Fandom

Christmas Smile

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.
Christmas Smile
Chrismas Smile.png
Female picto.png
Klacz
Zajęcia
  • Praca w fabryce pogody
  • Rozdawanie prezentów
  • Pomocniczka Świętego Mikołaja
  • Rodzina
    Małżonek Good Love
    Rodzice Snow Smile - mama

    Happy Smile - tata

    Dziadkowie Currant Smile - dziadek

    Pen Smile - babcia

    Krewni Cheering Smile - kuzynka
    Christmas Smile (z ang. świąteczny uśmiech) — pegaz, klacz, pomocnica Świętego Mikołaja.

    Wygląd

    Christmas Smile to różowy pegaz. Ma dość krótką, zielono -  żółtą grzywę. Smile ma granatowe oczy. Jej znaczek jest nieznany, ale go posiada. Zawsze nosi czerwoną czapkę, pelerynę i czerwone buty z futrem. Za ucho wkłada sobie zieloną gałązkę.

    Opis

    Christmas Smile pracuje w fabryce pogody w Cloudsdale, gdzie zajmuje się tworzeniem płatków śniegu. Christmas urodziła się właśnie w Cloudsdale i tam obecnie zamieszkuje.

    Smile to bardzo optymistyczny kucyk. Kocha się śmiać. Potrafi pocieszyć każdego. Jest to bardzo opiekuńcza i czuła klacz. Uwielbia pomagać innym kucykom w potrzebie. Często daje komuś prezent i dlatego wszyscy uważają, że jest bardzo szczodra.Uwielbia Wigilię.

    Zwierzątkiem Christmas Smile jest pies imieniem Good Dog. Smile bardzo o niego dba i się z nim bawi. Ale oprócz psa, Christmas ma jeszcze kota, który ma na imię Puszek. Good Dog ma 2 lata, a Puszek to 2 -miesięczny kociak. Puszek i Dog świetnie się ze sobą dogadują. Good jest bardzo posłuszny, a Puszek to słodki i inteligentny kot. 

    Osobowość

    Dobroć

    Smile to bardzo miła klacz. Trudno jest jej czegoś odmówić. Uwielbia robić kucykom przyjemność i sprawiać, że są szczęśliwe. Ma także wielkie poczucie humoru.

    Opiekuńczość i czułość

    Christmas Smile lubi opiekować się innymi, kiedy tego potrzebują. Jest jej żal słabszych kucyków.

    Szczodrość

    Jak już napisano, Christmas Smile to bardzo szczodra klacz. Uwielbia dawać innym prezenty.

    Pomoc kucykom

    Smile uwielbia pomagać innymi sprawia jej to przyjemność.

    Poczucie humoru

    Christmas ma wielkie poczucie humoru.

    Umiejętności

    Gotowanie

    Christmas potrafi świetnie gotować. Na początku korzystała z przepisów, ale już teraz ich nie potrzebuje. Lubi także piec.

    Rysowanie

    Christmas lubi rysować i to jest jedno z jej hobby. 

    Latanie

    Smile uwielbia latać i lata szybko. Jej moc skrzydeł wynosi równo 11,0.

    Ciekawostki

    • Lubi swą pracę.

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki