Fandom

Grandville

600stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij
GRANDVILLE.png

Grandville

Informacje

Grandville zamieszkuje 64 694 kucyków, a jego powierzchnia zajmuje 31,86 km². Pierwsza wzmianka historyczna o Grandville pochodzi z 1393 roku. Grandville w szczególności jest znane ze sportu, a szczególnie z piłki nożnej. Praktycznie co miesiąc organizuje się tam jakieś ważniejsze wydarzenia sportowe. Jest tam ponad dwadzieścia drużyn football'owych. Mistrzam sezonu jest drużyna White Dragons. Miasto ma dziewięć dzielnic i trzynaście osiedli. W Grandville znajduje się: pięć szkół wyższych, sześć licei ogólnokształcących, cztery gimnazja oraz osiem szkół podstawowych.

Historia miasta

Grandville zostało założone przez trzy kucyki: Pegaza, ziemskiego i jednorożca. Jednak odkrył i nazwał miasto kucyk ziemski o imieniu Lemt.

Kucyki wyruszyły w podróż, w celu znalezienia nowego miejsca do zamieszkania. Kiedy dotarły w nieznane sobie miejsce, postanowiły, że się roździelą. Pegaz poszedł na wschód, jednorożec na północ, a kucyk ziemski-Lemt na zachód. Lemt wędrował tak długo aż kopyta mu się nie zmęczyły. Usiadł na pniu drzewa. Nagle usłyszał odgłosu jastrzębia. Popatrzył w górę. Ujrzał tam gniazdo jastrzębie, a w nim jastrząb karmiący swe dzieci. Lemt pomyślał, że to jest znak i postanowił, że tam zamieszka. Nowemu miejscu nadał nazwę Grandville.

Ciekawostki

  • Grandville jest wzorowane na mieście Leszno położonym w Wielkopolsce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki