Fandom

Dark Dangerous Heart

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Dark Heart

Dama Zła

Dark Side.png
Zajęcia Pracuje w więzieniu jako sprzątaczka i projektantka mody w Canterlocie.
Rodzina
Małżonek Nie ma
Dzieci Nie ma
Rodzice Dark Faul i True Heart
Rodzeństwo Nie posiada
Dziadkowie Umarli
Krewni Umarli

Dark Dangerous Heart[1] ( z ang. Ciemne Niebezpieczne Serce)  Jednorożec o bardzo niemiłym uosobieniu. Córka Dark Faul i True Heart . Wnuczka Dangerous Vill i Two Sides. Bardzo chłodna, arogancka wobec rodziny i bardzo cierpliwa wobec wszystkich. Niestety ma cechy wrogiego kucyka. Jest opanowana, ostrożna. Ma w sobie trochę dobra, ale nie do przesady. O jej rodzicach nie wiadomo nic poza ich imionami [2].

O Postaci

Jest bardzo skromnym kucykiem z niezwykłym rogiem. Raczej nie powie o sobie dużo, bo woli siebie nie chwalić. Dla niej liczy się tylko ona i jej róg. Jest egoistką myślącą o sobie. Często ją spotkasz jak nabija się z romantyków, którzy próbują pokazać innym miłość. Żałosne![3]

Wygląd

Umaszczenie

Jest niebieskim jednorożcem o  krótkawej sierści. Cechę tą odziedziczyła po ojcu.

Grzywa i ogon

Posiada pomarańczową grzywę wraz z  ogonem. Nosi długą grzywę i ogon. Jej grzywa jest pół- prosta, pół -kręcona. Cechę tą odziedziczyła po matce. Ogon jest długi i posiada 4 poskręcane pasma.Cechę tą odziedziczyła po  ojcu.

Oczy

Posiada różowe oczy  jak budyń malinowy. Odziedziczyła po ojcu.

Kopyta

Kopyta mają barwę błękitu.Cechę tą także odziedziczyła po  ojcu.

Magia

Jej magia objawia się błękitem. Zna wszystkie zaklęcia jakich uczyła się w szkole.

Ozdoby

  • Medalik
  • Naszyjnik.
  • Kolczyki

Ubrania

Zazwyczaj chodzi w pelerynie  nie ukazując innym znaczka. 

Dodatki

  • Makijaż

Znaczek

Jej znaczek to 3 czarne serca unoszące się w złotym pucharze, który tryska czerwonymi iskrami.Oznacza gniew i frustrację w jej sercu. Puchar oznacza władczą naturę. Znaczek otrzymała kiedy od niej odeszli przyjaciele. [4]

Osobowość

Cicha

Jest bardzo cichym kucykiem. Woli nie zbliżać się do żadnej grupki nawet gdyby ją zachęcali, nie z nią te  numery. Nie lubi hałasu i plotkarstwa oraz nie cierpi paplaniny.

Skromność

Jest bardzo skromna, nie mówi nic o sobie. Zazwyczaj słucha o innych i stwierdza swą opinię. Wart pogadania? Czy też taki kucyk nie wart jej uwagi i warto go olać.

Egoistka

Jest egoistką myślącą o swoim królewskim zadku. Nie myśli o innych, nie podzieli się niczym. Ceni siebie i dary. Uważa, że wszystko zostało dla niej stworzone.

Pycha

Pyszni się jak paw. Uważa, że to ona powinna władać Equestrią, a nie księżniczki. Uważa, że urodziła się aby zostać księżniczką.[5]

Chciwość

Jest bardzo chciwa na pieniądze, biżuterie i takie duperele cenne. Uważa, że duperele są dla niej. Uważa także, że ozdoby są dla niej stworzone, a pozostałe kucyki nie są ich godne.

Odrobinę Dobra

Posiada jak wspomniałam odrobinę dobra w sercu. Pewnego dnia spotkała głodnego i śmierdzącego kucyka. Nikt nie chciał mu pomóc, ona mu wrzuciła parę groszy nie reagując uśmiechem na ,,dziękuję

Historia

Narodziny

Urodziła się w Canterlocie jako wiecznie butny kucyk. Nie słuchała swoich rodziców i złośliwie zaczepiała kucyki. Nawet  gdyby księżniczka Celestia spróbowała jej pomóc, taka pomoc nic  by nie dała. Kiedy miała iść do szkoły była oburzona. Ale poszła i skończyła nudną szkołę dla żałosnych mięczaków. Miała dość wielkiej serdeczności i słodkości.

Dorastanie

Dorastała z innymi kucykami. Uważała wszystkich za tępaków, siebie za geniusza. Nie miała przyjaciół, bo nikt nie chciał się z nią przyjaźnić. Wszyscy ją uważali za potwora, a ona ich uważała za głupców.

Dorosłość

Dorastała w samotności. Zaprzyjaźniła się z Trixie, którą podziwiała. Obie nie lubią Twilight tak jak pozostałych księżniczek. Jednak po roku porzuciła Trixie dla samotności. Postanowiła sama się sobą zająć i swoim talentem. Zaczęła projektować najpiękniejsze suknie. Jest na 4 miejscu wśród popularnych projektantów i właścicieli salonów mody.

Miłość

Otóż Dark Heart poznała wrednego ogiera, z którym się związała na całe swoje życie. Nazywa się Malicious Bastard i jest jej partnerem i współlokatorem.[6]Jej partner przez życie partnerskie, starał się pomóc swojej partnerce zmienić swój styl, ze złego na dobry pomimo święty też nie był.

Zwierzaki

  • Posiada Psa o imieniu Lili. Jest on złotym labradorem z niebieskimi oczami. Pies ten nosi brązową obrożę z zielonymi liśćmi. Jej psiak ją bardzo lubi i słucha jej rozkazów, co ją niezmiernie cieszy.

Ciekawostki

  • Jej imię nasunęła wskazówka użytkowniczki. Nie pamiętam nicku ale jest autorem.
  • Uśmiecha się jak zła postać.
  • Jej grzywa nasunęła mi myśl.
  • Czemu postać zła? A czemu by nie?
  • Wszystkie obrazy są z creatora.

Zawód

  • Jest projektantką mody. Projektuje najpiękniejsze suknie. Jest także właścicielem sklepu z sukniami. Pracuje w Canterlocie pełna dumy i podziwu.  U niej kupisz drogo dla siebie suknie. Jest w elicie jednorożców z szlacheckiego rodu ze względu na znaczek.

Znajomi lub przyjaciele

Nie posiada  znajomych ani przyjaciół, bo nie potrzebuje. Dla niej liczy się samotność bez męczenia się z przyjaciółmi. Nie lubi spotykań z przyjaciółmi ani z znajomymi, taki typ z tego kucyka.

Wrogowie

Jest nim Twilight Sparkle. Nie lubi jej, ani jej przyjaciółek, uważa je za bandę dzieci. Uwielbia Trixie i Discorda.

Nie lubi także księżniczek, ani innych kucyków.

Cytaty

Ha i oto wielka księżniczka

Wielka TwiliCorna przybyła co nie Trixie?

I Wy myślicie, że ja chcę przyjaciół? Ta jasne!

Przyjaźń jest najgorszą rzeczą.

Przypisy

  1. Pomysł postaci imienia od pewnej użytkowniczki.
  2. Nie miałam pomysłu. Chyba, że ktoś będzie chciał pomóc, byłabym wdzięczna za wszelką pomoc
  3. Przypomina mi pewną postać ^^
  4. Wiecie, że znaczek mi nasunął jej osobowość XD
  5. Formalnie chciałam by była alikornem, ale jednak postanowiłam tego nie robić xD
  6. Partner idealnie pasuje do niej.

Galeria

Dark Side.png

by. (c) GeneralZoi

Więcej w Fandom

Losowa wiki