Fandom

Cris Magicgamer

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: AgnessAngel
Cris Magicgamer
Cris Magicgamer by AgnessAngel.png
Zajęcia Praca zarobkowa

Zdobywanie trofeów w grach video

Cris Magicgamer - Jednorożec, starszy brat Cray'a Goodspell, wujek Princa Cantee i szwagier Agnessy.

Narodziny postaci

Pomysł na stworzenie kucykowej wersji szwagra wpadł autorce do głowy w jego 40 urodziny, postanowiła, że ponysona będzie jej osobistym prezentem dla jubilata w tą jakże ważną i okrągłą rocznice jego narodzin.

Imię

Pierwszy człon jest po prostu angielską wersją imienia Krzysztof, gdyż tak ma właśnie na imię osoba, której ponyfikacją ma być ten kuc. Drugi człon nawiązuje do pasji mojego szwagra, która jest granie w gry "video", choć dziś trudno juz tak to nazwać, gdyż szwagier gra głownie na swej konsoli.

Znaczek

Znaczkiem Crisa jest Pad od konsoli, gdyż gra jest dla niego nie tylko pasją i jedną z ważniejszych części jego życia, granie i w gry i przechodzenie ich na najwyższym poziomie jest też w jego wypadku czymś w rodzaju jego specjalnego talentu.

Życiorys

Cris tak jak i jego młodszy brat pochodzą z bardzo starej rodziny jednorożców, której przodkowie byli spokrewnieni z samymi księżniczkami. Rodzina ta mieszkała w Canterlocie od samych jego początków. Cris mieszka w stolicy Equestrii przez całe swoje życie, na początku mieszkał wraz z rodzicami i młodszym bratem. Później jednak zamieszkał sam, ponieważ jest osobą o specyficznym stylu życia, która woli swój czas spędzać w samotności, poświęcając się swojej pasji.

Cris mimo, iż jest już dorosłym kucem od wielu lat, nie założył własnej rodziny. Ogier ten jest typem samotnika, w dodatku samotnika bardzo nieśmiałego w stosunku do obcych ludzi, co dość utrudnia mu zawieranie nowych znajomości. Stara się jednak często odwiedzać zarówno rodziców jak i rodzinę, którą założył jego młodszy brat, kocha bowiem swych krewnych i zależy mu na jak najlepszych relacjach z nimi.

Charakter

Cris jest raczej typem samotnika, poza rodziną utrzymuje kontakty z jednym, może dwoma kolegami z dawnych lat, jednak zdecydowaną większość czasu spędza sam, na słuchaniu muzyki lub co oczywiste graniu w swoje ulubione gry. Najprawdopodobniej ta cecha wynikła z jego wrodzonej nieśmiałości przez którą ogier ma problemy z zawieraniem i utrzymywaniem znajomości z innymi kucykami. Poza tym kucyk ten jest również domatorem i rzadko spędza czas poza domem. Wyciągnięcie go na spacer lub piknik jest bardzo trudne gdyż stara się mocno wymigać od takich przyjemności.

Mimo tych opisanych wyżej cech Cris jest osoba ceniącą więzy rodzinne, zawsze stara się brać udział w rodzinnych uroczystościach i dba o dobre relacje ze swymi najbliższymi.

Pasje

Gry

Relacje rodzinne

Brat

Cris jest sporo starszy od swojego młodszego brata, bo aż dziewięć lat, jednak ta różnica wieku nigdy nie miała złego wpływu na ich relacje. Łącząca ich braterska więź tworzy z nich najlepszych przyjaciół, zawsze są gotowi pomóc sobie nawzajem. Choć ich styl życia jest zupełnie inny mają sporo wspólnych tematów i zainteresowań.

Bratanek

Więcej w Fandom

Losowa wiki