Fandom

Derrie

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Maja108
Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.
Derrie

Rogacz

Deriee ID by titi12345.png
Zajęcia Opieka nad bratem

Praca w kawiarni.

Rodzina
Rodzice Matka Deer Lover

Ojciec Snower Deer

Rodzeństwo Brat Snowerr

Derrie - Pół sierota, krzyżówka kucyka z jeleniem. Na co dzień opiekuje się śmiertelnie chorym bratem. W weekendy zarabia w kawiarni. Mieszka w zimowym lesie. Jej ojciec był kucykiem ziemskim, a mama jeleniem. Jej brat jest jeleniem.

 Obecnie zajmuje 72 miejsce w Najdłuższych stronach.

Wygląd

Derrie By Pan Biszkopcik.jpg

Przepięknie wykonana od Pana Biszkopcika

Derrie ma krótkie, ciemno brązowe włosy. Na włosach ma krótkie, śnieżno-białe różki[1]. Jej oczy są złote. Jej sierść jest kremowa[2]. Nosi sweter który jest jej jedyną pamiątką po zmarłej matce[3].

Charakter

Nieśmiała

Derrie jest nieśmiała. Nie jest taka od urodzenia, ale od wczesnego dzieciństwa[4].

Refleksyjna

Od czasu kiedy Derrie stała się nieśmiała zaczęła być bardziej refleksyjna. Kiedyś jej ojciec znalazł tomik poezji jej autorstwa[5].

Skromna

W naturze Derrie leży skromność. Taka już jest. Nienawidzi się chwalić.

Łatwo wierna

Derrie jest łatwo wierna. Jeżeli np. ktoś powie, że zna lekarstwo na chorobę jej brata, ona jest w stanie uwierzyć we wszystko.

Lękliwa

Choć Derrie chciałaby zrobić wszystko dla dobra kucyków, jest bardzo lękliwa. Najbardziej boi się, że popełni błąd i wesprze wroga.

Historia

Narodziny

Gdzieś w zimowym lesie matka Derrie została znaleziona przez jej ojca. Mimo różnic rasowych bardzo się pokochali. Matka Derrie urodziła ją i wychowywała gdyż zwykłe kucyki nie mogły żyć w zimowym lesie.

Pierwsze miesiące

W swoich pierwszych miesiącach Derrie rozumiała mowę kucyków i zwierząt. Nie umiała sie jednak odezwać.

Śmierć matki

Derrie miała wtedy 4 lata. Matka długo nie wracała. Derrie włożyła sweter [6]. Włożyła też szalik [7] i szybko wybiegła z norki. Szukała matki po całym zimowym lesie. Wszystkie zwierzęta chowały się do norek. Derri uznała to za oznakę niebezpieczeństwa. Biegła dalej i naglę się zatrzymała [8]. Schowała się za krzakiem. Cały czas bacznie obserwowała akcję. Łucznik strzelił trzy razy, matka uniknęła ciosów. Derrie na początku chciała wrócić do swojej norki i sprowadzić [9]brata. Ale bała się spuścić matki z oczu. Po chwili zobaczyła umierającą matkę. Nigdy nie mówiła bratu o łuczniku[10]. Powiedziała tylko, że matka nigdy do nich nie wróci. Wtedy stała się nieśmiała i refleksyjna.

Przeprowadzka

Dzieci były małe i nie mogły mieszkać same. Musiały więc się przenieść do ojca. Jednak w Canterlot ojciec nie mógł trzymać jelenia ani pół jelenia[11]. Przeprowadzili się, więc do Lasu Everfree. Mieszkali w małym domku.

Do szkoły czas

Derrie rozpoczęła naukę w szkolę w Ponyville. Dzieci nazwały ją rogatą dziwaczką. Nie miała przyjaciół. Do tego nazywali ją gładkim boczkiem. Derrie postanowiła wrócić do zimowego lasu i poprosić o pomoc swoją dawną koleżankę. Uszyła sobie czapkę z pomponem. Kiedy była w zimowym lesie zobaczyła, że za znaczek ma czapkę z pomponem.

Choroba

Pewnego dnia, kiedy Derrie wróciła ze szkoły okazało się, że jej ojciec i brat są śmiertelnie chorzy. Ojca zamkneli w kwarantannie[12]. Tak więc opieka nad bratem spadła na Derrie. Musiała się zatrudnić w kawiarni, żeby zarabiać na życie swoje i brata.

Gimnazjum i Liceum

W Gimnazjum i Liceum Derrie nie radziła sobie za dobrze[13]. Wciąż nie miała przyjaciół. Nazywali ją dla odmiany Jelenim móżdżkiem.

Pierwsza miłość

Pewnego dnia Derrie zakochała się w pegazie Markoru. Chodzili razem bardzo długo, aż Derrie dowiedziała się, że to jego [14] zabił jej matkę. Wtedy ich relacje się popsuły, lecz ich miłość wygrała i wrócili do siebie na studiach.

Studia

Derrie nie ukończyła nauki na studiach. Markor, jej brat i ona, zamieszkali razem w ich domku. Żyli tam miło, choć choroba brata Derrie stawała się coraz mocniejsza[15].

Relacje

Wkrótce...

Pokój

W pokoju Derrie jest: Łóżko, biurko, plakat, album, jej własne tomiki poezji, książki, okno i dywan.

Zwierze

Derrie nie ma zwierzaka, choć dzieci zawsze myślą, że jej brat to jej pupilek, ponieważ one nie rozumieją mowy zwierząt.

Ciekawostki

  • Miała mieć flakonik z płynem leczącym rany, ale autorka z tego zrezygnowała.
  • Miała być sierotą, ale autorka nie miała pomysłu na śmierć ojca
  • Kiedyś była pegazem, ale autorka zmieniła zdanie
  • Jej brat miał być młodszy i przyrodni, ale autorka nie chciała by były DWIE jelenie matki.
  • Ojciec miał mieszkać w Ponyville.
  • Derrie z początku miała być zwykłą kelnerką, ale autorka uznała iż lepiej będzie, jeżeli będzie robić napoje i ciastka.

Cytaty

" Nie, nie mogę przyjść bo mój brat zachorował na śmiertelną chorobę z nie wymawialną nazwą Panagorasonamintorazatyragienezotara"
— Powiedziała spokojnie i z uśmiechem do nauczycielki każącej jej przyjść na ważny apel
"Co?! Wypraszam to sobie. Nie jestem reniferem, tylko PÓŁ jeleniem."
— Do kucyka przebranego za Mikołaja i proszącego ją o pociągnięcie sań.
"To zwierzę, to nie zwierzę tylko mój brat."
— Do lekarza

Przypisy

  1. Po matce
  2. Z białymi łatami od śniegu
  3. wydziergał tata, według pomysłu matki
  4. od śmierci matki
  5. leżał sobie ukryty pod poduszką
  6. który wydziergał jej ojciec na 2 urodziny
  7. od matki
  8. bo ujrzała matkę i pegaza z łukiem
  9. starszego o rok
  10. Pozostawiła to w tajemnicy
  11. Takie zasady
  12. ale brata nie chcięli leczyć bo był jeleniem
  13. Dobre ocenki, ale malutko przyjaciół
  14. przyrodni
  15. Stała się nieuleczalne, lecz da się go uratować od śmierci

Więcej w Fandom

Losowa wiki