Fandom

Glimmer Diva

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Glimmer Diva

Ponyfikacja użytkowniczki MLPKsiężniczka Sparkle Piękny rysunek wykonała RainbowStar100

Adopted9.PNG
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Sportsmenka, piosenkarka
Głos
Rodzina
Rodzice Sir Clodes (tata)

Pink Rose (mama)

Rodzeństwo Bubble Gum(siostra)

Toflin (brat)

Krewni Carmel Ever (wujek)

White Bow (ciocia)

Glimmer Diva - (z ang. Lśniąca Diwa). 14 - letnia, biała pegazica, która lubi diamenty, i zawsze ma dobry humor. Nie chce być w centrum uwagi, choć pięknie śpiewa, i ładnie się ubiera (to na koncerty). Nie lubi, gdy fani rzucają na koniec jej koncertu kwiaty, bo wtedy się denerwuje. Łatwo ją zdenerwować. Posiada suczkę rasy Nowoszkockiego retrievera (ang. Nova Scotia Tolling Retriever) która wabi się Diamond. Jej imię naprawdę brzmi: Gold Glimmer Sweet Pink Diva. Jej pseudonim to po prostu Sweet'y. Urodzona 10.10.1999 w centrum Las Pegasus.

Powstawanie

Glimmer początkowo miała inny wygląd, i była kucykiem ziemskim. Miała fioletowy kolor grzywy, jak i ogona. Fryzura roztrzepana, i miała jako znaczek różowy mikrofon. Miała inny charakter. Uwielbiała chaos, ale także przemoc (to i tak bez zmian). Ale w tedy, także w jej sercu było zimno, lubiła być w centrum uwagi. Podsłuchiwała, była niemiła. Kochała, gdy jej fani rzucali jej kwiaty. Teraz jest inaczej. Diva jest miła, uczynna, i czasem pracowita. Cały czas może poświęcać przyjaciółkom, jak i przyjaciołom. Nie obchodzi jej, czym się różnią. Tak samo kocha chaos jak i przemoc, ale źle znosi zimne warunki. Od pory, gdy grzywka jej przeszkadzała, zaczesuje ją do tyłu.

Wygląd

Glimmer jest na ogół biała, z grzywą i ogonem w kolorze ciemnym różowym, z "nutą" jasnego różu. Lubi różne dodatki, np. bransoletki, kolczyki, itp. Lubi też psy. Po swoim zawsze sprząta. Ma zaczesaną do tyłu grzywę, i ogon, z frędzelkiem. Zawsze chciała zdobić diamentową koronę. Jest pegazem, który lubi słońce, a jej pies - tak samo. Gdy jest zła, robi się szara, jej ogon i grzywa czarne, a jej znaczek to czerwone trzy klejnoty Rarity.

W postaci kryształowego kucyka

Sweet'y zawsze chciała być w kryształowym imperium. Jej marzenie spełniło się, i od razu stała się kryształowa. Ro rzadkie zdarzenie, bo tylko kucyki tam mieszkające tak potrafią. Stała się przezroczysta, ogon był pofalowany, a grzywa tak samo. Grzywa ułożona była w kitkę, z niebieską gumką z zielonymi kryształami. Ogon był z kokardą z tyłu. Kokarda była w kolorze jej oczu (Aqua), z zielonymi diamencikami, jak znaczek u Star Secret. Znaczek bez zmian.

W postaci dziewczyny z Equestria Girls

Glimmer w Equestria Girls jest biała, ma ciemnoróżową kitkę, a grzywkę jak jej pierwowzór Grzywkę od krótszej kitki. Ma spinkę trzech klejnotów, oraz błękitną bluzkę z fioletowym klejnotem przy dekoldzie. Ma buty Rarity. W filmie jest bardziej śmialsza, i ma ciemniejsze pasemka, co świadczy o jej charakterze jaśniejsze pasemka, charakter "na medal", ciemniejsze zaś świadczą że GD ma bardziej zły. W każdym razie: jest taka sama, jak kucyki ;)

Talenty

Sweet'y ma dużo talentów. Najbardziej rozwinięty to gotowanie. Lubi też śpiewać, ale nie zawsze jej to wychodzi. Przypadek: piosenki w języku Cholenderskim. Lubi wszystko (nie lubi zbytnio jeść).  Wymieniam wszystkie.

Śpiew

Glimmer potrafi, i lubi śpiewać. Jedyny przypadek, którego Sweet'y nie potrafi rozwiązać, to piosenki w języku cholenderskim. Nie lubi, gdy fani rzucją w nią kwiatami, ale lubi, gdy schodzi ze sceny, i fani proszą ją o autograf. Diva lubi też, gdy fani ją chwalą, ale nie chce być przez nich urażana, u niej ważna jest samokrytyka, ale też potrzebna jej cudza krytyka. Nie zna granic w śpiewie, i nie przesadza. Nie lubi pieśni żałobnych, ale lubi wesołe piosenki. Zawsze, gdy śpiewa słynny duet z Pinkie Pie, robi jej się wesoło, i śmiesznie. Sam duet podprowadza do śmiechu, ponieważ dwie klacze robią śmieszne, i dziwne miny. Nie znosi za to, gdy ktoś chce pobić jej rekord. Zna, i lubi też Rarity, która uszyła dla niej specjalną suknię na galę, i z pomocą Pinkie i Fluttershy napisały piosenkę, pt. "'Live a Sweet Ponies" którą miała zaśpiewać. Zawsze, gdy spotyka fana, lub znawcę, fan lub znawca jej prosi, aby coś zaśpiewała. Raz nawet, w niedzielę, w 12 urodziny, wskoczyła centralnie do wody, do fontanny ze słynnym pomniekiem piosenkarki, tam, gdzie kiedyś odbył się jej pierwszy koncert (w 9 urodziny) i zaczęła śpiewać "Takie życie gwiazdy". Przekonała się, że umie śpiewać jak miała już 5 lat.

Języki obce

Glimmer umie wszystki języki obce, prócz jednego: Chińskiego, i Japońskiego, choć japoński doskonali, i umie pisać niektóre Japońskie litery. Lubi na ogłół chodzić na zajęcia Języki Obce - Uczy się ich w Ponyville, choć we wrzesiniu kończy już chodzić na zajęcia. Jej mama mówi, że jest już tak wyćwiczona, że nie wie co się z nią dzieje. Nawet w jej szczęśliwe 7 urodziny (początek kursów), zrobiono jej tort urodzinowy z francuską fagą. To, że zna juz prawie wszystkie języki, cieszy ją, że w końcu może zobaczyć się ze swoim wujem. Jej wujek mówi niektóre słowa po Słowacku.

Kucharstwo

Lubi gotować, szczególnie na przyjęcia. Jeżeli ktoś skłamie, że będzie organizował lub szedł przyjęcie, bo na przyjęcia GD robi najpyszniejsze ciasta, a ktoś nie organizuje, lub nie idzie na przyjęcie, nie piecze w ogóle, więc to wasz wybór :x.. GD zna przepisy na wszytsko. Już jako cztero-latka umiała piec sernik z owocami - jej ulubione ciasto. Umie bardzo dobrze robić niezwykłą knapkę, która ma 3 bułki.

Latanie

GD jako już pięcio latka dobrze latała. Poraz pierwszy wystartowała jako siedmiolatka, która pędziła 230 km. na minutę xd. Lecz gdy już wyruszała, na mecie była już najsłynniejsza lotniczka w całej Equestrii, Coral. Jak za nią ruszyła, to aż się kurzyło. Wygrała pierwsze miejsce, bo Coral popełniła oszustwo: wystrzeliła się z procy, i została zdyskfayfikiowana. Od teraz uczestniczy w Akademii Wonderbolts, gdzie dostała od Spitfire łańcuszek ze złotym skrzydłem.

Mieszkanko xd

Glimmer ma pokój sąsiadujący z pokojem Bubble, lecz zaraz obok znajduje pokój Tofflina, co darzy jej pokój Muzyką, hałasem, dzwiękiem pękającej gumy do żucia i strzelaniem z plastikowego pistoletu. Ma jeden z większych pokoi, bo największy ma BG, i jej rodzice, za to najmniejszy pokój ma Toflin, jedyny pozostały i najmłodszy z rodziny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki