Fandom

Invisible

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Chocolate Cow
Invisible

Strażniczka zamku Awful

Invisible.png
Zajęcia Strzeżenie zamku Awful
Rodzina
Rodzice Saturn Star i Diamond Hoof
Rodzeństwo Night Dreams

Invisible (ang. niewidzialna) -  klacz, pół - niewidzialna, którą mogą zobaczyć tylko niektóre kucyki. Jest kucykiem ziemskim, jej znaczek to wieża zamkowa.

Wygląd

Dla kucyków, które ją widzą jest lekko przezroczystą klaczą ziemską o niebieskich oczach. Jej znaczek to wieża zamkowa. Większość kucyków jednak jej nie widzi. Kiedy była normalnym kucykiem była biała, miała białą grzywę i niebieskie oczy.

Charakter

Invisible jest odważna, dzielna i ciekawska, ale także dobra i troskliwa. Chętnie pomaga innym kucykom, nawet jeśli jej nie widzą. Kiedy była normalnym kucykiem, miała dużo przyjaciół w tym także zwierzęcych. Klacz uwielbia oglądać gwiazdy i zbierać kwiaty. Jej ulubionymi kwiatami są niezapominajki. Lubi pleść z nich wianki. Invisible lubi też słuchać śpiewu ptaków.

Historia

Szkolne lata

Gdy pierwszy raz poszła do szkoły jak wszyscy nowi uczniowie była dość nieśmiała. Ale kiedy zobaczyła, że jej klasa i pani są miłe, przestała się bać. Była bardzo wesoła i wyplatała koleżankom wianki na przerwach. Często chodziła ze swoimi przyjaciółkami i siostrą Night Dreams nad rzekę, puszczać kaczki. Miały też domek na pobliskiej brzozie, gdzie bawiły się w dom lub organizowały przyjęcia z herbatką. Gdy była w drugiej klasie, w czasie zimy,znalazła w śniegu małego pieska. Zabrała go do domu, nakarmiła i osuszyła. Jednak tydzień później okazało się że to pies sąsiada,który zgubił się podczas spaceru. Rodzice za to pozwolili jej wybrać sobie dowolne zwierzątko. W sklepie długo się zastanawiała, ale wybrała w końcu małego koliberka. Nazwała go Cukierek. Umarł gdy Invisible miała 14 lat. W czwartej klasie wszyscy mieli już znaczki tylko ona nie miała. Śmiała się jednak, że może już dawno ma znaczek za mycie szyb, tylko te szyby są przezroczyste. Nawet gdy wystąpiła w szkolnym teatrzyku i wydawało się, że to naprawdę jej talent wciąż nie miała znaczka. Zaczęło ją to martwić, bo Night Dreams była od niej młodsza i miała swój znaczek, więc zaczęła próbować różnych rzeczy od pieczenia placków do wspinania się po drzewach. Na szczęście na początku marca dołączyła do ich klasy nowa klaczka, która też nie miała swojego znaczka, więc Invisible nie była już taka samotna.

Nawiedzony grobowiec i tajemnicze zniknięcia

Kiedy klacz miała już 13 lat, umarła Hrabina Rose Twinkle Clouds. Jednak każdy kto zbliżył się do jej starego domu-zamku Awful, wracał śmiertelnie przerażony, a kiedy się otrząsnął nic nie pamiętał lub wcale nie wracał. Dzieci ze wsi żartowały, że to duchy, ale dorosłe kucyki były naprawdę tym przerażone. W końcu uznano, że zamek naprawdę jest nawiedzony i nikt tam nie wchodził.

Wejście do zamku Awful

Historia z duchami i tajemniczym zniknięciami już dawno przycichła, a Invisible miała 16 lat. Zbierała właśnie niezapominajki, kiedy zobaczyła, że przy zamku Awful rośnie ich pełno. Zbliżyła się ostrożnie i wtedy ujrzała pierścionek. Był cały ze złota z małym diamencikiem. Kiedy jednak go dotknęła cała ziemia zawirowała i znalazła się przed lewitującą Hrabiną Rose. Powiedziała, że mimo iż nie miała złych zamiarów, Invisible nie może już wrócić do wioski...

Niewidzialny kucyk

Wtedy zmarła Hrabina stwierdziła, że mogłaby uczynić Invisible strażnikiem jej zamku. Rzuciła więc zaklęcie (była jednorożcem) i Invisible stała się niewidzialna. Zaklęcie też nie pozwalało wychodzić jej poza teren zamku. Zobaczyć ją mogły tylko zwierzęta i niektóre kucyki. Wtedy zobaczyła, że pojawił się jej znaczek (sama siebie widziała) - wieża zamkowa. Chociaż jej rodzice Saturn Star i Diamond Hoof szukali jej po całej okolicy, nie przyszło im do głowy pójść do zamku Awful. Tak więc Invisible do dziś strzeże zamku, a kucykom które tam wchodzą mówi żeby odeszły. Zbiera też niezapominajki rosnące przed zamkiem, które zawsze znowu odrastają i robi z nich wianki. Czasami musi odpędzać ciekawskie kucyki, które wchodzą do zamku. Opiekuje się też feniksem Hrabiny Rose, który mieszka w zamku-Gold Wing.

Rodzina

Night Dreams

Młodsza siostra, kucyk ziemski. Jej znaczek to szarlotka. Dostała go za upieczenie najpyszniejszej szarlotki w okolicy. Kiedy były małe Night Dreams i Invisible uwielbiały się bawić. Night Dreams bardzo ładnie rysuje, za to okropnie śpiewa. Umie też szyć na drutach. Kiedy dorosła została sprzedawczynią w sklepie. Ma czarne włosy i kremową sierść. Lubi zbierać grzyby, poziomki i jagody. Dobrze też wędkuje, ale nie specjalnie to lubi. 

Saturn Star

Mama, zawsze troskliwa, mądra i rozsądna. Ma długie falujące brązowe włosy i jasnobrązową sierść. Jest jednorożcem. Jej znaczek to truskawki i placek truskawkowy. W młodości była nieśmiała i samotna, ale później stała się bardziej śmiała i poznała Diamond Hoof'a.

Diamond Hoof

Tata, zwykle pełen energii, uwielbia łowić ryby, mimo iż rzadko coś naprawdę złowi. Jego znaczek to grabie i łopata. Jest świetnym ogrodnikiem. Ma szarą sierść i włosy w biało-czarne paski. Jego babcia była zebrą. Jest kucykiem ziemskim.

Carpet Socks

Mało znana kuzynka Invisible. Jak mówi jej imię zajmuje się sprzedażą skarpet i dywanów. Ma rozczochraną zielono-czerwoną grzywę, zwykle skołtunioną białą sierść i świecące czerwone oczy. Jej znaczek się nie pojawił, mimo że jest dorosła.

Grany Toffee Drops

Babcia od strony matki, ciągle zrzędzi na wszystko pogodę, kucyki, swoje stawy i (póki nie została niewidzialna) Invisible. Jej znaczek to chmura gradowa. Jest pegazem. Ma szarą sierść i ciemno-szare włosy.

Granny Lucy Twinkle

Babcia od strony ojca, pół-zebra. Wygląda jak normalna zebra i nie ma znaczka. Robi pyszne naleśniki.

Grandpa Lightning Morning

Dziadek od strony matki, dawny sportowiec. Jest pegazem. Ma białą sierść i grzywę oraz zielone oczy. Mimo zaleceń lekarza nie nosi okularów, przez co ciągle na coś wpada. Jego znaczek to złoty medal na tle piorunu.

Przyjaciele, znajomi i zwierzęta

Hrabina Rose Twinkle Clouds

Zmarła klacz, której zamku strzeże Invisible. Jest dość poważna. Czasem sama zjawia się w Awful jako duch. Jej znaczek to srebrne monety. Ma srebrną sierść i grzywę (jako duch) lub jasno-niebieską sierść i niebieską grzywę (za życia). Jest jednorożcem. Ma feniksa Gold Wing, którym teraz opiekuje się Invisible. Posiada mnóstwo złota, które ukryła w sejfie, w tajemnej komnacie w zamku Awful.

Gold Wing

Feniks Hrabiny RTC. Po śmierci swojej pani nie pozwala się do siebie zbliżyć nikomu oprócz Invisible. Ma połyskujące jak prawdziwe złoto pióra. Hrabina Rose Twinkle dostała go od tajemniczego kupca, gdy była jeszcze klaczką.

Cukierek

Koliberek Invisible, zmarł gdy miała 14 lat. Był bardzo energiczny i uwielbiał zabawy. Klaczy pozwolono go mieć,bo psa, którego znalazła w drodze do domu, znalazł właściciel, a kucyk bardzo dobrze się nim opiekował. Invisible gdy go dostała miała 8 lat. Miał zielone piórka.

Sugar, Effie i Toffie Tricks

Trzy koleżanki Invisible z dzieciństwa. Sugar jest przywódcza i odważna, Effie cicha i małomówna, a TT zwariowana i wesoła. Sugar i TT są kucykami ziemskimi a Effie jednorożcem. Sugar jest zielona i ma ciemnozieloną grzywę, Effie jest błękitna i ma ciemnoniebieską grzywę, a Toffie Tricks jest różowa i ma czerwoną grzywę.

Moonlight

Jeden z kucyków, które widzą Invisible. Moonlight ma szarą sierść i czarną grzywę z małymi fioletowymi iskierkami. Jest jeszcze klaczką i nie ma znaczka. Jej oczy są błękitne. Jest jednorożcem.

Nutka

Ptaszek, który często śpiewał Hrabinie Rose. Z tego powodu może przylatywać do zamku Awful. Ma czarne piórka i biały brzuszek. Hrabina rzuciła na nią zaklęcie nieśmiertelności. Ma łatę w kształcie nuty na prawym skrzydle.

Znaczek

Jej znaczek to wieża zamkowa. Dostała go w wieku 16 lat-kiedy została strażniczką zamku Awful.

Więcej w Fandom

Losowa wiki