Fandom

Użytkownik:MLPMLP11111/Dawn Shout

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dawn Shout - Jednorożec,klacz
Dawn Shout

Była przedszkolanka

[[Plik:
Plik:Dawnshout.png
|250px]]
Zajęcia Kiedyś: Pracowanie w przedszkolu
 Była przedszkolanka  Moonlight Dash i Caramel Coat.

Historia

Dawn była znajomą z dzieciństwa dyrektora przedszkola.głównie z tego powodu wraz z właścicielem szkoły postanowili ją zatrudnić.

Klacz na początku udawała miłą przedszkolankę,przedszkolaki ją lubiły.Od samego początku nie miała jednak dobrych chęci.

W końcu postanowiła skończyć z udawaniem miłej.Zaczęła wrzeczczeć na dzieci bez powodu,doprowadzając je do płaczu.A gdy któryś mały kucyk się rozpłakał,mówiła wrednie: "Nie wyj,dzieciuchu! Myślałam,że rodzice wychowali się porządnie,no ale nie! Wyjesz jak mały dzidziuś..."

Dzieci często skarżyły się rodzicom,więc przedszkolanka otrzymywała codziennie milion telefonów.

Jednak przy każdej rozmowie z rodzicem udawała miłą,i wypierała się swych czynów.

Jej głos jednak zawsze ociekał sarkazmem,więc nikt nie był pewny.

W efekcie ponad połowa dzieci została przepisana do innych przedszkoli,5 źrebaków w ogóle przestało chodzić do przedszkola,a reszta,niestety-została.

Jej narbardziej znienawidzoną podopieczną była Caramel Coat,która zapisała się do przedszkola rok przed Moonlight Dash (ale są w tym samym wieku).

Znęcała się nad nią jeszcze bardziej.Popychała,wyzywała,groziła telefonem do rodziców bez powodu.

Caramel nie miała przyjaciół,więc nie mogła liczyć na wsparcie.

Aż do czasu,gdy Moonlight Dash przyszła na wizytę adaptacyjną.

Caramel,choć była w przedszkolu już od roku,również zjawiła się tego dnia.

Dawn znęcała się nad nią,ale Moonlight stanowczo ją obroniła,zaprzyjaźniając się z nią.

Razem robiły wszystko,by odmienić pogląd przedszkolanki,ale nie udało im się to.

W końcu Caramel nie wytrzymała i przyniosła telefon mamy do przedszkola (nic nie wiedziała),nagrała,jak Dawn znęca się nad innym uczniem,i pobiegła wraz z przyjaciółką do gabinetu dyrektora.

Dzięki temu,Dawn została wyrzucona ze stanowiska.

Ciekawostki

  • naturalnym kolorem włosów Dawn jest róż,jednak uznała,że to wygląda "idiotycznie" więc przefarbowała sobie na biel i czerwień.
  • Jej nienawiść do dzieci wzięła się stąd,gdyż kiedyś zajmowała się dzieckiem w wieku przedszkolnym jako niania.ale nie chciało ono jej słuchać,więc rzuciła to i poszukiwała sposobu zemsty.

Więcej w Fandom

Losowa wiki