Fandom

Crystal Water

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze24 Share

Crystal Water

Tęczowy kucyk zwany tęcyk.

Rainbow Water by Cleo.png
Female picto.png
Klacz
Zajęcia
  • Robienie tęczowych słomek
  • Rodzina
    Małżonek Villy Filly
    Dzieci Filly Cry i Star Violet
    Rodzice Mama Crystal Rain

    Tata Rain Water

    Rodzeństwo Blue Box i Nutty Cream Cookie
    Dziadkowie Mint Taste,Wide Arches Water Bows Crystal Tear
    Krewni Stream Live
    W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Cleopatera

    Crystal Water ( z angielskiego Kryształowa Woda) -  tęczowy pegaz urodzony w Cloudsdale. Prawdopodobnie zostały przekazane cechy przez rodziców dlatego  kiedyś  posiada  swoją nie tęczową grzywę. Umaszczenie uległo zmianie przez wypadek dlatego ma tęczową grzywę.. Jej marzeniem jest wytworzenie najpopularniejszej firmy tęczowych słomek.

    Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.

    Wygląd

    Umaszczenie

    Jej umaszczenie było krótko ujmując tęczowe. Matka posiadała ciemno pomarańczowe umaszczenie dziedzicząc po swoim ojcu, zaś ojciec zawierał ciemnoniebiesko umaszczenie dziedzicząc po matce. Jej prawdziwe  umaszczenie było ciemno-niebieskie. Ale przez wypadek wpadła do tęczowego eliksiru, który ją w dziwaczny sposób przemienił. Sama postać twierdzi, że to nie dziwne, a zaszczyt być wyjątkowym kucykiem. Dzięki pomocy alikornów uzyskała szare ubarwienie. Z latami udało się odzyskać dawne umaszczenie dzięki czasowi.

    Oczy

    Urodziła się z ciemno-różowymi oczami. Odziedziczyła je po ojcu. Matka miała zaś oczy szkarłatne. Jednak jej młodszy brat odziedziczył oczy od matki a nie od ojca. Ma nadzieję, że jego znaczek też coś symbolizuje.

    Grzywa i Ogon

    Posiada długą tęczową grzywę i ogon zakończony w prostą kokardkę. Odziedziczyła fiolet z liliróżem zupełnie inny kolor grzywy po matce. Ojciec posiadał biało kremową sierść i szarawą grzywę i ogon. Ogon, grzywa i sierść jest skutkiem eliksiru.

    Znaki Szczególne

    Rainbow miała fioletowe ucho, żółtą twarz, zielone kopyta, granatowe skrzydła, czerwony bok i pomarańczowe tylne kopyta. Można by tak rzec przypuszczalnie odziedziczyła obydwa dziwne umaszczenia od rodziców. Lecz prawdą jest to, że to nie dziedzictwo, a wypadek przez eliksir. Choć próbowano uleczyć klacz na różne sposoby nic nie pomogło oprócz pomocy z strony alikornów. Znaleźli zaklęcie wysysające tęczę. Skutek nie wiadomo jaki będzie. Użyto tym zaklęciem na klaczy i wyssano z niej tęczową barwę z ciała. Stała się szara, a po latach ciemnoniebieska.

    Znaczek

    Posiada dosyć ciekawy znaczek. Jej znaczek symbolizuje napój w szklance z tęczową słomką. Symbolizuje jej kreatywny i pozytywny talent. Symbolizuje z drugiej strony jej pogodną osobowość i patrzenie na świat pozytywnie.

    Osobowość

    Krótko o

    Pozytywach

    Odwaga

    Rainbow to odważny kucyk wzorujący się na Rainbow Dash w Rainbowville. Bo Rainbow Dash to jej była koleżanka, z którą zakolegowała się w szkole jak i inni. Wzorowała się od niej w szkole, ale nie przyjaźniła.

    Rainbow jest niezwykłą klaczką w Cloudsdale. Jest prawie tak odważna, jak Rainbow Dash. Dzięki tęczowemu kwiatowi życzeń została odważna. Za odwagę dostała nagrodę - Tęczową słomkę. Tak jej się to podobało, że zrobiła kilka takich. I kilka kucyków też chciało. Stara się być odważna w słowach i czynach codziennego życia. Jej poprawa tak się podobała, postanawiając, że będzie zapisała to w swoim pamiętniku i pokazała to swoim przyjaciołom i rodzinie.

    Wierność

    Rainbow także jak inne kucyki stała się wierną kompanką i towarzyszką. Zawsze dotrzymuje słowa i nigdy nie łamie zasad. Dużo słów dotrzymuje i dzięki temu ma więcej przyjaciół.

    Czułość

    Jest bardzo czułym i opiekuńczym kucykiem dla każdego kto potrzebuje czułości i opiekuńczości. Rodzice ją uczyli by być czułym i opiekuńczym dla każdego.

    Towarzyskość

    Lubi towarzyszyć każdemu. Niestety Rainbow Dash ją wyprosiła z spotkania przyjaciół uznając klacz za nachalną. Przez to mniej się spotykaj, ponieważ Water obraziła się za odrzucenie.

    Negatywy

    Złość

    Często złości się na tych, co nie zrozumieją, że chce dobrze. Chcę robić po swojemu dla innych dobrem. Lecz nie widzi, że krzywdzi innych.

    Lenistwo

    Klacz bywa często leniwa w obowiązkach domowych. Wołana przez matkę wymiguje się bólami choć nie wie, że kłamie.

    Nachalność

    Często narzuca swoje porady, a czasami chcę się na siłę zaprzyjaźnić, zakolegować lub spotkać. Nie widzi, że to odpycha  inne kucyki i nie rozumie, że ze wszystkim trzeba mieć umiar.

    W Kryształowej Formie

    Przygoda

    Rainbow pewnego dnia pojechała do Kryształowego Królestwa. Założyła się z bratem, że jej wygląd się zmieni jak wkroczy na teren Kryształowego Królestwa. Pojechała wraz z bratem pociągiem późnym popołudniem. Następnego dnia byli już na miejscu. Wkroczyła wraz z bratem przez bramę kryształową i zauważyła zmianę.

    Przemiana

    Zauważyła zmianę, stała się kryształowa i według jej opinii dziwnie wyglądała. Wyglądała jakby była z kryształu. Miała elegancko ułożoną grzywę i w elegancki spleciony ogon. Jej oczy nabierały tęczowych kolorów. Brat zaś przeszedł przemianę ciała. Wyglądał jak książę. Zwiedzili miasto i po godzinie poszli na pociąg.

    Powrót do domu

    Jechała z powrotem do domu pociągiem. Pociąg jechał bardzo powoli przez to podroż była nudna.

    Zalety i Wady

    Zalety

    • Potrafi  bardzo szybko latać. Jednak nigdy nie pokona słynnej RD.
    • Nieźle rysuje na komputerze w programie Paint Tool Sai.
    • Potrafi na komputerze  zrobić obraz w  Speed Paincie.
    • Potrafi zrobić rozmazaną tęczę.

    Wady

    • W rozmazanej tęczy czasem mieszają jej się kolory
    • Nie może dotykać biedronek. Biedronki ją parzą.
    • Nie potrafi śpiewać, widocznie śpiew nie jej przeznaczony.
    • Nie jest też dobrą pisarką.

    Historia

    Narodziny

    Urodziła się niedaleko  Cloudsdale  w mieście Stormville. Jej rodzina pochodziła właśnie z Cloudsdale ,ale przeprowadzili się po wojennej rodzinnej sprzeczce. Rodzice przynieśli ją do domu i czule się nią opiekowali. sąsiedzi uradowani nowym dziecięciem postanowili zaopiekować się  Rainbow podczas nieobecności rodziców.

    Pierwszy raz do Szkoły

    Pierwszy raz poszła do szkoły. Była taka szczęśliwa i radosna. Czuła w sobe takie podniecenie, że spotka nowych przyjaciół i nauczycieli. Wchodząc do klasy spojrzała na nauczyciela i pozostałą klasę. Niewiedziała co ją czeka i reakcja innych na jej zachowanie.Uczniowie rozmawiali ze sobą i nawet z nią.

    Pierwsze znajomości i przyjaźnie

    Pierwsze znajomości zaczęly się na samym początku, jak porozmawiała z wszystkimi na pierwszych lekcjach. Zaprzyjaźniła się po 3 miesiącach z 4 kucykami: Blind Ca, Whitey Chake, Compo Lombo i Coloring Rose.

    Kłopoty w szkole

    Kłopoty w domu

    Skończenie szkoły, i pójście do szkoły Latania

    Pierwsza Praca

    Pierwsza Miłość

    Życie

    Relacje

    Rodzina

    Rainbow Mint

    Mama Rainbow Mints urodziła ją późnym wieczorem w szpitalu. Nadali jej imię opierając się na imionach dziadków i krewnych. Kiedy dorastała do wieku nastolatki wraz z tatą sprawili jej niespodziankę. Została siostrą najmłodszego rodzeństwa. Mamy znaczek przypomina liść mięty na tęczowej misce.

    Rain Bows

    Tata  Rain Bows wychował małą klacz, aby stała się uczciwym, sprawiedliwym i prawdomównym kucykiem. Zawsze poświęcał swój czas dla niej i dla mamy po pracy. Zawsze bawili się i uczyli. Kiedy dorastała do wieku nastolatki wraz z mamą sprawili jej niespodziankę. Została siostrą najmłodszego rodzeństwa. Ponieważ tata jest pracownikiem produkcji łuków strzeleckich, dzięki tej pracy odkrył swoje przeznaczenie. Przerobił jeden łuk z pomocą maszyny na życzenie klienta. Klient poprosił by jego łuk zawierał elementu deszczu (krople) zdziwiony z pomocą maszyny wyrzeźbił delikatnie elementy deszczu łuku. Jego znaczek oznacza łuk, który odpycha krople deszczu.

    Blue Box

    Urodził się wtedy kiedy Rainbow była nastolatką. Rodzice ją zszokowali ,ponieważ nie planowali dziecka. Jednak urodził się jej brat. Nazwali go Blue Box ,bo jako mały źrebak często chwytał przeróżne rzeczy i jego ulubionym było niebieskie pluszowe pudło. Dorastał bawiąc się z swoją siostrą. Na początku go nie lubiła bo był najbardziej marudnym bratem. Potem z wiekiem zaczęła go tolerować i chętnie się z nim bawić. Jest jej kochanym braciszkiem ,którego nigdy nikomu nie odda. Niedawno otrzymał znaczek za naprawienie zeszytu. Skleił go taśmą i zaczął naprawiać innym także.  Jego znaczek oznacza  Oklejony grzbiet zeszytu z niebieską taśmą.

    Nutty Cream Cookie

    Najmłodszy członek rodziny. Jest jeszcze małym źrebakiem poszukującym swojego przeznaczenia. Wyglądem przypomina mamę za to ogon niebiesko kremowo brązowy. Oczy odziedziczył po ojcu.Nie posiada znaczka. Jest małym niemowlakiem. Jak będzie duży z pewnością bzie inaczej wyglądał.Uwielbia go Rainbow.

    Przyjaciele

    Pewnego dnia idąc do szkoły niechcąco wleciała na Low Slow ,która powoli leciała. Obie wleciały pod drzwi klasy. I stały się przyjaciółkami.

    Hobby

    Jej hobby to robienie tęczowych słomek.

    Robienie tęczowych słomek

    Rainbow umie robić dużo tęczowych słomek. Zaczęła robić tęczowe słomki dlatego ,bo dostała nagrodę od rodziców, była to tęczowa słomka i tak jej się podobała ,że zrobiła sobie kilka i innym kucykom ,które były chętne. Wielu kucykom to się podobało.

    Tęczowe Figurki i Babeczki

    Oprócz wyrabiania tęczowych słomek potrafi zrobić tęczowe figurki i babeczki.

    Spędzanie wolnego czasu

    Rainbow lubi mieć spędzony wolny czas. Nie prowadzi sklepu tylko ma małą restauracje w ogródku. I w tej restauracji sprzedaje tam te tęczowe słomki. I w wolnym czasie robi tęczowe słomki.

    Przyjaźń

    Rainbow  Dash jest kucykiem do przyjaźnienia ale nie dla wszystkich. Jej przyjaciołka Low Slow twierdzi ,, ponieważ jest bardzo sympatycznym i dobrym pegazem i należy do klejnotów i ksieżniczek. Niektórzy mówią, że to SKWŚ czyli Super Klacz W Świecie. Mama i tata są z niej dumni bo marzyli o takiej fajnej klaczki.Tak naprawdę nie są przyjaciółmi ponieważ widują się raz do roku z daleka. Crystal za bardzo by nie chciała się z ta klaczką przyjaźnić. Przyjaciółką jej jest izawsze będzie Low Slow.

    Pamiętnik

    Zbiór w moim ogródku

    Drogi pamiętniku! W tym dniu było tak fajnie, że poleciałabym aż na koniec Equestrii. Było, mineło dużo bardzo kucyków chciało te tęczowe słomki, bo zaczęłam robić dzięki moim rodzicom! Miłego dnia pamiętniczku!

    Poznanie przyjaciółki

    Drogi pamiętniku! Dziś poznałam w szkole klacz o imieniu Rainbow Dash. Nasza pani ją zaprosiła ją dla nas i dla 4 klas by opowiedziała o sobie i dała dobry przykład.Wiadomo nie za darmo.Fajnie się słuchało jej opowieści o tym że należy do ochrony Equestrii jest klejnotem dba o organizacje. Potem chciała byśmy zadawali pytania. Ja siedziałam cicho. Zauważyła mnie w kącie i zapytała czy chciałabym o coś zapytać skinęłam na nie burknąwszy nie dziękuję. Uniosła brwi uśmiechnęła się i powiedziała coś nauczycielce na ucho. Potem pani kazała mi na koniec lekcji zostać. Jak wszyscy wyszli podeszła RD i spytała czemu nie lubię kucyków sławnych a ja odpowiedziałam ponieważ nie lubię jak nie są sobą.

    Prawda

    Drogi pamiętniku. Założyłam się z bratem niedowiarkiem  o  jagodowe babeczki  polane czekoladą i obsypane cukierkami  , który nie uwierzył mi, że każdy kucyk ,który przekroczył bramę do Kryształowego Królestwa stawał się z kryształu. Brat mi uwierzył po wspólnej wyprawie i co jest w tym dziwnego, przeprosił. Zamówił mi babeczkę i powróciliśmy do domu pokazując rodzicom zdjęcia. W tym dniu nauczyłam się by wierzyć w siebie. Miłego dzionka.

    Ksywki

    • Ranbo (jej ksywka)
    • Super Klacz W Świecie (to znajdziecie w nagłówku"Przyjaźń")
    • Kolorka (ksywka jej przyjaciółki)
    • Rainboweczka Waterka (ksywka jej rodziców)
    • Rainka (ksywka jej)
    • Rainbowka (jej ksywka)
    • Obdarowana

    Ulubione jedzenie

    • Sok jabłkowy
    • Makaron
    • Frytki
    • Gruszka
    • Marchewka
    • Kotlet
    • Ziemniaki
    • Zupa pomidorowa
    • Pianki
    • Babeczki i torty

    Lubi i Nie lubi

    Lubi

    • Gdy ktoś mówi ,że jest super
    • Że ktoś mówi ,że jest gwiazdą
    • Że ktoś jej coś rysuje
    • Chodzić do szkoły
    • Być słynna

    Nie lubi

    • Jak ktoś mówi, że jest brzydka
    • Że ktoś sądzi, że robi brzydkie dzieła
    • Że ktoś ma okropny sekret o niej

    Ciekawostki

    • Lubi iść na spacer, a kto nie lubi.
    • Lubi robić co chce i co  jej się podoba.
    • Uległa przemianie dzięki eliksirowi.
    • Ulubiony materiał to bawełna.
    • Ulubiony dżem  to porzeczkowy.

    Galeria

    W rozbudowie

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki