Fandom

Koniec nadziei

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Koniec nadziei
Tytuł orginalny: The end of hope
Sezon: 3
Numer w sezonie: 2
Numer ogólnie: 54
Scenariusz: Cool Dashie
Scenorys: Cool Dashie
Zobacz także
GaleriaScenariuszTranskrypt
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Świat kujonki
Następny
Ciężka współpraca

Zaginęły przyjaciółki Twilight Sparkle. Zła moc niezgody i nienawiści może zmienić przyjaźń przyjaciółek. Czy fioletowy jednorożec uwolni przyjaciół, ocali Equestrię i naprawdę dowie się, że przyjaźń to nie tylko magia? Odcinek ten powstał 24 grudnia 2012.

Opis

Do Twilight dociera wiadomość, że jej przyjaciółki zostały uwięzione przez Discorda. Spike zaczyna ją pakować, oraz chce z nią lecieć. Twilight za to chce znaleźć je sama. TS płacze podczas lotu balonem. Znajduje Spike'a w plecaku i się przytulają. Nagle Spike zauważa Discorda. Opowiada jej potem, że nigdy nie ocali Elementów Harmonii bez pomocy przyjaciółek. Mówi jej, że są złe. Spike wierzy w Twilight. Nagle pojawiają się Nightmare Moon, Chrysalis i Sombra wyjaśniają jej, że trafi do tej samej jaskini co przyjaciółki. Następnie Twilight zostaje uwięziona tam, gdzie zapowiedziano. Twilight cieszy się na widok przyjaciółek. Niestety, one nie cieszyły się tak, ponieważ były złe. Smutna Twilight kładzie się spać. Nagle jej łzy sprawiły, że przyjaciółki znowu były dobre. Zmartwione opiekują się Twilight, gdy ta po jakimś czasie się budzi. Gdy się budzi, myśli, że one ciągle są złe. One jednak ją uspokajają. Twilight odzyskuje nadzieję i przypomina o Klejnotach. Rainbow Dash pociąga dźwignię po czym jaskinia zaczyna się burzyć. FS i RD zabierają Pinkie i AJ, a Rarity i Twilight wydostają się czarami, po czym biegną po Elementy. Ponieważ razem by nie zdążyły, Twilight szybko biegnie sama, a dziewczyny ją doganiają. Twilight spotyka Sombrę, Nightmare Moon, Discorda i Chrysalis. Discord mówi jej, że przyjaciółek nie ma, więc sobie nie poradzi. Nagle one się pojawiają i FS dokańcza A twoje przyjaciółki na zawsze nimi są mimo wiecznego chaosu! Discord z innymi bardzo się dziwią. Nightmare mówi Co mamy wiedzieć? Mane 6 odpowiadają Przyjaźń to magia! Nagle pokonują ich Elementami. Wszystkie się przytulają.

Zakończenie

Nagle pojawia się Spike i mówi,że są proszone do zamku,gdzie zostają nagrodzone mianowaniem na strażniczki elementów harmonii. Zostają uzbrojone w złote zbroje i pojawiają się na nich elementy harmonii. Na koniec wszystkie się przytulają i odcinek się kończy.

Cytaty

Fluttershy: Ona cię nie lubi. Tak jak ja [złośliwy śmiech]

TS: To ja! Nie widziałyście mnie tyle czasu!

Piosenki

Czy przyjaźń mnie opuszcza?

To nie nasz problem

Galeria

O o.jpg

Więcej w Fandom

Losowa wiki