Fandom

Jack

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Pan Biszkopcik
Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.
Jack
Jack.png
Male picto.png
Ogier
Zajęcia Śpiewanie
 Jack (właść. Jakku) - 26-cio letni pegaz, ogier, zamieszkuje Canterlot. Dosłownie "pies na baby", bardzo dba o swój wygląd - stara się zaimponować każdej klaczy, którą napotka. Jego aktualną właścicielką ogiera jest Drawcia.

Wygląd

IMAG0516.jpg

Jack namalowany przez Pepe bez fetory.

Grzywa i ogon

Grzywa ogiera jest czarna, postrzępiona, ni długa, ni krótka, zawsze stara się ją zachować w ładzie, ale ona rządzi się własnymi prawami. Ogon podobnie - zachowany w nieładzie mimo woli jego "właściciela".

Sierść

Sierść Jacka jest brązowa, często się przetłuszcza co powoduje, że się błyszczy i wygląda niechlujnie. Ogier musi ją myć codziennie, aby jakoś wyglądała. Posiada też jaśniejsze futerko na lewej nodze oraz prawym uchu. Kopyta są czarne.

Oczy

Oczy ogiera są dosyć duże, błyszczące oraz błękitne, co pomaga mu uwodzić inne klacze. Mają kształt owalny.

Charakter

w edycji ;-; Odważny

Jack nie boi się stawić czoła swoim lękom

Wytrwały

Jeżeli wybierze sobie cel, będzie dążyć do niego tak długo, aż mu się uda. 

Otwarty

Jack jest bardzo otwartym na świat kucykiem. Bez problemu dogaduje się z nowo poznanymi kucykami.

Leniwy

Często jeżeli trzeba coś zrobić Jack przekłada to na później. Potem jeszcze na później, aż w końcu tego nie robi.

Przezwiska

Lubiane:

  • JJ (Dżej Dżej)
  • Jak 
  • Jackie
  • Jacek

Znienawidzone:

  • Kobieciarz

Historia

Narodziny

Jack urodził się w Canterlockim szpitalu. Była ciepła, letnia noc, jego ojciec jak i matka nadali mu imię po sławnym piosenkarzu z ich dziecięcych lat - Jakku, w skrócie Jack. Był to szczęśliwy dzień dla rodziny małego ogierka.

Przedszkole

Jakkiego zawsze ciągnęło do klaczy, tych małych jak i dużych, poznawał różne kucyki, sam do nich ciągnął, pragnął przyjaźni. Z rodziną codziennie chodził na przeróżne place zabaw, do kin lub Aqua Parków. Nauczył się też wtedy latać, zrobił to jako pierwszy z całej jego grupy przedszkolnej, tak sam z siebie poprosił rodziców, aby go tego nauczyli. Początkowo dorosłe kucyki nie chciały zaczynać nauki tak wcześnie, ale godziny błagań Jacka poskutkowały. Zgodzili się na rozpoczęcie nauki latania. Zaczynali na ich podwórku przy domu mówiąc ogierkowi aby najmocniej i najszybciej jak może machał skrzydełkami, przez pierwsze dnie nic nie wychodziło, ale po prawie dwóch tygodniach starań udało się mu. Wzniósł się na dwa metry do góry i kilka w przód. W nagrodę za ten postęp rodzice zabrali Jacka do parku rozrywki.

Szkolne lata

Podstawówka

W podstawówce Jakku poznał Cocoa Grain, szaloną klacz, która miała odmienny charakter od innych kucyków, lecz była ona cicha tego dnia. Ciekawiło to ogiera, jednak nie odważył się do niej podejść. Lecz jednego razu honor nakazał mu ją ochronić przed innym ogierem. Od tego momentu zostali przyjaciółmi. Jeśli chodzi o naukę, raz szła mu lepiej, a raz gorzej

Historia zdobycia znaczka

Jako źrebak Jack był bardzo wrażliwym i nieśmiałym kucykiem. Wszystko zmieniło się gdy w gimnazjum wystartował w konkursie talentów. Postanowił zaśpiewać piosenkę, którą sam napisał. Okazało się to dobrym pomysłem, zajął 1 miejsce i dostał swój znaczek. Od tego czasu zaczęła się jego prawdziwa przygoda z muzyką. Zaczął pisać coraz więcej piosenek i coraz więcej śpiewać. Jego natchnieniem była głównie noc i Luna. W szkole średniej założył zespół rock'owy. Wszystko co dobre musi się kiedyś kończyć. Tak było z zespołem Jack'a. Zepsuł się i rozpadł, wszyscy poszli w swoją stronę. Jack jednak nie przestawał śpiewać. Na zakończeniu szkoły średniej postanowił zwołać dawnych członków zespołu. Postanowił i tak się stało. Zagrali parę piosenek na zakończeniu, jednak to była ich ostatnia wspólna piosenka. Aktualnie od czasu do czasu śpiewa w różnych barach, kawiarniach itp.

Relacje z innymi kucykami

Tulipia

Tego kucyka Jakku poznał na studiach, piękna, nieznana mu klacz codziennie przechodziła koło niego. Po kilku tygodniach przyglądania się jej z daleka odważył się podejść i zagadać.

- H-hej jak się nazywasz?- zaczął nieznajomy

- Jestem Tulipia, a ty?- odpowiedziała ze zdziwieniem na pyszczku klacz

- Jakku... Znaczy Jack.

- ... 

- Podobasz mi się...- powiedział pod nosem Jack

- Mów głośniej, nie wstydź się.

- podobasz mi się...- znowu powiedział pod nosem

- Głośniej, nic nie słyszę.

- Podobasz mi się, jesteś piękną klaczą, codziennie z daleka na Ciebie spoglądałem, TYLKO na Ciebie.

Tulipia zamarła, nie wiedziała co powiedzieć*

- Umówisz się za mną? :3

- T-tak, czemu nie.

Następnego dnia Jakku zabrał Tiu do restauracji, a później do parku rozrywki. Bawili się wspaniale, miło spędzili czas na pogadankach. Pod wieczór Jack odprowadził Tulipana do domu, klacz niespodziewanie pocałowała go, podziękowała za niezapomniany wieczór i podeszła do drzwi. Jakku nie mógł się ruszyć, spełniło się jego marzenie...

Royal Blue

Pewnych wakacji gdy Royal Blue przyjechała do Iride. Klacze skierowały się w stronę pobliskiej kawiarni, rozmawiając o różnych sprawach. Rozmawiały tak dopóki Royal nie zauważyła, że w ich stronę idzie jakiś ogier. Obie zamilkły, ale po chwili Iride się odezwała, zauważając jak jej przyjaciółka patrzy się na niego.

Pegaz podszedł do stolika, przy którym siedziały przyjaciółki. Przywitał się z nimi mówiąc, że nazywa się Jack i zwróciła jego uwagę uroda ciemnofioletowej pegazicy. Szara klacz zachichotała, a następnie szepnęła do Royal, że będzie na nią czekać przy wyjściu, od razu też wyczuła, że ogier chce, a zwłaszcza z jej przyjaciółką flirtować. Ona mu się przedstawiła, a następnie powiedziała, że ma chłopaka. Jednak Jack nie zwrócił na nią uwagi, był zapatrzony w Blue. Szara pegazica ponownie zachichotała, a następnie odeszła od stolika.

Gdy tylko Iri odeszła, pegazica o granatowej grzywie oprzytomniała i przedstawiła się ogierowi. Jack się przysiadł do niej i zaczęli rozmawiać. Oczywiście co drugie zdanie było o wyglądzie Royal Blue jak i Jack'a. Gdy zakończyli rozmowę ogier odprowadził klacz do wyjścia, a następnie pożegnał się z Royal, a na Iride ponownie nie zwrócił uwagi.

Przez całą drogę Iri wypytywała się najlepszej przyjaciółki o Jack'a, ale Royal wydawała się zamyślona. Szara klacz zauważyła, że jej zachowanie jest podobne do tego gdy poczuła coś do Ron'a, gdy powiedziała to do przyjaciółki ona zaprzeczyła, lekko zakłopotana.

W czasie tych wakacji Royal wraz z Iride często spotykały Jack'a, który jak się dowiedziała Blue mieszka na stałe w Canterlocie. Obecnie Royal z ogierem utrzymują ze sobą kontakt za pomocą listów.

Cocoa Grain

Crazy Music

Zwierzak

Kot Tiger

Zwierzak Jacka Tiger.jpg

Tiger to kot Jack'a i jednocześnie jego najlepszy przyjaciel. Jack znalazł go gdy był jeszcze mały w nocy gdy 

błądził sam po ulicy. Od tego czasu Tiger jest zawsze z nim.

Cytaty

"Hej piękna, co porabiasz wieczorem?"

"Tiger, złaź z sufitu!"

"O nie, nie, nie koteczku, nie dostaniesz tej szynki"

Galeria

Pit Lord Jack by Nulevoy.png

Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki