Fandom

Katrina

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Nataniella
Katrina

OC użytkownika Nataniella Rysunek narysowany przez użytkownika Brony.Polska

Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Zajęcia
  • Nauka
  • Jazda na deskorolce
  • Gra w piłkę nożną
  • Latanie
  • Granie w koszykówkę
  • Katrina (Katie, Kat) - pegazica (na obrazku nie widać) w wieku szkolnym. Ma 7 lat. Czasem zachowuje się bardziej jak ogier. Woli towarzystwo małych ogierów oraz klaczy takich jak ona. Wielka fanka Spitfire, Rainbow Dash i Meiko. Sąsiadka Silver Tiary.

    Wygląd

    Katrina ma ciemnoturkusową sierść. Grzywę ma łososiową i wyglądem podobną do grzywy Derpy Hooves. Ma czerwone oczy. Jej znaczkiem jest piłka do piłki nożnej.

    Dokładniejszy opis wyglądu

    Grzywa i ogon

    Grzywa Katriny jest krótka i łososiowa. Niezbyt dba o jej wygląd. Tylko co jakiś czas ją podcina. Jest taka sama jak u Derpy Hooves.

    Oczy

    Oczy Katriny są duże i czerwone. Niezbyt lubi ten kolor oczu, ponieważ niektórzy ze starszych klas przezywają ją ,,Wampir"!

    Sierść

    Sierść Katriny jest ciemno turkusowa. Niezbyt dba o jej wygląd więc często jest brudna. Z tego powodu Silver Tiara często ją nazywa ,,Brudna klacz".

    Ciało

    Ciało Katriny jest typowe dla każdej klaczy w tym wieku. Jest tylko bardziej szczuplejsze dzięki codziennym treningą.

    Skrzydła

    Skrzydła Katriny są małe jak u każdego pegaza w jej wieku. Pomimo tego Katie świetnie lata, ponieważ skrzydła są bardzo wyćwiczone.

    Znaczek

    Znaczkiem Katriny jest piłka do gry w nogę. Zdobyła go niedawno wygrywając swoje pierwsze zawody.

    Charakter

    Klacz jak na swój wiek jest bardzo odważna. Uwielbia się brudzić i nie boi sie tego. Nienawidzi wszystkiego co jest słodkie, oprócz słodyczy. Lepiej dogaduje się z ogierami oraz klaczami takimi jak ona (więc ma tylko 3 koleżanki).

    Zalety

    Odwaga

    Katrina jak na swój wiek jest odważna. Tak jak jej idolka - Rainbow Dash uwielbia latać wysoko.

    Pewność siebie

    Kat jest bardzo pewna siebie. Nie jest nieśmiała. Lubi występować w miejscach publicznych.

    Wesołość

    Katrina jest bardzo wesoła. Uwielbia się śmiać i robić zabawne rzeczy.

    Wady

    Asertywność

    Katie jest bardzo asertywna. Aż za bardzo. Przez to ma wiele kłopotów.

    Miłość do słodyczy

    Katrina uwielbia słodycze. Uwielbia wszystkie słodycze, ale najbardziej czekolade. Jednak jeśli za dużo ich zje źle się czuje. 

    Miłość do brudzenia się

    Katrina uwielbia się brudzić. Nie boi się tego i dziwi się innym klaczkom czemu tego nie lubią.

    Lenistwo

    Katrina jest bardzo leniwa. Często odpoczywa na trawie lub na chmurach.

    Lekkomyślność

    Katrina jest bardzo lekkomyślna. Zawsze kieruje się zasadą ,,Najpierw rób potem myśl" z tego właśnie powodu Katrina ma dużo problemów w szkole jak i na podwórku.

    Historia

    Narodziny i dzieciństwo

    Katrina urodziła się na Manehattanie. Urodziła się w domu gdzie byli jej starsi bracia i ojciec. Jej mamy jednak nie było, ponieważ nie chciała 4 dziecka. Rozwiodła się z mężem i oddała mu córkę pod opiekę. Katrina od dziecka lubiła się bawić ze swoimi braćmi i tylko z nimi.

    Dalsze dzieciństwo i poznanie nowych przyjaciół

    Katie nie miała koleżanek, wolała towarzystwo swoich braci. Kiedy poszła do przedszkola poznała ogiera imieniem Tornado Black. Szybko się z nim zaprzyjaźniła i zostali najlepszymi przyjaciółmi. Kiedy zaczęła chodzić do pierwszej klasy, poznała swoje nowe koleżanki, które miały takie same zainteresowania jak ona. Zaprzyjaźniła się z nimi oraz z większością ogierów ze swojej klasy. Zaczęła jeździć na deskorolce, szybko nauczyła się latać oraz grać w piłkę.

    Zdobycie znaczka i czasy obecne

    Na swoich pierwszych zawodach jej drużyna wygrała dzięki niej bo strzeliła 4 bramki - wtedy pojawił się jej znaczek, piłka do piłki nożnej. Katie była bardzo szczęśliwa ze znaczka. Wkrótce jednak jej ojciec powiedział jej co się stało z jej matką. Katrina nie mogła znieść prawdy, ciągle płakała i zastanawiała się czemu jej matka ją zostawiła.

    Umiejętności

    Latanie

    Katrina lata bardzo dobrze i szybko. Nauczyła się już latać w wieku trzech lat bez niczyjej pomocy. Jej siła skrzydeł wynosi 6.5.

    Piłka nożna

    Katie wręcz uwielbia grać w piłkę nożną.Uczył ją grać Stromy od 5 roku życia potem zaczęła grać w pierwszej klasie w drużynie piłkarskiej.  Jest lepsza nawet od chłopaków co sprawia, że są zazdrośni.

    Deskorolka

    Kat uwielbia jeździć na deskorolce. Uczył ją jej starszy brat.  Teraz ona uczy swoje koleżanki. Często jeździ na deskorolce do szkoły lub na lody.

    Koszykówka

    Katie uwielbia grać w koszykówkę. Dopiero zaczyna, ale już to lubi. Gra od niedawna, a została na to przez Kerri, która potem namówiła Flower Cloud i Pinky, a Katrina namówiła swojego najlepszego przyjaciela i jego kolegów.

    Gry komputerowe

    Katrina uwielbia grać w gry komputerowe. Często w deszczowe dni w je gra razem z przyjaciółmi. Pierwszy raz zagrała w Sims2 w wieku 5 lat, a pokazal ta gre jej brat Speedy. Katrina gra w Sims2, ale woli teraz gry wyścigowe.

    Siła

    Katrina jak na swój wiek jest bardzo silna. Często wygrywa dzięki temu na siłowanie się kopytem ze Speedym. Często używa swojej siły aby obronić swoich przyjaciółek lub przy noszeniu plecaka do szkoły.

    Anty umiejętności czyli czego Katie nie potraf'i

    Śpiew

    Katrina nie potrafi w ogóle śpiewać. Zawsze gdy śpiewa tłuką się szklanki, a inne kucyki zatykają uszy. Klacz  śpiewa najczęściej piosenki wykonane przez Meiko co bardzo irytuje jej braci. Więc kiedy ktoś prosi o Katrinę o śpiewanie to potem żałuje.

    Relacje

    Tornado Black

    Jest najlepszym przyjacielem Katriny. Znają się od przedszkola i chodzą razem do szkoły. Lubią razem grać w piłkę nożną oraz latać.

    Kerri

    Jest przyjaciółką Katriny. Znają się od 1 klasy, ale mają podobne zainteresowania. Lubią razem jeździć na swoich deskorolkach.

    Flower Cloud

    Jest drugą  przyjaciółką Katie. Też się znają od pierwszej klasy, ale mają takie same zainteresowania. Lubią razem grać w piłke nożną.

    Pinky 

    Jest trzecią  przyjaciółką Katriny. Też się znają od 1 klasy, ale mają takie same zainteresowania. Lubią razem grać w koszykówkę.

    Silver Tiara

    Są one sąsiadkami. Mają różne poglądy na świat. Często siebie unikają, ale są znajomymi.

    Sparkle Shy

    Jest ona znajomą Katriny ze szkoły. Mają też różne poglądy. Często SS ją zmusza aby ubrała sukienkę. 

    Diamond Lilly

    Jest wrogiem numer jeden Katie. Często DL wyśmiewa Katrine i ją wyzywa. Często Katrina ją obrzuca błotem aby zobaczyć jak panikuje.

    Rainbow Trick

    Jest mamą Katriny. Katrina jej nigdy nie widziała ani nie poznała. Wie, że mamą ją opósciła, ale nie wie dlaczego.

    Relacje rodzinne

    Roger Fly

    Jest ojcem Katriny. Bardzo go kocha, a on ją i nie pozwoliłby aby coś jej się stało.

    Speed Cloud

    Jest najstarszym bratem Katriny. Ma 16 lat. On się nią zajmował w dzieciństwie. Nie wstydzi się jej.

    Stormy

    Jest drugim starszym bratem Katriny. Ma 13 lat. Lubi z nią grać w piłkę nożną.

    Speedy

    Jest trzecim starszym bratem Katriny. Ma 10 lat. Bardzo ją kocha i jest zazdrosny kiedy spędza czas z Tornado Black'iem.

    Miłość

    Katie jest zakochana w swoim najlepszym przyjacielu Tornado Black'u. Chce mu to powiedzieć, ale dopiero jak będą nastolatkami.

    W Equestria Girls

    W Eqestria Girls Katrina jest młodą dziewczyną uczącą się w podstawówce. Ma krótkie łososiowe włosy i czerwone oczy. Nosi turkusową bluzkę, a na niej jest piłka od piłki nożnej nosi również łososiowe krótkie spodenki, a jej trampki są turkusowe, a sznurówki łososiowe. Ma taki sam charakter jak Katrina kucyk. 

    Zwięrzątko

    Plik:Fire dragon.png

    Zwierzątkiem Katriny jest smok imieniem Fire. On można powiedzieć, że ją najdłużej zna. Jest w jej wieku. Fire jest czerwony z pomarańczowymi łuskami.Ma żółte oczy (na obrazku nie widać). Lubi grać w piłkę nożną, jak Katrina i jej bracia. Jest bardzo wesoły i odważny. W Equestria Girls jest przedstawiony jako czerwono - pomarańczowy pies.

    Cytaty

    ,,Mam to ubrać?! Chyba oszalałaś! Prędzej to wyląduje w, błocie niż ja to ubiorę!

    Katrina do jednej klaczy ze swojej klasy, która każe jej ubrać sukienkę.

    ,,Speedy nie bądź taki zazdrosny.

    Katrina do swojego zazdrosnego brata.

    ,,Tornado! Co robimy? Może zagramy w piłkę nożną?

    Katrina proponuje zabawę Tornado'wi Black.

    ,,Według mnie biwaki są super! Nie rozumiem klaczy, które nie jeżdżą na biwaki, ponieważ się boją pobrudzić.

    Katrina o biwaku.

    ,,Moja mama...wiem, że coś się z nią stało, ale nie wiem do końca co.

    Katrina o swojej matce.

    ,,Fire!Jak tam u CB? Może coś porobimy?

    Katrina do swojego smoka Fire.

    ,,O hej Silver Tiaro. Co...a że jestem brudna? Wszystko w porządku? *patrzy się na ST, która zemdlała*

    Katrina do Silver Tiary.

    ,,Spitfire to najlepsza klacz w Wonderbolts! Chciałambym ją poznać! Jest szybka, zwinna i pewnie niczego się nie boi

    Katrina o Spitfire.

    ,,Rainbow Dash? A to ta druga najszybsza klacz w całej Equestrii.

    Katrina o Rainbow Dash.

    ,,Scootaloo? Nie! Nie znam takiej!

    Katrina o Scootaloo

    ,,Meiko! Ona jest drugą najlepszą klacz w Equestrii!

    Katrina o Meiko

    Ciekawostki

    - Uwielbia smoki.

    - Nie potrafi rysować.

    - Jak dorośnie chciałaby dołączyć do Wonderbolts.

    - Nie zna do końca prawdy o swojej mamie.

    - Lubi kolor turkusowy oraz zielony.

    - Nienawidzi sukienek oraz większości klaczy ze swojej klasy.

    - Podkochuje się w Tornado Black.

    Galeria

    Katrina ID.png

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki