Fandom

Grey Poison

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Grey Poison

Strażnik - alchemik
(obrazek przedstawia Greya po służbie)

GreyPoison.png
Zajęcia tworzenie eliksirów,

pilnowanie porządku, granie w sudoku, pomaganie innym, opiekowanie się wujkiem.

Grey Poison - a dokładniej Gregorey Polichroniusz Son, królewski strażnik w Canterlocie, jeden z najlepszych twórców eliksirów w Equestrii.

Wygląd

Grey wygląda prawie jak typowy strażnik królewski. Jest szarym jednorożcem z białą grzywą, który nosi na sobie złotą zbroję. Różnicę widać jedynie w jego ciemnoszarych oczach oraz w jego innym kolorze ogona. Nikt nie wie, czemu jego ogon ma inny kolor niż grzywa na głowie. Lecz dla niego to nie problem.
Nikt nie wie, jaki ma cutie mark, gdyż zawsze coś go przykrywa. A to zbroja, a to granatowa szata, a to coś innego. Nienawidzi nie mieć niczego na sobie.
Jego poświata ma kolor marengo[1].

Charakter

Małomówność

Grey Poison jest ogierem, który nie mówi, gdy nie trzeba. Woli być cicho i słuchać niż gadać jak zepsute radio. Jak się nie mówi, to można pomyśleć. To bardzo dobra cecha.

Powaga

Ma więcej powagi niż wszyscy posłowie razem[2]. A na serio, to jest to strasznie poważny kucyk. Wszystko bierze na poważnie i traktuje wszystkich poważnie[3]. Czasem przesadza w tej powadze.

Szczerość

Jest bardzo szczery, nie lubi kłamać. Wszystko mówi wprost, przez co często wpada w kłopoty. Raz powiedział Shining Armorowi, że w swojej zbroi wygląda jak pan z inną orientacją[4]. I z tego powodu musiał przez cały tydzień mu usługiwać. Plus nigdy nie zostanie kapitanem Straży Królewskiej.

Pilność

Lubi wszystko robić na czas. Oczekuje też tego od innych. Wszystko musi być na tip top. Nienawidzi zmian planów, ani niespodzianek.

Czarny humor

Grey Poison posiada humor. Nie jest on jednak rozumiany przez większość sucharów, gdyż głównie opowiada suchary, albo czarne żarty. Jednak nie stara się na siłę zmieniać swojego poczucia humoru.

Złośliwość

Z powodu tej cechy jego szczerość często sprawia mu problemy. Jest złośliwy wobec każdego, kogo nie zna, zna, ale nie za dobrze, ewentualnie istnieje.
Złośliwość jego ma głównie formę słowną, często przebrana jest w sarkazm i ironię.

Introwertyzm

Jak nazwa wskazuje jest typem introwertyka, czyli osoby, która nie potrzebuje dużego kontaktu z ludźmi. Woli czasem zostać sam niż wybrać się z kimś na spacer. Oczywiście on też chce czasem wyjść z kimś, np.: do kina, ale nie potrzebuje tego ciągle.

Przydatność

Grey kocha być pomocny. Czuje się wtedy przydatny i potrzebny. Czasem nawet zostawi swoją złośliwość, aby pomóc komuś w potrzebie. To uczucie spełnienia jest piękne.

Zainteresowania

Tworzenie eliksirów

Zaczął to robić od kiedy trafił do Wujka Edwarda, najlepszego alchemika w Canterlocie. Patrząc się, jak on robił eliksiry, Grey postanowił zostać w przyszłości twórcą eliksirów.
Jak na razie najlepiej wychodzą mu trucizny. Przez nie został ochrzczony Grey Poison przez samą Celestię. Chociaż sama nie lubiła używania trutek, to musiała przyznać, że były skuteczne.

Pilnowanie porządku

Grey kocha porządku i go pilnować. Z tego powodu został królewskim strażnikiem. Patrzenie na ład świata go w pewnym sensie fascynuje i chce, żeby tak zawsze było.

Granie w sudoku

Jak nie robi eliksirów, zajmuje się wujkiem, ani nie jest na służbie, Poison chętnie gra w sudoku. Jest to relaksujące zajęcie, w którym trzeba używać mózgu i nic nie zniszczy się od niego[5].

Czytanie książek:

Jeśli znajdzie czas, a nie jest to nazbyt często.. Grey czyta książki. Zwłaszcza przygodowe i kryminały. Najlepiej ze złym zakończeniem, wtedy jest tak zabawnie. Hihi... Szczerze wszystko może przeczytać, co nie jest denną historią romantyczną.

Ulubione i znienawidzone

Ulubione:

  1. Tworzenie eliksirów
  2. Pilnowanie porządku
  3. Gry planszowe.
  4. Ubrania
  5. Deszczowe niebo
  6. Kakao
  7. Metal[6]
  8. Ciepło kominka.
  9. Złośliwe komentowanie naiwności innych
  10. Kryminały ze złym zakończeniem.

Znienawidzone:

  1. Nieład.
  2. Spóźnianie.
  3. Rap.
  4. Przesłodzone picie/jedzenie.
  5. Ignorancji.
  6. Niezbyt mądrych kucyków.
  7. Niepotrzebnego krzyku.
  8. Naiwnej miłości.
  9. Stereotypowych historii romantycznych.

Historia

Narodzenie i dzieciństwo

Bardzo dawno temu, a dokładniej 21 kucykowych lat temu urodzili się bliźniacy. Pierwszy kucyk miał białą sierść z niebieską sierścią i niebieskimi oczyma. Drugi kucyk był szary z białymi włosami i brudnym jasnofioletowym ogonem. Oboje byli jednorożcami. Ojciec przeraził się odmienności drugiego syna, lecz żona była szczęśliwa z powodu. Pierwszego nazwali Symforian Bolemir a drugiego Georgey Poluchroniusz.
Dzieciństwo Greya było spokojne. Bawienie się zabawkami, leżenie, nie mógł na co narzekać. Kochał strasznie swojego brata, chociaż czasem mu zazdrościł tego, że jest lepiej traktowany przez rodziców niż on. Ale nie miał mu tego za złe. Nie mógł, zbyt bardzo go kochał. Za to był zły na rodziców, że czasem go traktowali jak błąd. Nie był zły, tylko miał inny kolor ogona.

Wiek nastoletni

Jako nastolatek Grey był małym buntownikiem. Czuł się gorzej traktowany przez rodziców i chciał pokazać, że tak nie powinno się go traktować. Przecież był bardzo dobry! Umiał dobrze liczyć, nie miał złych ocen w szkole.. Więc czemu jego rodzice tak go traktowali?
Lecz jego bunt głównie polegał na specjalnym bałaganieniu pokoju, wkurzaniu sąsiadów.. Nic strasznego.
Grey miał kilku kolegów i swojego ukochanego brata.. Podkochiwał się w jednej dziewczynie a ona chyba odwzajemniała jego uczucia. Jego życie nie było złe, można wręcz się pokusić o określenie go jako dobre. Oczywiście, miał małe problemy, ale mógł z nimi sobie poradzić.
Wszystko się zmieniło pewnego felernego dnia.. Gregorey oraz jego brat wyszli na spacer. Symbolic Son, bo tak nazywał sam siebie brat szarego ogiera zachowywał się co najmniej dziwnie.. Spacerowali sobie, aż trafili przed las. Grey nie wiedział, czemu jego ukochany braciszek go zaprowadził. A chcąc się dowiedzieć, Symforian nie odpowiadał. Wreszcie niebiesko włosy zaczął mówić.
Wiesz co? Może byłbyś szczęśliwy, gdybyś tam poszedł? Jestem twoim utrapieniem, co nie?
Drugi się z nim nie zgodził. Nie rozumiał, co opętało jego brata. Przecież normalnie jest taki szczęśliwy.
Tak czy siak. Muszę tam iść. I nigdy nie wrócić.
Zszokowany, szary ogier próbował do niego podejść, lecz ten już odchodził. Grey nie mógł go złapać, coś jakby go złapało za kończyny, coś zasłoniło mu usta. Mógł tylko patrzeć. Jak już został sam, Gregorey pobiegł do lasu. Lecz nie ważne, ile by szukał nie mógłby znaleźć swojego braciszka. Przepadł.
Znużony wrócił do domu i opowiedział o sytuacji rodzicom. Lecz jego rodzice nie zachowali się tak, jak on chciał. Oni go zaczęli oskarżać o przepadnięcie ich ukochanego syna. Czyżby zatkali uszy na jego ból i myśleli, że on ot tak mógłby zniszczyć swojego brata? Tego, którego kochał, który mu pomagał? On? Lecz jego opiekunowie jakby zamknęli na to swój rozum i serce.. Ojciec w szale wyrzucił go z domu i kazał mu nigdy nie wracać.
Grey mógłby ich kłaniać na kolanach o wybaczenie. Lecz za nic nie chciał przepraszać. Czy to jego wina, że Symforian oszalał i zaginął? Nie. Próbował pójść do jego kolegów, lecz oni się obrócili przeciwko niemu. Próbował do ukochanej, ta sama reakcja. Każdy się od niego odwrócił. Załamany Grey poszedł do lasu, w którym zaginął jego brat. Może jednak go znajdzie?
Po kilku godzinach tułaczki w lesie znalazł mały, drewniany dom. Dziwne, kto tu mieszka? Postanowił w tym domu pospać, gdyż był zmęczony. Niepewnie zapukał do drzwi domku. Usłyszał ciche zaproszenie. Zdziwił się. Ktoś tu mieszka? Lekko otworzył drzwi i zajrzał do środka. Zauważył postać jakiegoś starszego ogiera. Ogier ten zaprosił go. Ciepło ognia zachęciło Greya do wejścia. Czuł się w domu, jak chyba nigdy. Ale wiedział, że to nie jest jego dom. Zasmucił się, nie miał domu. Widząc smutek na twarzy, starszy ogier zapytał się o powód smutku. Grey widząc ciepło w oczach drugiego, postanowił opowiedzieć historię. I postąpił dobrze. Edward, bo tak się nazywał starszy kuc, zrozumiał jego sytuację i postanowił, aby z nim został. I tak potrzebował pomocy.

Dorosłość

Życie zaczęło się układać. W wieku 18 lat znalazł swoją pasję, tworzenie trucizn. Pomagał swojemu wujkowi w sprzedaży eliksirów. Zaczął też ćwiczyć.
W wieku 20 lat został strażnikiem królewskim. Bardzo chciał nim być, lecz nie będzie nim zawsze. Najwyżej przez 6-7 lat...

Relacje

Wujek Edward

Bardzo go kocha. Jest jego mentorem, opiekunem. Zawdzięcza mu życie.

Ciekawostki

  1. Ma znaczek, ale nikt go nie ujrzał na oczy oprócz jego byłych rodziców, wujka i jego.
  2. Jego ulubiony zespołem jest KoЯn.
  3. Ma bliznę na tyle, z boku.
  4. Gdyby nie był królewskim strażnikiem, sprzedawałby eliksiry z wujkiem.
  5. Narodził się 29 listopada.
  6. Ma 21 lat.

Przypisy:

  1. Chodzi o ciemnoszary kolor a nie miejscowość.
  2. Laureatem konkursu na głupie porównanie zostaje Ryukkopr! Gratulujemy!
  3. Co nie jest czasem dobre..
  4. Użył innego słowa, ale jest niecenzuralne ;/
  5. Chyba.
  6. Nie chodzi mi o takie pierwiastki chemiczne.

Więcej w Fandom

Losowa wiki