Fandom

Guilliame Pistacio

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Guilliame Pistacio - Pegaz [dokładniej kucyk pór roku [1]]. Zamieszkuje lasy przy wschodniej granicy Equestrii. Przeliczając jego wiek [z kucykowego na ludzki] ma około 20 lat.

Postać wymyślona przez użytkowniczkę Palisander

Guilliame Pistacio
Guilliame Pistacio by Palisander.jpg
Male picto.png
Ogier
Zajęcia „Uczenie się” fachu fryzjerskiego
Wydawanie pieniędzy rodziców

Wygląd

Włosy ogiera są zupełnie proste, pół długie i mają kolor kanarkowy. Jego sierść jest koloru jasno orzechowego [ew. mosiądzowego] i można dojrzeć na niej plamy podobne do tych na ciele saren. Na futerku będącym złączeniem kopyt z ciałem widać zielone przebarwienie. Jego oczy są szmaragdowe [ciemny pistacjowy], a jego soczewki zamiast kształtu koła przypominają romby. 

Gałęzie

Po ciele Guilliame'a wiją się młode gałęzie wiśni, na których kwitną różowe kwiaty. Możemy je dostrzec między innymi na ogonie, jednej z nóg i z tyłu głowy. Sprawiają wrażenie wyrastania z ciała pegaza jednak w rzeczywistości to tylko ozdoba.

Wstęgi

Kucyka ozdabiają jasno lazurowe wstęgi obwieszone bursztynowymi kamieniami. Ogier nie nosi ich na co dzień, jest to raczej okazjonalna, a wręcz sezonowa ozdoba. 

Rogi

Z głowy pegaza wyrastają dwa burgundowe rogi. Zaczynają się one w tylnej części czaszki i spływają aż do początku szyi zakończone małym zawijasem. Guiliame nie ma ich od początku, wyrosły dopiero po dwóch latach życia kucyka, a dopiero rok temu przestały się zwiększać. Ich istnienie jest spowodowane rasą kucyka [kucyk pór roku].

Charakter 

Guillame, przez wiele czynników posiada dużo negatywnych cech. Nie przeszkadza mu to jednak w rozsiewaniu miłej aury i w robieniu świetnego pierwszego wrażenia. Trzeba poświęcić mu po prostu trochę nerwów i cierpliwości, a łatwo się przekonać o dobrym usposobieniu ogiera.

Arogancja

Guilliame ma dość nieprzyjemny zwyczaj poczucia wyższości nad każdym żywym stworzeniem. Jednak nigdy nie potrafi zrozumieć dlaczego ktoś po raz któryś mu zwraca uwagę, że mógł by być trochę milszy i zacząć traktować innych na równi.

Złośliwość

Jedną z jego największych miłości jest dokuczanie, a wręcz kłócenie się z innymi. Lubi patrzeć jak ktoś się denerwuje, lubi kogoś denerwować. Czasami ma to nawet sadystyczne podłoże ale zazwyczaj to zwykłe przekomarzanie się z innymi. Jeszcze za czasów szkolnych lubił "lekko" podręczyć słabszych.

Pewność siebie

Jest niezwykle pewny siebie, wręcz zapatrzony w swą osobę. Jednak czasami jest to cecha pozytywna, ponieważ dobrze sobie radzi z zaczynaniem znajomości. Nabrał tej cechy dopiero po ponownej przeprowadzce do lasu, ponieważ wcześniej był bardzo w sobie zamknięty.

Charyzma

Ogier ostatnimi czasy zaczął starać się zawierać znajomości i za każdym razem udaje mu się zrobić dobre pierwsze wrażenie swoją charyzmatycznością. Mimo lekkiego lenistwa, Guilli jest bardzo żywiołowy i nieraz lekko paskudny charakter nadrabia pozytywną gadatliwością.

Chciwość

No, z pewnością nie jest św. Aleksym rozdającym swój majątek biednym. On wręcz nie potrafi zrozumieć, co taka osoba może mieć w głowie. W każdym razie - pieniądze są wysoko w piramidzie wartości ogiera. Lubi je i nie widzi powodu czemu miałby być hojnym dla innych. Ale, gdy ktoś chce mu coś dać ... no, czemu nie. 

Optymizm

Guilliame cieszy się życiem i zawsze szuka dobrych stron każdej sytuacji. Nigdzie się nie spieszy, nie próbuje się dostosować do tempa świata. Raczej rzadko smuci się, a wręcz płacze, bo twierdzi, że nie warto marnować na to życie.

Historia

Dzieciństwo

Można by podejrzewać, że był jednym z najbardziej rozpieszczanych kucyków w Equestrii. Ukochany przez rodziców, szczęśliwy jedynak. Nigdy mu niczego nie brakowało, zawsze gdy czegoś chciał, na drugi dzień to dostawał. Za tamtych czasów mieszkał wraz z rodzicami w ładnym, małym domku w środku lasu, jak na kucyki pór roku przystało.

Przeprowadzka i wczesne lata szkolne

Rodzice chcieli by ich synek mógł sobie zapewnić równie dostatnią przyszłość, więc postanowili go zapisać do jednej z bardziej renomowanych szkół znajdujących się w Equestrii. Dlatego właśnie Guilliame zaczął uczęszczać do szkoły prywatnej w Cloudsdale. Z nauką szło mu dobrze, jednak gorzej jeśli chodziło o nowe znajomości. Przez długie rogi i wygląd ogona nie przypominał żadnego z uczniów. Niektórzy mu dokuczali, a inni po prostu omijali szerokim łukiem. Jednak młody ogier bał się komukolwiek powiedzieć o tym problemie, sądząc, że sam sobie poradzi. Rozwiązanie, które wybrał z pewnością nie było najlepsze.

Dalsze życie w szkole

Pegaz stwierdził, że ma dwa wyjścia: albo dalej dawać się gnębić, albo samemu zacząć gnębić innych. Pierwszej drogi miał już serdecznie dość. I cóż, spróbował drugiego rozwiązania. Okazało się, że nie jest to wcale takie trudne. A w jego odczuciu było wręcz ... zabawne. Patrzenie jak ci, przez których odechciewało mu się żyć sami teraz się boją. Długo poił się swoją wyższością nad innymi wyrabiając sobie paskudny styl bycia. Jednak wszystko zmieniło się jednego dnia. W przed ostatniej klasie dołączyła do jego klasy nowa uczennica. Była dość nieśmiała, ale przede wszystkim Guilliame'owi wydała się niesamowicie piękna. Nigdy wcześniej nie widział tak ślicznej klaczki. Szybko nawiązał związku z tym znajomość z ów dziewczyną. Oboje z każdą rozmową stawali się sobie coraz bliżsi, jednak dla każdego była to zupełnie inna znajomość. Ogier z momentu na moment zakochiwał się w niej coraz bardziej i coraz poważniej, natomiast uczennica czuła że znalazła sobie z każdą chwilą bliższego przyjaciela. Pegaz przestał dręczyć swych dawnych dręczycieli skupiając całą swą uwagę na znajomości z klaczą. Po dwóch latach znajomości, na koniec ostatniej klasy zabrał ją na spacer. Chciał jej wyznać swoje uczucie. No ale, ona, jakby to powiedzieć też chciała mu wyznać uczucie. Dlatego właśnie zanim on zdążył jej wyjawić cel podróży, ona wyjawiła mu, że od dwóch tygodni spotyka się z pewnym ogierem. "Ja chyba naprawdę się zakochałam!" - te właśnie słowa do końca zniszczyły cały świat, który Guilliame sobie od dwóch lat budował. Wytrzymał do końca spaceru, a następnie wrócił do domu. Już nigdy nie rozmawiał z klaczą. Omijał ją, nie reagował na żadną wiadomość od niej. Po prostu chciał zapomnieć o ostatnich dwóch latach

Powrót do lasów

Gdy pegaz stał się pełnoletni jego rodzice oddali mu dom stojący wśród drzew wschodnich lasów Equestrii. Guilliame nie czekał długo z przeprowadzką. Nie chciał już nigdy spotkać klaczy, która nieświadomie złamała mu serce. Jednak, gdy zaszył się już w gąszczu w starym domu stwierdził, że nie może tu spędzić całego życia. Nawet on potrzebuje przyjaciół (i co ważniejsze jedzenia). Okazało się, że niedaleko lasu stoi małe miasteczko. Postanowił tam się czymś zająć. Zaczął praktyki w znajdującym się tam zakładzie fryzjerskim i choć nie traktuje tego do końca poważnie, jak na razie jeszcze go nie wywalili. 

Znaczek

Jak na razie pegazowi jeszcze nie udało się znaleźć swojego przeznaczenia. Niezbytnio się tym przejmuje, bo po co martwić się takimi głupotami. Uważa, że ma jeszcze czas i że to talent przyjdzie do niego. Więc po co go szukać. W Cloudsdale był to jeden z powodów przez które nie był tolerowany przez resztę klasy. Jednak od kiedy żyje na ziemi mało kto zwraca mu na to uwagę.

Umiejętności/antytalenty

Fryzjerstwo

Ponieważ już od jakiegoś czasu uczy się tego fachu całkiem nieźle mu to idzie. Ma lekką tendencję do przesadzania z różnej maści dodatkami, lecz ogółem wszyscy są zadowoleni z efektów jego starań. Rozwija tą umiejętność i możliwe, że to właśnie jest jego przeznaczeniem ...

Latanie

Taaa ... zawsze z ledwością zdawał testy sprawnościowe z latania w szkole. Ale ogółem umie to robić (tylko nie najlepiej). Od kiedy przeprowadził się ponownie do starego domu jeszcze nie wzniósł się ani raz w powietrze. Skrzydła traktuje bardziej jako element dekoracyjny.

Gotowanie

Z pewnością mistrzem nie jest,ale potrafi to robić. Radzi sobie od kiedy zamieszkał sam i tylko na początku zasięgnął rad okolicznej cukierniczki. Zdarza mu się jeszcze zadać jakieś pojedyncze pytanie,ale ogółem sam z siebie jest dumny.

Lingwistyka 

Z pewnością ma duże zdolności językowe. Lubi je poznawać, a wręcz dobrze mu to idzie. Dotąd nauczył się czterech poza ojczystym i chce powiększyć tą ilość. Często po praktykach przysiaduje na ganku swojego domu i tam wgłębia się w książki o nauce różnych języków.

Sport

Tutaj nawet nie warto się rozpisywać. Guilli zawsze był nogą ze wszystkiego co związane z sportem. Często zrywał się z lekcji i ledwo zdał ten przedmiot na końcu szkoły. Nawet nie chodzi o to, że jest słaby, bo ogółem ma podobną sprawność fizyczną, co inni ale... jakoś nigdy nie radził sobie z współzawodnictwem. 

Relacje z innymi

Ogier był zawsze dość zamknięty w sobie, dopiero ostatnimi czasy zaczął z większym zainteresowaniem podchodzić do innych kucyków.

Rodzice

Ogółem Guilliame jak większość osób kocha swoich rodziców. Bardzo docenia to, że zawsze chcieli mu pomagać, mimo iż rzadko kiedy okazywał wdzięczność. Teraz, gdy mieszka w domu, w którym się wychował, nie utrzymuje stałego kontaktu z nimi. Przyjeżdżają do niego co jakiś czas, ponieważ on oświadczył im, że już nigdy nie postawi kopytka w Clousdale.

Znajomi z klasy

Ogier jeszcze za czasów szkoły w Cloudsdale kompletnie nie radził sobie w relacjach z rówieśnikami. Na początku edukacji przez pewną grupkę z nich był dręczony i wyśmiewany, natomiast reszta klasy po prostu nie zwracała na niego uwagi. Jednak potem role się odwróciły. Guilliame zaczął wyżywać się na kolegach z klasy, a ci którym się nie obrywało, nadal go omijali ale teraz ze strachu. Po zaprzyjaźnieniu się z lubianą uczennicą on przestał atakować rówieśników, ale i oni już nie próbowali z nim zadzierać.

Fleur Ailee

Takie właśnie imię nosiła owa klacz, która za czasów szkolnych złamała mu serce. Gdy byli jeszcze "przyjaciółmi" bardzo dobrze się dogadywali. Umieli całymi godzinami spacerować i rozmawiać o każdej możliwej sprawie. Jednak po tym jak złamała mu nieświadomie serce, pegaz już nigdy się do niej nie zbliżył. Bardzo długo próbowała się z nim spotkać jednak on wyraźnie ją omijał z nieznanych Fleur powodów. W późniejszych latach starała się o nim zapomnieć, jednak nawet po założeniu rodziny wspomnienia z jej przyjacielem wciąż plątają się po jej głowie.

Kyandi

Jest to cukierniczka pracująca w okolicznej cukierni. Gdy Guilliame wprowadził się do swojego domu zaoferowała mu pomoc przy nauce gotowania. Z początku uważała go za rozpieszczonego dzieciucha, ale gdy poznała go lepiej okazał się całkiem przyjazny. Nauczyła go kilku podstawowych potraw i do dzisiaj przynosi mu co jakiś czas różne przysmaki z swojej cukierni. Można powiedzieć, że są dobrymi znajomymi.

Ciekawostki

  • został urodzony 22 marca wczesnym rankiem, nieomal pierwszego dnia wiosny
  • przez wychowanie w metaforycznej "bańce" jego wartości życiowe przez wiele lat były bardzo płytkie. Motta mówiące, o tym, że trzeba się martwić przede wszystkim o siebie i o swój dach nad głową oraz na temat tego, jak ważne jest zdanie osób trzecich zaśmiecały jego umysł. Dopiero niedawno zaczął się wyzbywać tej ideologii
  • ogier zmienia sposób uczesania średnio, co dwa tygodnie, przez co bardzo trudno ująć jego obecny wygląd.

Przypisy

  1. rasa wymyślona przez http://drawbyrainbow.deviantart.com/, mam zezwolenie na używanie jej w przypadku tego to kucyka

Więcej w Fandom

Losowa wiki