Fandom

Elseve

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Elseve
Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Zajęcia
  • Uczennica
  • Nauka
  • Rysowanie
  • Odkrywanie swojego talentu
  • Śpiew
  • Głos
    • Marcelina N. (polski)
    • Marcelina N.
    Rodzina
    Rodzice
  • Gaia
  • Felix
  • Elseve (właśc. Elseve Linda Palmolive)  Pegazica, klacz. Uczennica i mieszkanka Canterlotu.

    Wygląd

    Elseve jest dosyć wysoka. Jej sierść jest jasnoróżowa, grzywę ma w kolorze białym, która jest podobna do designu Bon Bon. Ma limonkowe oczy. Nie posiada znaczka.

    O kucyku

    Klacz lubi zabawę. Nienawidzi chodzić do szkoły, jak chyba każdy w jej wieku. Kocha zwierzęta, ale najbardziej kocha koty. Ma obsesję na ich punkcie. Uwielbia oglądać telewizję, a do jej ulubionych programów należy: "Masterchef:Gordon Ramsay" oraz serial "Rodzinka.pl".

    Osobowość

    Dobroć

    Elseve jest bardzo miłym kucykiem, zawsze gotowym na pomoc. Nie jest jednak nieśmiała i umie się postawić, ale woli tego nie robić, bo twierdzi, że "straci" przyjaciół. Kiedy coś jej się nie podoba, stara się nie okazywać niezadowolenia, ale czasami jej się nie udaje. Zdarza się jej jednak być agresywną, sarkastyczną i wredną. Kiedy z kimś się pokłóciła (co zdarza się rzadko) i drugi kucyk w ogóle się do niej nie odzywa, to ona też nie. Jednak po kilku dniach jest jej przykro. Ostatecznie, kiedy ona się z kimś pokłóci, najczęściej Elseve przeprasza pierwsza.

    Optymizm

    Klacz jest wielką optymistką, czasem nienormalną. Uwielbia wszelkie wygłupy i bez przerwy chodzi z uśmiechem na twarzy. Lubi rozweselać inne kucyki, ponieważ kocha kiedy inne kucyki się uśmiechają. Ona cieszy się nawet z małej rzeczy, np. kiedy na dworze świeci słońce. Kucyk śmieje się bez przerwy, nawet z rzeczy mało śmiesznych.

    Empatia

    Elseve jest gotowa służyć pomocą. Nie zostawi kucyka w potrzebie, jednak czasami jest odwrotnie. Przejmuje się, kiedy ktoś się smuci. Zaraz go obejmuje i pyta, co się stało. 

    Nienormalność

    Crazy Elseve.png

    Jedna z jej szalonych min

    Klacz jest szalona i często dosyć nienormalna. Nawet czasami tak ktoś do niej powie. Jednak Elseve nic nie może na to poradzić i najczęściej odpowiada tak:

    -- Jeśli nie podoba ci się mój charakter, no to sorry.

    Elseve szanuje siebie i nie pozwoli, aby ktoś ją obrażał lub jej rodzinę i dlatego tak odpowiada.

    Skromność, a chwalenie własnych postępów

    Klacz jest skromna i kiedy ktoś ją chwali, ona rumieni się i mówi, że nie. Ale jednak coś jest też inaczej. Elseve uważa, że ma talent do rysowania. Bardzo by chciała, aby ktoś ją chwalił, ale nie prosi o to. Ona, kiedy jest sama, lubi chwalić własne umiejętności, ale przy znajomych nigdy tego nie robi.

    Lenistwo

    Klacz jest bardzo leniwa, co jest jej największą wadą. Wszystko odkłada na później. Nienawidzi się uczyć ani odrabiać zadań domowych. Kiedy mama ją o coś prosi, Elseve jak zwykle odpowiada: "za chwilę". Nie lubi, kiedy ktoś od niej za dużo wymaga. Ogólnie jest to kucyk, który uwielbia spełniać własne zainteresowania, wszystko odkłada na później, nie chce jej się wykonywać zadań domowych, które zadano jej w szkole oraz nie chce jej się wykonywać obowiązków domowych.

    Wrażliwość

    Elseve pomimo czasami swojej agresywności, jest bardzo wrażliwa. Nie umie przyjąć tak łatwo krytyki. Kiedy ktoś ją obrazi, jest smutna. Ma czasami również wyrzuty sumienia. Kiedy jest do czegoś przywiązana, to zdarza się jej płakać. Np. kiedy obejrzy smutny film, książkę lub usłyszy piękną, wzruszającą piosenkę, płyną jej łzy, lub nawet płacze.

    Umiejętności

    Latanie

    Elseve umie latać i jest w tym dobra. W młodości chciała dołączyć do Akademii Wonderbolts i dostała się. Jednak zrezygnowała, ponieważ uważała, że bycie jednym z Wonderbolts nie jest jej przeznaczeniem. Nie pracuje w fabryce pogody, bo mieszka w Canterlocie. Czasami lubi sobie wypoczywać w chmurkach albo nawet w nim zasnąć

    Rysowanie

    Jest to wielka umiejętność tej klaczy. Pani zawsze ją chwaliła na plastyce i czasami nawet brała udział w konkursach plastycznych, ale jak na razie nie dostała wyróżnienia, tylko ocenę - 6.

    Śpiew

    Linda umie ładnie śpiewać, jednak nie jest to jej talent albo jakaś wielka umiejętność.

    Moda

    Klacz zna się na modzie, ale nie tak jak Rarity. Lubi wyglądać schludnie i porządnie. Uwielbia malować usta błyszczykiem. Jednak nie stara się być coraz piękniejsza.

    Galeria

    Elseve apple.png

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki