Fandom

Grape Icing

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Grape Icing (z ang. Winogronowy Lukier) — jednorożec , klacz, niedawno skończyła uczęszczać na studia Canterlot'ckie . Jest nauczycielką w szkole w Ponyville oraz pomaga w cukrowym kąciku przy wytworze lukru. Jej ulubiony lukier to lukier winogronowy.

Grape Icing

Nauczycielka z Ponyville

Grape Icing by Kisiell. .png
Zajęcia Nauczycielka w szkole Ponyville , pomocnica przy wytworze lukru

Wygląd

Grapp można by porównać do Twilight Sparkle gdyż jest fioletowym jednorożcem z grzywką. Ma różową grzywę z białymi pasemkami , jej sierść jest koloru fiołkowego. Oraz włosy podzielone na dwie połowy, co sprawia, że jest jeszcze słodsza. Oczy są desingu przeciętnego kucyka (np.: Pinkie Pie , Applejack , Bon Bon)

Imię klaczy jest w języku ang. (Angielskie imiona najbardziej mi się podobają) Początkowo miała się nazywać Grape Topping (w tłumaczeniu: Winogronowa posypka) Lecz zniechęciła mnie wymowa, która źle brzmiała dla mojego ucha dlatego wymyśliłam Winogronowy Lukier, który pasował mi oraz moim uszom :) Nie jestem mistrzem z angielskiego więc tłumaczenie może być także : Winogronowa Polewa co oznacza to samo.

Historia

Początek wszystkiego... Narodziny

Grapcia urodziła się 1 września, co ma symbolizować, że wraz z dziećmi radośnie wraca do pracy po wakacjach. Rok jej narodzenia to coś około 1997 lecz nie wiem ile to wychodzi na kucykowy wiek :(

Już jako najmłodsza klacz miała grzywkę ledwo dosięgającą rogu, oraz kręcone króciutkie włoski mniej-więcej do uszu. Jej ogonek był jednym małym kręconym loczkiem, a oczy miała czarne jak zwykłe błyszczące kółeczka.

Dziecięce lata

Kucyk wychowany w miłości - Grap wspomina swoje pierwsze dwa lata życia w Kryształowym Królestwie to znaczy nie mieszkała w zamku tylko w mieście xd Jej mama pracowała jako pielęgniarka, a ojciec jako ochroniarz Księżniczki Cadance. Przez pracę ojca młoda Grapka spotkała swoją najlepszą przyjaciółkę czyli właśnie księżniczkę :D

Baby Grape Icing by Kisiell..png

Po dwóch latach spędzonych w miłosnym mieście Grapcia wyjechała na rok do Manehattanu do swojej babci. Spędzała tam beztrosko swoje życie, bawiła się z rówieśnikami, zawsze była miła i sympatyczna. Nawet jako dziecko miała ciepły i słodki głos. Po roku spędzonym u babci, wróciła do swojego rodzinnego miasta, Ponyville, miała wtedy około 3 lat. Rodzice zapisali ją do magicznego przedszkola, nie była jednak obiektem drwin za swoją wiedzę, była bardzo lubianą i popularną klaczą, lecz niektóre ogiery nazywały ją "Grutka" ponieważ według nich miała zbyt krótką grzywkę. W Ponyville jednak mieszkała już zawsze.

Szkoła

Gdy Grape już urosła , poszła do szkoły (oczywiste xd) zawsze dostawała 6 lecz pewnego razu, przyjechały do niej kuzynki Cream Waffle oraz Cream Pie. Klaczka przy towarzyszkach od razu zapomniała o teście. No i wiecie co było potem? Nadszedł następny dzień, Grape przypomniało się o teście.. Pani rozdała kartki, a klacz........ NAPISAŁA BEZBŁĘDNIE! Wtedy stwierdziła, że nauka to jej pasja i chce w przyszłości być nauczycielką.

Uroczy znaczek

Zdobycie znaczka było dokładnie tego samego dnia co odkrycie pasji do nauki. Klacz została zaproszona na przyjęcie urodzinowe swojej powiernicy ze szkoły. Impreza miała odbyć się w cukrowym kąciku. Były takie czasy, że wszyscy jej znajomi dopiero dostawali swoje znaczki. Nadeszła pora na atrakcję Dekorowanie babeczek. Grapcia upiekła tuzin pysznych waniliowych babeczek, następnie stwierdziła, że żaden lukier nie jest na tyle dobry by znajdować się na babeczkach. Klacz skradała się , skradała się, aż znalazła owoce oraz proszki do wytworu lukru. Wzięła swój ulubiony owoc czyli Winogrona dodała krem, cukier, mleko...

Gdy klacz skończyła udekorowała lukrem swoje babeczki, wyszła do znajomych z tacą na głowie i krzyknęła:

Kto chcę skosztować babeczki? Nikt takich nie ma!

Wtedy wszyscy goście zaczęli się częstować, nagle Pinkie Pie podeszła do klaczy i powiedziała :

Mniaamm....To chyba twój specjał. Znaczek mówi dużo!

Grape obejrzała się, położyła tacę i zauważyła, że na jej boku znajduje się babeczka z fioletowym lukrem. Ucieszyła się jak nigdy, to była najlepsze przyjęcie w jej życiu.

Gimnazjum

Grap w gimnazjum poznała swoją najlepszą przyjaciółkę Doogie Pets , były papużkami nierozłączkami. W 2 klasie gimnazjum Grapcia zaczęła spinać włosy. Oceny jej zmieniły się na 5, stało się również coś strasznego....w trzeciej klasie gimnazjum jej babcia zmarła. Grapita przez miesiące nie mogła się pozbierać.

Liceum

W liceum Grapka wybierała nauki o opiece nad dziećmi Bo była w 100% pewna, że chce być nauczycielką lecz jej prawdziwym darem jest wytwór lukru. W liceum nie była szczególnie lubiana, zajmowała się nauką. Nie miała czasu na "zabawę" z innymi kucykami.

Studia

Grape-Icing-Studia-By-Kisiell..png

Grapp na studia wyjechała rok po ukończeniu Liceum. Spotkało tam ją wiele przygód i wielu kucyków. Podczas studiów Grap praktycznie cały czas chodziła w kucyku, oraz w okularach (to były tak naprawdę zeróffki xd) Na studniówkę ubrała się w zwykłą różową sukienkę. Studiowała ona w Canterlot'cie przez następne 2 lata.

Charakter

Grapcia to pełen energii kucyk, radosny, miły i mądry. Jest również genialną przyjaciółką nigdy nie zdradza powierzonych jej sekretów. Dobrze dogaduje się z dziećmi jak i z innymi kucykami, mieszka ona alejkę dalej od szkoły podstawowej więc ma blisko do pracy. Grapka jest również pomysłowa, ma wielkie poczucie humoru, jest szalona a przede wszystkim CUDOWNA . To nieruszona osoba która stawi czoła łobuzom ale sama ani w 1% nim nie jest. Lecz jak każdy kucyk ma również i swoje wady... Grap nie ma cierpliwości rozmawiać z osobami w swoim wieku, zanudza ją to przez co rozmowa z innym kucykiem robi się żenująca i nie ciekawa.

Miłość

Grapita od zawsze była singlem. Czuła że lubi ogierów jak i klacze nie traktuje nikogo specjalnie. Planuje mieć w przyszłości dzieci, z którymi chciałaby mieć lepszy kontakt niż nawet ze swoimi uczniami.

Przezwiska

Lubiane:

  • Grapcia
  • Grapka
  • Grap
  • Grapp
  • Grapita

Nielubiane:

  • Grapek
  • Grapi
  • Graping
  • Grapela
  • Grapik

Więcej w Fandom

Losowa wiki