Fandom

Depresiya

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Depresiya

była ponysona Hannibala, obrazek w infoboxie wykonany przez Carly150

Galeria postaci
Zajęcia Nudzenie się, granie w "Total War: Rome"
W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Kartagina Krok Do Raju

Depresiya — (z j. ukr.: Depresja) Nazywana również Deprej, Depresyjna oraz Smutniak. Klacz o ponadprzeciętnym wzroście. Jest bardzo szalona[1] oraz zakręcona jak karuzela w Śląskim Wesołym Miasteczku[1]. Często ma szalone pomysły[1]. Jej koleżanka powiedziała kiedyś:

"Jesteś taka szalona, że głowa boli kiedy Cię słucham".[2] Od tamtego czasu... Jest jeszcze bardziej szalona.[3] Była ponysona Kartaginy Krok Do Raju

Obrazek w infoboxie został stworzony przez Carly150.

Miejsce w Najdłuższych Stronach

Jakie miejsca ma za sobą

Stan z 18 listopada 2014r., godz. 16:30

Depresiya zajmowała wtedy 69. miejsce.

Obecne

Trudno jest napisać, jakie miejsce obecnie zajmuje, gdyż co chwila bajtów przybywa i tym samym pozycja się zmienia. Jednak na razie jest na 65. miejscu.

Wygląd

Normalny

Depresiya jest dość wysoką klaczą. Ma drobną posturę[4]. Jej sierść jest koloru jasnego fiołkowego ,a na nogach ma trochę ciemniejszy odcień fiołkowego[5]. Ma krótką, prostą grzywę w kolorze czekolady z bordowo-ciemnoróżowymi pasemkami[6] oraz nieco pofalowany ogon w tych samych kolorach. Jej oczy są koloru zgniło żółtego. We włosach nosi - wyblakły już - niebieski kwiatek. Na szyi nosi z dumą złoty naszyjnik z delikatnie pomarańczowym[7] szkiełkiem służącym za płatki kwiatka. Chodzi w mocno zdartych, jasnożółtych baletkach. Na lewej przedniej nodze nosi zawiązaną błękitną, jedwabną chustkę. Jej bok zdobi znaczek przedstawiający mocno różowy kwiat[8] z błękitnym środkiem i ciemnozieloną łodygą.Chustka którą nosi Depresiya na przedniej lewej nodze jest dla niej bardzo ważna. Wiąże się z nią pewna historia... Zdarzyło się to, gdy miała ok. 5 lat. Jej rodziców nie było. Depresiya miała wtedy straaaaasznie długie włosy[9] które wiązała w warkocz właśnie tą chustką. Tego dnia siedziała w swoim pokoju i oglądała Pokemony "Żwirka i Muchomorka". Wtem usłyszała jakoby ktoś był w domu. Spojrzała na zegarem - był kwadrans po trzeciej. Za wcześnie by byli to jej rodzice, a siostra była teraz w internacie. Z niepokojem weszła do kuchni a tam - złodziej. Malutka Depresiya przeraziła się. Miała krzyknąć, ale w tej chwili złodziej chciał ją przewrócić lecz Deprej skuliła się a złodziej przeleciał nad nią. Po krótkim szoku klaczka rozpuściła swoje włosy i związała nią złodziejowi wszystkie kończyny razem. Wtedy przyszła do domu mama i widząc niepożądanego gościa w domu zadzwoniła po policję.
Crystal Depresiya by BrakNicku.png

Kryształowa Depresiya

I wszyscy żyli długo i szczęśliwie[10]a od tamtego dnia Depresiya mimo, że nie ma już długich włosów to nigdy nie rozstaje się ze swoją chustką[11].

Kryształowy

Skrystalizowana Depresiya ma włosy spięte w koka z odstającymi pasmami, ogon delikatnie pofalowany i rozpuszczony. Na kopytku ma swoją chustkę w troszeczkę mocniejszym kolorze, jej znaczek też ma nieco wyraźniejsze rysy.

Cechy charakteru

Niepunktualność

Choćby nie wiem jak się starała, nigdy nie przyjdzie na czas. Zawsze musi spóźnić o te kilkadziesiąt sekund[12] albo kilka minut. Raz spóźniła się na spotkanie z koleżanką 3 godziny[13]. Być może jest to spowodowane tym, że ona cały czas ma poczucie, jakby jeszcze było 35 minut wcześniej[14].

Lenistwo

Depresiya jest bardzo leniwa. Nie lubi robić tego, czego jej się w danej chwili nie chce robić. Jednak czasami ma nagłe "ataki kopa" i natychmiast robi to co miała zrobić. Po tym ataku jednak jest nie aktywna przez okres od 2 do 15 minut czasu. Kiedy była mała bardzo chętnie pomagała mamie, a teraz siedziałaby tylko przed komputerem.

Opiekuńczość

Jest bardzo opiekuńcza. Nigdy nie pozwala swoim młodszym koleżankom robić czegoś, co mogło by im w większym stopniu zagrozić. Kiedy jest u koleżanki, a okazuje się, że ta ma lekcje do odrobienia od razu zaczyna jej pomagać.

Potrzeba przewodzenia

Oj... Z tym trza coś zrobić.

Depresiya nie może znieść, gdy ktoś inny jest liderem a ona nie. Dostaje wtedy szewskiej pasji, a w myślach układa sobie najgorsze scenariusze jakie mogłyby spotkać lidera. To samo dzieje się, gdy np. chłopaki na w-f'ie ustawiają ją na pomocnika xd coś idzie nie po jej myśli. Sama uważa, że ma dobre umiejętności przewodzenia i rozkazywania innym, jednak najczęściej nikt nie chce wykonywać jej poleceń, a wtedy musi użyć krzyku, a czasem też siły.

Pomocniczość

Ona zawsze pomaga. Nie ważne czy to uszkodzenie czaszki czy złamana kredka. Jeśli tylko dostanie za to pochwałę albo nagrodę to pomoże każdemu[15].

Brak zaufania

Depresiya nie umie zaufać innym, gdyż sama została wykiwana przez swoją "najlepszą przyjaciółkę". Musi mnóstwo czasu spędzić z daną osobą, żeby zacząć jej choć trochę zaufać. Jednak gdy już komuś zaufa może "wskoczyć za tą osobą w ogień".
Depresiya By BrakNicku.png

Znaczek

Dostała go w przedszkolu. Pewna klaczka z jej grupy bardzo źle się czuła. Nie jadła obiadów[16]. Nie bawiła się z innymi. Nikt nie wiedział co jej jest. Dopiero któregoś dnia, tak koło Świąt w grudniu opiekunowie grupy dowiedzieli od dziadków dziewczynki, że jest chora na jakąś nieuleczalną chorobę (nie śmiertelną, lecz nieuleczalną jak zapewniali lekarze). Deprej podsłuchała to, jednak nikomu o tym nie powiedziała. Kiedy jej grupa wyszła na podwórko, Depresiya trochę się oddaliła. Zaczęła szukać kwiatków by podarować je chorej klaczce. Wtem nagle ujrzała piękny kwiat (wyglądał właśnie tak jak ten na jej boku). Bez wahania zerwała go. Pogalopowała czym prędzej z bukietem do chorej, która siedziała smutna w piaskownicy. Wręczyła jej bukiet, a ta przyjęła go i pierwszy raz od jakiegoś czasu uśmiechnęła się. Zaczęła płakać ze szczęścia, bo uświadomiła sobie, że nie jest sama. Wtedy podbiegli opiekunowie grupy i chmara kucysiów. Widząc szczęśliwą klaczkę zaproponowali podwieczorek trochę wcześniej niż zazwyczaj, na co podopieczni odpowiedzieli głośnym krzykiem. Na następny dzień okazało się, że jeszcze chora wczoraj klaczka po prostu była samotna ,a nie chora. I właśnie po tych ogłoszeniach, gdy klaczka przytuliła się do Depresiyi pojawił się jej znaczek.

Życiorys

Depresiya urodziła się w Canterlot. Wychowywana była bardzo troskliwie. Kiedy pierwszy raz zobaczył ją jej ojciec przestraszył się jej zgniło żółtych oczu, które było oznaką skażenia przez siły nieczyste. Jednak z czasem jej oczy z mocno zgniło żółtych zrobiły się jaśniejsze i piękniejsze. Rodzice na początku, chcieli nazwać ją Anna, po babci, jednak nie pasowało to jej matce. Podłożono więc pomysł Magdalena, lecz tym razem nie spodobało się to imię ojcu Deprej. Pewnej nocy, matka Depresiyi obudziła się przeczuwając, że coś dzieje się z dzieckiem. Podeszła do kołyski, gdzie zobaczyła Deprej załzawioną, która nie oddychała. Natychmiast wezwała pogotowie. Kiedy rano rodzice klaczki weszli do sali, Depresiya już normalnie oddychała. Rodzice nazwali ją Depresiya, gdyż po tym wydarzeniu matka klaczki przeczuwała, że życia jej córki nie będzie łatwe. Deprej w ogóle nie pamięta lat dorastania. Jednak po zdjęciach wnioskuje, że były one pogodne i szczęśliwe. Jeden z tych lepszych okresów życia Deprej to przedszkole. Poznała tam dużo przyszłych kolegów i koleżanek z przyszłej klasy. To tam poznała swoją dobrą koleżankę. W przedszkolu Jeden łapserdak przyniósł farbę w spray'u, polakierował nim flamastry a następnie zawinął je w grzywę Depresyjnej. Kiedy ta się obudziła miała wyjątkowo oczojebne jaskrawo różowe włosy. Razem z jedną z opiekunek i z mamą klaczki próbowały to zmyć. Większość została zmyta ale pewne pasemka zostały. Klaczka więc dorastała z takimi włosami. W II klasie jej się spodobały, więc zrobiła to samo ze swoim ogonem. W niewiadomy sposób kiedy dostała depresji jej pasemka automatycznie ściemniały. Uwielbiała chodzić do maluchów. Tam zawsze wszystkim się interesowała. "A jaka to literka?", "A co to jest?" to były jedne z pytań ,które zadawała tam prawie codziennie. Nienawidziła leżakowania. Zawsze się wierciła. Czekała aż pani powie: "Podwieczorek". Czasami jednak zdarzało jej się zasypiać, a wtedy ostatnia dostawała podwieczorek. Dobrze wspomina maluchy. Uważa, że był to najlepszy okres jej życia. Deprej nigdy nie chodziła do starszaków. Nie było już tam miejsca przez co dwa lata chodziła do zerówki. Koniec beztroski - zerówka. Przez to, że w starszakach nie było już miejsca, została ona pozbawiona jednego roku zabawy, a został jej "na siłę" wciśnięty dodatkowy rok nauki.[17]W zerówce lepiej poznała niektóre kucyki ,które w późniejszych latach miały jej towarzyszyć w szkole. Była wtedy jeszcze bardzo wesołą osóbką. Więcej czasu spędzała z młodymi ogierami[18] niż z klaczami. Nie bawiła się lalkami, ale raczej samochodami. Już w tych latach towarzyszył jej niebywały głód zaznajomienia się z językiem angielskim[19]. Pod koniec zerówki czuła wielką tęsknotę za beztroskim dzieciństwem Najgorszy okres życia według Depresiyi - szkoła. Prawdopodobieństwo, że któraś część życia będzie gorsza niż ta jest równa jednej milionowej - według Depresiyi. Więc już od samego początku pierwszego roku szkolnego Depresiya była uważana przez dziewczyny za dziwadło. Była jedną z najwyższych osób w klasie[20]. Z angielskiego już na samym początku dostała 9 ocen "zerowych" za braki zadań[21]. Nie miała się z kim bawić przez... właściwie ona sama nie wie dlaczego. W I-szej klasie wygrała Międzyszkolny Konkurs Czytelniczy. Tutaj dużą część zmian wywołał internet[22]. Depresiya będąc w tej klasie znacznie wydoroślała. Zakończyła tą klasę z wyróżnieniem.[23]W czwartej klasie zmieniło się jej nastawienie do życia na bardziej pesymistyczne oraz W listopadzie rozwijająca się w umyśle depresja wreszcie ją dosięgnęła. W październiku klaczka zaczęła faszerować się dużymi ilościami Dobranocek Creepypast powodując obsesję i strach trwające aż do stycznia. W lutym Depresiya powiedziała temu "NIE" i wzięła się za swoje życie. Od tamtej pory znowu jest "normalna" i taka jak dawniej.

Zainteresowania i umiejętności

Historia

Depresiya uwielbia historię. Jest z niej prawie najlepsza w klasie[24]. Czasami porównuje zwykłe sytuacje w szkole, domu, na podwórku czy u koleżanki z jakimiś wydarzeniami historycznymi. Jest dobrze oczytana z historii Chin z okresu epoki Trzech Królestw[1]. Umie określić z jakiego roku pochodzi dana rzecz pochodząca z okresu epoki Trzech Królestw wiedząc tylko kto ją posiadał oraz z czego została wykonana. Uwielbia grać w starą grę, która została stworzona na podstawie tej epoki. Poza tym uwielbia uczyć się o

Krajoznawstwo

[25] Depresiya interesuje się wielką ilością państw oraz im podobnych. Na chwilę obecną interesuje się Rosją, Chinami, Japonią, Niemcami, Kanadą i USA. Pragnie zwiedzić jak najwięcej państw świata i dowiedzieć się o nich jak najwięcej. Interesuje się ich kulturą, obyczajami, tradycjami, historią, a czasem nawet i gospodarką.

Śpiewanie

Depresyjna co prawda śpiewa na plastyce przed swoją klasą ale uważa, że śpiewa tak dobrze jak słoń tańczy, ale uważa, że mogłaby potrenować. Jest coverowcem czy jak to się tam zwie, ponieważ nigdy nie zaśpiewała swojej własnej piosenki tylko już stworzone. Czasem w drodze do szkoły, kiedy idzie sama, śpiewa coś na szybko a potem ubolewa, że mogła to zapisać. W sytuacjach innych niż ta, nie umie utworzyć piosenki.

Talent artystyczny

A raczej jego brak.

Deprej nie ma choćby najmniejszego talentu artystycznego. Cokolwiek by nie narysowała, wyrzeźbiła, namalowała, wykleiła itp. i tak nie będzie jej się to podobać. Jej koleżanki często mówią, że to co zrobiła jest ładne albo nawet piękne, ale Depresiya i tak jest zdania, że jest to: "Największe obrzydlistwo tej ziemi, które nigdy nie powinno ujrzeć światła dnia".

Ciekawostki

  • Gdyby była człowiekiem byłaby Rosjanką.[26]
  • Umie zaśpiewać "Ievan Polkkę" po rosyjsku i fińsku.[27]
  • Nie lubi truskawek.
  • Uwielbia sernik.
  • Ma alergię na czekoladę.
  • Nie lubi Ukrainy.
  • Ma bardzo gorącą krew. Jej ciemniejszy kolor kopyt wziął się z tego, że tam najczęściej zbierała się ta gorąca krew co spowodowało zabarwienie sierści.
  • Jej ulubionymi postaciami z Vocaloid'a i UTAU są Luka, Len, KAITO, Teto i Ritsu[28].
  • Jest obukopytna.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 No cała ja.
  2. So True Story XD
  3. A co myślałeś? XD
  4. W rzeczywistości jest ciut inaczej...
  5. Patrz: Ciekawostki
  6. Co ciekawe nie zawsze takie miała. Patrz: Życiorys. Przedszkole.
  7. Tak, to jest pomarańcz.
  8. Istnieją pogłoski, że to orchidea, ale wy nic nie wiecie...
  9. Straszna to jest pani Kitka jak zaczyna pytać ;-;
  10. No może oprócz złodzieja który chyba poszedł za kraty :D
  11. No... Tak naprawdę tak nie było, ale po coś ta chustka musiała być a oryginalnej historii z chustką w roli głównej nie pamiętam :(
  12. Tak, dla niektórych te kilkanaście sekund to często nie zaliczenie.
  13. Tró stori ;-;
  14. Czyli przykładowo, jeśli jest godzina 1:30 w nocy to jej się zdaje, że jest 0:55. Aaaa to dlatego nie chodzę spać o 22:22 tylko o 22:58 :-:.
  15. No może oprócz gimbazjalistów którzy mnie dręczą -_-.
  16. Które zjadała za nią Depresiya XD
  17. To już wiem czemu jestem taka przemądrzała...
  18. Tylko mi tu bez skojarzeń, zboczuchu!
  19. ... Chociaż nie umiałam wtedy powiedzieć poprawnie nazwy tego języka XD.
  20. Przede mną są tylko 4 osoby ;_;
  21. Pobije mnie ktoś? :D
  22. https://www.youtube.com/watch?v=Fy9edjcjpYo No i już nie ma wątpliwości
  23. Był pasecek :D
  24. No niestety ale pobił mnie "klasowy Ajnszatajn" -_-
  25. Nie wiem dokładnie jak to określić. Jeśli ktoś wie, proszę o poinformowanie mnie (xd)
  26. Nie Ukrainką. Sorry.
  27. Piosenka z napisami po Fińsku: https://www.youtube.com/watch?v=OLSs7iH4l4k bez napisów po Rosyjsku: https://www.youtube.com/watch?v=BrlEHTpWVw8 Połamania języków :D
  28. Tak, wiem, że to jest 6-ścio letni chłopak :D

Więcej w Fandom

Losowa wiki