrzymich cieni, po walce dwa wojska podeszły pod kryształową bramę, wtedy Tiger Krzyknął: TWILIGHT! Magia twojego brata, twoich przyjaciół, wymaga sprawiedliwości! Wyjdz nam naprzeciw tchórzu! i poddaj się Światłu! na te słowa potężnę wrota kryształowej bramy otworzyły się, a z nich wyszła Twilight która powiedziała: Mówisz o sprawidliwości... o Tchórzostwie... pokaże ci prawdziwą sprawiedliwość mroku... i prawdziwe znaczenie strachu! wtedy Cometstrike krzyknął: Dosyć Gadania! zakończmy to! Cometstrike ruszył do ataku, ale Twilight z wielką łatwością odepchnęła od siebie napastnika, jak dwa lata temu swojego brata Shining Armora, Cometstrike uderzył z wielką siłą w namiot komandora, wtedy z gniewem Tiger powiedział: Zapłacisz za to... za wszystkie moce jakie ukradłaś, Zdrajczyni! na te słowa Twilight odpowiedziała z uśmiechem: Śmiałe postanowienie, ale i tak nic nie możesz już zro... przerwała swoje słowa, kiedy zobaczyła, że jej własne oddziały i jednocześnie oddziały Tigera i Cometstrika zaczęły walczyć między sobą, z zakoczeniem odpowiedziała: Co się Dzieje? wtedy ujrzała Chrysalis stojącą na małej wyżynie tuż nad głowami Twilight, Tigera i Comestrika, która rzekła: Myślałaś że zapomnieliśmy ci twoich kłamstwach? Myślałaś że ci wybaczyliśmy? drżyjcie teraz ze strachu, na przerażającą zemstę Sługów Chaosu! Wtedy Twilight powiedziała: Discord! wtedy Podmieńce zaczęły zrzucać na swoich wrogów zbiorniki wypełnione gazem trującym, kiedy zaczęły wybuchać jeden z Podmieńców powiedział: Śmierć Cieniom! i śmierć wszystkim kucom! spanikowani żołnierze zaczęli uciekać we wszystkie strony, w jakie tylko mogli, Komandor Tiger rozkazał: Wycofać się! Tigerowi i Comestrikowi udało się uciec z Trującej Mgły, która pokryła całe pole bitwy, jednak niektórzy żołnierze mieli mniej szczęścia, Twilight upadła i zaczęła się dusić od trującego gazu, po chwili wstała, wydając z siebie okrzyk wojenny, i natychmiast ruszyła w stronę Kryształowej Bramy, po drodze mówiąc: To... jeszcze... nie koniec! Kiedy zamknęły się wrota, Chrysalis z śmiechem powiedziała: Teraz wszyscy widzicie! wybiła godzina zemsty podmieńców! Tiger wraz z Cometstrikiem i pozostałymi żołnierzami wycofali się do swojego obozu, Wtedy Tiger zaczał myśleć, czy jeszcze jest nadzieja na pokonanie Twilight i Uwolnienie Equestrii spod władzy Twilight i jej przerażających sił mroku.

CDN

Więcej w Fandom

Losowa wiki