Fandom

Death Star

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Share

Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.
Death Star

Kuc z silną magiczną aurą.

Gotowa praca.png
Historia i opisy tego kucyka nie mają nic wspólnego i nie są wzorowane na życiu członków prawdziwego zespołu Deathstars są tylko stworzone w hołdzie temu zespołowi. 

Death Star - muzyk, założyciel zespołu Deathstars. Kiedyś jego imię brzmiało Debonaire co znaczy beztroski jednak postanowił je zmienić na obecne gdy wkroczył na mroczną drogę swego życia.

Życiorys

W źrebięcych czasach gdy wołano na niego Debo, Death Star spędzał wiele czasu w towarzystwie pewnej małej klaczy, była młodsza od niego o kilka lat, a na imię jej było Cassidy.

Ds ct.png

Cassidy i Debo w dzieciństwie.

Te dwa źrebięta łączyła ogromna przyjaźń. Death uwielbiał głos swej towarzyszki zabaw i starał się zapamiętywać go tak by móc odtwarzać go za pomocą swej magii przed zaśnięciem. Starał się być dla niej kimś w rodzaju rycerza i chronić ją na każdym kroku jak gwardzista z królewskiej straży chroni Księżniczki Equestrii. Cassidy nie miała łatwego życia, kucyki nazywały ją często nielotem z Canterlotu, ponieważ nauka latania szła jej bardzo kiepsko . Debo nigdy nie pozwalał by drwiono z niej i wdawał się w bójki by bronić jej dobrego imienia. Uczył się pilnie magii, korzystając z niej tak, by słowa raniące jego przyjaciółkę nie wydobywały się z ust jej prześmiewców, gdy on był obok niej. Dzięki zaklęciom z których korzystał był zaliczany do najzdolniejszych uczniów magii w szkole Księżniczki Celestii.

Mijały lata, źrebięta dorastały, a uczucie którym Debo darzył Cassidy zaczęło zmieniać się w gorącą miłość. Nie zdążył jej jednak tego wyznać, gdyż los postawił na jego drodze zdarzenia, które na zawsze zmieniły jego życie. Tajemniczy wypadek w którym życie stracili rodzice młodego Debonaire, zniszczyło jego beztroski świat, a wieść o szybkiej przeprowadzce Cassidy, przez którą stracił ją bez słów wyjaśnienia, zmieniła jego osobowość.

Nasz młody ogier, przepełniony goryczą i wściekłością, postanowił wkroczyć na mroczną stronę magii. Porzucił szkołę i odszedł z Canterlotu, by zaszyć się w mrokach cienistych i wilgotnych Bagien Froggy Bottom. Przybrał nowe imię - Death Star i postanowił poświęcić się studiowaniu magii nocy i księżyca. Nie było to jednak łatwe przedsięwzięcie, gdyż wszystkie księgi poświęcone tej dziedzinie magii należą do księżniczki nocy. Death, by je zdobyć musiał dostać się do zamku i wykraść tajemnicze tomy tak by nikt się o tym nie dowiedział. Skopiował je szybko za pomocą zaklęć i odłożył na miejsce.

Przez cały czas swego życia na bagnach Death wspominał swoją ukochaną. We snach wciąż widział jej cudowne różowe loki i słyszał jej delikatny dziewczęcy głos. Nie wiedział czemu zniknęła tak nagle bez słowa, jednak nie czuł do niej żalu. Wierzył, że gdyby mogła powiadomiłaby go o tym, a to, że los chciał inaczej nie było przecież jej winą.

Po kilku latach spędzonych na nauce, stał się mistrzem w wybranej dziedzinie magii (choć do dziś nie dorównuje kunsztem samej księżniczce i marzy o tym by kiedyś raczyła zostać jego mentorką), uznał, że dalsze życie w samotności nie przyniesie mu już żadnych korzyści. Wrócił do stolicy i zajął się muzyką by odpocząć od ciężkich lat spędzonych na bagnach i dodać swej egzystencji zapomnianej od lat beztroski.

AgnessAngel (Dyskusja)

Wygląd

Ogółem Death Star sprawia wrażenie lekko obłąkanego i strasznego kuca. Jest to głównie zasługa jego oczu których źrenice wyglądają jakby przykrył je księżycowy pył.

Grzywa

Zawsze poczochrana i w nieładzie. Death Star uważa, że nie chce marnować czasu na stylizacje. Praktycznie po obudzeniu jedyne co robi z grzywą to mierzwienie jej kopytami. Poprawia czasem włosy, by nie zachodziły mu na oczy. Death Star przycina grzywę tylko w momencie gdy zakrywa mu ona uszy, gdyż nie znosi tego uczucia.

Oczy

Nie ma on tęczówek. Są one puste i białe a źrenice mają szarawy blask i błyszczą już nawet przy lekkim świetle jak pył księżycowy. Jego oczy są wiecznie podkrążone, używa on ciemnego cienia do powiek i kredki. Dopełnia to jego sceniczny wizerunek. Sam Death Star nie jest zwolennikiem jasnych kolorów. Podobają mu się takie oczy jakie ma.

Róg

Jest jego czułym punktem. Dba o niego i pielęgnuje go. Trzon rogu jest gruby i solidny. A czubek zaostrzony tak, że można się pokaleczyć jeśli nieostrożnie się go dotknie. Na rogu niemal zawsze podtrzymywana jest magiczna aura która chroni jego skrzydła przed słońcem. Jego aura ma widoczne spektra od szarości po jasne odcienie błękitu jak i niewidoczne "ujemne spektra" które zakrzywiają światło tak, że wygląda jak by to cień był jego aurą. Jest to zasługa nauk nocy i księżyca.

Skrzydła

Są one magiczne. Death Star opanował zaklęcie ich przywołania do perfekcji. Nie męczy go ono i pozwala on sobie na stałe utrzymywanie cienia w fizycznej formie skrzydeł. W dzień lub przy silnym świetle skrzydła potrafią mu zaniknąć na kilka chwil gdyż jeśli nie ma obszaru z którego można bezpiecznie "zapożyczyć" cień. Zaklęcie dość znacząco wyczerpuje magię Death Star'a, bo aby by nie upaść i nie skończyć lotu wypadkiem wymagane jest by na krótką chwile zasilić skrzydła samą magią by cień mógł się znów zebrać. W takich wypadkach nabierają one blado-błękitnego odcienia. Zupełnie jak jego aura. Zbieranie się cienia wygląda jak ściąganie pół-przezroczystego, ciemnego i rozpuszczającego się jak kropla atramentu w wodzie płótna z otaczających go obiektów. W ciemne noce skrzydła wyglądają jak długi płaszcz i widać na nich najbardziej detaliczne elementy szkieletu.

Umaszczenie

Jego sierść jest fragmentami blado-szara ale głównie biała. Przyciemnia go przy kopytach oraz w okolicach karku i szyi.

Tatuaż

Tatuaż przedstawia czaszkę byka w tribalnym motywie. Został wykonany w salonie tatuażu i piercingu należącym do Domivick'a i Stanley'a.

Kolorem użytym do tatuażu jest "ciernista noc" z modyfikacją od Stanley'a mającą na celu uwidocznienie tatuażu w nocy i wyblaknięcie go w czasie dnia. Modyfikacja ta nie została opisana w kompendium wiadome jest tylko, iż uzyskał on ten efekt dodając trochę spektrum światła dziennego.

Ogon

Ciemny i długi. Końcówki ogona Death Star'a lekko się wystrzępiły i mają tendencje do podwijania się.

Oziozi123 (Dyskusja)

Historia znaczka

Jednorożec ten swoją magią wyczarował sobie "mroczne skrzydła z cienia" dzięki temu zdobył swój przerażający znaczek. Szkolił się o magii nocy i księżyca, z ksiąg swej idolki Księżniczki Luny, które wykradł z biblioteki Canterlotu. Zdołał je zwrócić nim ktokolwiek się zorientował wykorzystując do tego wiedzę z nich poznaną. Marzy by Księżniczka Nocy została w przyszłości jego mentorką.

Zespół i muzyka

Muzyka, która tworzy Death Star jest dosyć mroczna. Jego zespół ma stałą grupę wiernych fanów nie jest jednak nadmiernie popularny. Często koncertują po całej Equestrii, czasem nawet poza jej granicami.

Deathstars Little Angel

AgnessAngel (Dyskusja)

Zdolności magiczne 

Death Star jest mistrzem magii nocy i księżyca. Oto i lista zaklęć które opanował:

  • Przywoływanie Skrzydeł Cienia
Death Star (Aura) by Ozi.gif

Generowanie aury podtrzymującej skrzydła z cienia

Wystąpił w odcinkach

Więcej w Fandom

Losowa wiki