Fandom

Brosse

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Brosse

Zwykle niezwykle zwykły kucyk.

Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Zajęcia nic nie robienie gra na pianinie, rysowanie, nauka, czytanie książek, robienie miliona rzeczy na Ipadzie/kompie.
Głos
  • Basix22
Rodzina
Małżonek nie ma
Dzieci nie ma
Rodzice mama Sugaku

tata Tsūden Shimasu

Rodzeństwo brat Sakusei Shimasu

siostra Amai Hoshi

Dziadkowie (ma ale nie mam dla nich imion)

Brosse — (z j.Francuskiego Pędzel) zwykły pegaz mieszkający w Cloudsdale. OC Basi. Brosse ma dwie najlepsze przyjaciółki: Laurę i Natalię. Aktualnie zajmuje 75 miejsce w najdłuższych stronach

Dawny wygląd:

Kiedyś Brosse miała zielone włosy związane w kitek na boku, miała tak jak teraz białą sierść i była kucykiem ziemskim, znaczkiem była sama książka, a jej imię brzmiało Basia [1]. Jednak była podobna wyglądem do innego kucyka na tej wiki więc musiałam ją zmienić. Zmieniłam, więc jej kolor włosów na fioletowy, zrobiłam z niej pegaza oraz dodałam bluzkę. Imię pozostało bez zmian, tak samo jak znaczek. Jednak potem znowu zmieniłam wygląd klaczy, ponieważ fioletowy kolor włosów przestał mi odpowiadać.

Obecny wygląd:'

Sierść:

Jej sierść jest biała,czasem lekko szara.Sierść klaczy jest krótka, ale miękka i miła w dotyku.Z tego powodu Laura bardzo się lubi do niej przytulać.

Włosy:

Włosy Brosse są długie, sięgają aż do połowy jej przednich nóg,chyba że zwiąże je w kitkę. Włosy są koloru ciemno brązowego. Trzeba je często myć ponieważ szybko się przetłuszczają.

Skrzydła:

Jej skrzydła są białe i zawsze ciepłe. Wyglądają tak jak skrzydła każdego normalnego pegaza, nie są postrzępione i nie są dwukolorowe.

Kryształowa:

Brosse ma wtedy włosy związane w grubego warkocza na boku, a jej bluzka znika.
Krszyształowa Brosse by Pingwinek123.PNG

Kryształowa Brosse.

Syrena:

Kiedy jest syreną, jej imię brzmi Aqua Brosse. Jej znaczek zamienia się na pędzel malujący niebieskie serce. Włosy Aqua są dłuższe, a gumka zamienia się
Aqua Brosse by Pingwinek123.PNG

Brosse jako syrena.Zapomniałam o różowym pasemku ;-;

na różowe pasmo włosów, znika też jej bluzka.

Alter-ego:

Włosy zmieniają kolor na ciemno fioletowy i wydłużają się, oczy są ciemno czerwone, a skrzydła są większe i na zewnątrz jasno szare. Sierść jest jasno czarna, a imię brzmi Bloddy Star.
Bloddy Star by Pingwinek123.PNG

Alter-ego Brosse,Bloddy Star

Equestria girls:

W wersji Equestria Girls jest starsza o dwa lata. Nosi taką samą bluzkę, jak jej kucykowa wersja. Nie nosi spódniczki, tylko spodnie na których, ma naszyty znaczek swojej kucykowej wersji.Nie nosi wysokich butów na koturnie, tylko adidasy w różnych jasnych odcieniach niebieskiego.
Brosse in Equestria girls by Pingwinek123.PNG

Jako Equstria girl, w szkole Canterlot High.

Charakter

Zalety

Miła:

Nieważne jaki będzie miała humor, ona zawsze będzie dla ciebie miła. Chyba, że ją obrazisz. Wtedy jest inaczej.

Tolerancyjna:

Możesz jeść na obiad nawet creepypastę do zębów, ona będzie to tolerować. Możesz też mieć odmienne zainteresowania, ona także w takim przypadku będzie tolerancyjna.

Pomocna:

Zawsze jeśli tylko będzie mogła to pomoże. Nawet, kiedy nie wie jak pomóc, to przynajmniej będzie próbowała wszystko zniszczyćCi pomóc.

Odważna:

Mimo, że raz przez swoją odwagę miała całe ubrudzone kopyto, to jednak nie wyzbyła się tej cechy. Jedyna rzecz, której się boi to horrory i creepypasty. Co ciekawe, mimo, że boi się horrorów i creepypast, to jednak rysuje krwawe rysunki boję się samej siebie ;-;.
Brosse in mud by Pingwinek123.PNG

A tutaj nie całe kopytko, tylko cała Brosse w błocie ;-;

Pomysłowość:

Brosse ma zawsze mnóstwo pomysłów, jednak często ich nie realizuje, ponieważ jest leniwa gdyby nie to lenistwo, to bym miała mnóstwo ciekawych rzeczy w pokoju....

Dobra:

Brosse jest dobra dla każdego, oprócz wrogów. Zawsze będzie ci próbowała pomóc, nie ominie twojego problemu. Kiedy ma paluszki/chipsy, to jeśli ją poprosisz o jednego, ona nigdy ci nie odmówi.

Wady

Leniwa:

Dlatego, że Brosse jest leniwa i zawsze niewyspana, to rano wstanie z łóżka zajmuje jej 50 godz.min.

Niecierpliwa:

Gdy musi czekać na coś więcej niż minutę, to ma ochotę robić wszystko tylko nie czekać.

Wredna:

Kiedy się zezłości to potrafi być wredna i to jak!

Szybko się męczy:

Nawet jeśli jej kopytka są świetne do biegania, to jednak klacz męczy się już po połowie minuty. Jedyny sport przy którym się nie męczy to piłka przednio kopytkowa (ręczna) i siatkówka.

Zboczona:

Niestety, ale jest zboczona. Zaczęło się od skojarzeń. Brosse myślała, że to nic takiego, jednak z czasem zaczęła się oglądać za pięknymi klaczami. W dodatku często patrzy na to co mają na górze. Brosse stara się od tego powstrzymywać i jakoś daje radę, mimo tego, że jest to trudne. Na szczęście teraz Brosse ma tylko skojarzenia, w dodatku nie za często.

Nieśmiała:'

Nigdy nie odezwie się pierwsza, to ty musisz zacząć rozmowę. Przez swoją nieśmiałość trudno jest jej się z kimś zaprzyjaźnić. Jednak na PonSkype łatwo zyskuje znajomości, ma dużo kontaktów. Na swoim telefonie także ma mnóstwo kontaktów. Na MBH fanowskiej wiki ma już jedną przyjaciółkę.

Przezwiska

Lubiane:

- Brosser
- Leniwiec
- MineCraftciarz

Nie lubiane:

- Głąb
- Mount Everest (bo jest wysoka)
- Żarłok

Historia

Narodziny

Brosse urodziła się 11 sierpnia o 00:25. Rodzice byli bardzo szczęśliwi widząc małego pegaza. Chwilę po narodzinach mała zaczęła cicho płakać. Po kilku dniach mała klacz, jej mama i tata pojechali do domu. Wtedy zaczęli zastanawiać się nad imieniem dla dziecka. Nagle zobaczyli, że ich mała córka zainteresowała się pędzlami, które leżały koło

niej. Postanowili ją nazwać Brosse, po Francusku pędzel. I to był pierwszy dzień klaczki z jej imieniem. Rok po niej narodził się jej młodszy brat.
Baby Brosse by Pingwinek123.PNG

Mała Brosse :3

Przedszkole

Ech, niema zbyt wiele do opisania… W przedszkolu miała trzy przyjaciółki i dwie koleżanki. Brosse wspomina ten okres jako najlepszy z jej życia. Jej naj, najlepsza przyjaciółka miała na imię Cherry Flower i była jednorożcem. Brosse nigdy nie poznała jej znaczka ani talentu.

Szkoła

Kasa 1, 2, 3

Brosse bardzo się cieszyła, że idzie do szkoły. Chociaż najpierw się bała, że będzie trudno to jednak nie potrzebnie się martwiła. Pierwsze przyjaciółki, które poznała to były jednorożce Rainbow Ide i Art Play. Brosse bardzo je lubiła, aż do 3 klasy. Jednak raz zauważyła samotnego jednorożca[2]. Podeszła więc do niego.

Brosse - Cześć, jak masz na imię?
Jednorożec - Natalia.
Brosse - Jeśli nie masz nic przeciwko, to chciałabyś zostać moją przyjaciółką?
Natalia - Jasne!

Tak to się zaczęło i jeszcze się nie skończyło, a jeśli chodzi o Rainbow Ide i Art play, to nic się nie zmieniło, tylko to, że teraz są koleżankami i relacje Brosse i Art Play są silniejsze niż z Rainbow Ide.

Mówiąc o nauce, Brosse miała tylko jedną 1 i jedną 4, a pozostałe oceny to były 5 i 6[3]. Ma z nią bardzo dobry kontakt.

Wakacje i poznanie kolejnego jednorożca[4]

Nareszcie wakacje! Brosse bardzo się cieszyła, nareszcie można pobić swój rekord w spaniu, z 11 na 12! ;-; w końcu można polecieć nad morze! Klaczka bardzo się niecierpliwiła, bo mama ciągle miała coś do zrobienia. W końcu jednak polecieli.

Na plaży wszystko poszło by super, gdyby Brosse uważała gdzie idzie. ALE NIE UWAŻAŁA. Zaczęło się od tego, że Brosse miała wyrzucić skórki od banana. Poszła więc i nie widząc gdzie idzie wpadła na Laurę, która szła z lodem. Na ich nieszczęście, Laura miała tego loda przed twarzą, i zakończyło się tym, że obie leżały na piasku, umazane waniliowymi lodami. Brosse przeprosiła za swoja nieuwagę i odkupiła Laurze loda. Do dzisiaj śmieją się z tego wydarzenia. Mają ze sobą świetne kontakty [5].

Klasa 4

Cudem przyzwyczaiła się do nawału prac domowych. Jej ulubione lekcje to plastyka, muzyka, technika, j.ang. i j.pol. Najbardziej jednak lubi plastykę, ponieważ lubi wszystko co związane z rysowaniem, malowaniem itp. Z tego przedmiotu ma same szóstki i jedną piątkę.

Relacje z rodzinką

Mama

Brosse bardzo kocha swoją mamę i ma z nią najlepsze relacje. Zawsze jeśli nie może zasnąć to idzie do łóżka rodziców i tam śpi z mamą[6]. Mimo tego, że czasem wścieka się na mamę, to i tak ją bardzo kocha.

Tata

Mimo tego, że tata Brosse jest zawsze zapracowany, to jednak czasem znajdzie czas dla swojej córki.

Brat

Siostra z bratem - wiadomo.
Holidays! by Pingwinek123.PNG

Brosse z bratem, który z radości z końca roku szkolnego, włazi jej na plecy.

. Bez kłótni się nie obędzie. Jednak Brosse nie wyobraża sobie życia bez brata.

Siostra

Często zawstydza Brosse swoim głupim i idiotycznym zachowaniem w towarzystwie innych kucyków[7], ale Brosse i tak ją kocha.

Relacje z przyjaciółmi

Natalia

Jest najlepszą przyjaciółką Brosse. uwielbiają się spotkać w dodatku mają podobne zainteresowania np.gra na pianinie.mimo tego, że czasem się pokłócą,not jednak, któraś zawsze powie "przepraszam".

Laura

Z nią w przeciwieństwie do Natalii, nigdy się nie pokłóciła. Wspólnie lubią opiekować się pieskami i grać w Minecrafta. Uwielbiają razem słuchać muzyki, zwłaszcza smutnej. Łączy ich wspólna cecha: obie nie lubią tańczyć.

Jej ulubione rzeczy i te znienawidzone

Co lubi:

- Jeść wszystko (tylko nie ryby i grzyby).
- Słuchać muzyki.
- Robić coś na swoim komputerze/telefonie/Ipadzie.
- Rysować.
- Lekcje Plastyki.
- Siatkówkę i piłkę przednio kopytkową (ręczną).
- Grać na pianinie.
- Chodzić do skateparku z koleżankami.
- Latać.
- Pływać
- Jeździć na rolkach, łyżwach i na rowerze.

Czego nie lubi:

- Ryb i grzybów śmiało możecie mnie za to zabić ;-;.
-Biegać[8].
-Owadów (lubi tylko motyle).
-Napojów gazowanych.

Talenty i Anty-talenty

Talenty:

Malowanie

I nie tylko. Lubi (i umie) też szkicować, kolorować, cieniować (to już nie za bardzo...). Wszystkim bardzo podobają się jej prace, a jej się robi głupio i ma wtedy rumieńce jak ktoś mówi: super praca! Najbardziej lubi szkicować.

Języki obce:

Brosse uczy się francuskiego i angielskiego, jednak lepiej idzie jej z tym drugim. Mimo tego, że ostatnio trochę się opuściła z angielskim, to jednak dałaby radę rozmawiać z anglikiem.

Ortografia:

Jest świetna z ortografii (co nie oznacza, że nie popełnia błędów). Kiedy poszła na jej pierwszy konkurs ortograficzny zdobyła 3 miejsce.

Pływanie:

Jeśli chodzi o pływanie to jest ok, nie jest ani zła, a nie dobra, po prostu ok. Jej ulubiony styl pływania to żabka, ponieważ przy kraulu zbyt szybko się męczy.

Czytanie:

Brosse uwielbia czytać. Ma mnóstwo książek w swoim pokoju. Czyta bardzo szybko, płynnie i pewnie w przeciwieństwie do swojej klasy.... Jej ulubione serie to m.in.:Zosia z ulicy Kociej i Dziewczynka z szóstego księżyca.

Anty-Talenty:

Przyroda:

Lekcja przyrody to dla niej męka... Nie dlatego, że nie lubi przyrody. Po prostu nic z niej nie kuma.

Cytaty

"Wait, WHAT?!" - Kiedy do jej mózgu dociera dziwna informacja, lub kiedy mama ja woła.
"Czo?" - Jak nie wie co się dzieje.
"Super, a teraz możesz z tąd iść?" - Kiedy brat wejdzie do pokoju i powie jakąś informację, nie wartą uwagi.

Galeria

Krszyształowa Brosse by Pingwinek123.PNG

Przypisy

  1. ;-;
  2. kufa,kolejny jednorożec!
  3. Kujon ;-;
  4. Co ja mam z tymi jednorożcami?!
  5. Tylko, że... Ona jest wymyślona... Forever Alone ;-;
  6. Bez skojarzeń.
  7. Kiedy jestem z nią w kościele,to mam ochotę się zapaść pod ziemię.
  8. dziwne, bo przecież zdobyła 1 i 2 miejsce w zawodach... tak, wiem, nieskromna jestem...

Więcej w Fandom

Losowa wiki