Fandom

Księżniczka Graceful

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze23 Udostępnij

Księżniczka Graceful - To jednorożec z królewskiego rodu, posiada znaczek w kształcie diademu, co oznacza, że świetnie nadaje się na księżniczkę. Ma żółtą grzywę i ogon oraz białą siersć. Dzieli design z Księżniczką Cadence.
Księżniczka Graceful

Jednorożec z królewskiego rodu,rysunek w infoboksie wykonany przez Muffi

Galeria postaci
Zajęcia Nauka magii
Rodzina
Rodzice Król Peerage, Królowa Liria
Krewni Księżniczka Cadence, Księżniczka Celestia, Księżniczka Luna

Historia:

Urodziła się w Kryształowym Królestwie (ale nie jest kryształowym kucykiem, jak cała jej rodzina) jako córka królowej Lirii i króla Peeraga. Gdy miała 10 lat wyszedł jej znaczek podczas zabawy w księżniczki razem z Cadence. Jako pierwsza dostała znaczek z całej jej Królewskiej Szkoły Dobrych Manier Miss Lady Cookie (KSDMMLC). Przez pierwsze tygodnie od dostania znaczka chodziła dumna jak paw, niestety wcześniej czy później musiał nastąpić koniec szczęścia. Królowa bardzo ciężko zachorowała, przez co Graceful musiała opuścić zamek na czas choroby jej matki, aby się od niej nie zarazić. Na ten czas przeniosła się do Ponyville, gdzie poznała Rainbow Dash, Fluttershy, Apple Jack, Pinkie Pie, Rarity oraz Twilight Sparkle. Od razu polubiła Rarity, ale za to znienawidziła Rainbow, Apple Jack i Pinkie.Po wielu miesiącach ciężkiej choroby królowa Liria wyzdrowiała i wszystko wróciło do normy, no przynajmniej do pewnego czasu. Gdy Twilight została koronowana na księżniczkę, Graceful od razu ją znienawidziła, ponieważ to jej Celestia obiecała koronę, gdy tylko skończy 16 lat. (Podczas koronacji Twilight skończyła równo 16 lat, 16 dni, 16 godzin, 16 minut i 16 sekund.) Teraz uczy się magii, aby móc udowodnić WSZYSTKIM KUCYKOM, że jest lepsza od Twilight.

Charakter:

Plusy:

-Graceful ma bardzo dobrze wykształconą umiejętność równowagi, dzięki czemu umie poruszać się z gracją.

-Umie dość dobrze czarować, jednak nie umie jeszcze dobrze zamieniać jabłka w pomarańczę.

-Może wytrzymać bez oddychania 5 minut.

Wady:

-Jest bardzo pewna siebie i ma świra na punkcie swojego wyglądu.

-Jest bardzo leniwa.

,,NIE CHCE MI SIĘĘĘ- Graceful na propozycję wyjścia na zakupy.

-Zbyt często patrzy w lustro.

-Gdy jej coś nie wychodzi od razu mówi ,,Głupie, głupie, głupie to jest! Księżniczka jest zbyt doskonała, aby robić coś tak głupiego!

Relacje:

Rodzice:

Bardzo kocha i szanuje swoich rodziców.

Celestia i Luna:

Nie przepada za nimi.

Twilight, Rainbow Dash, Apple Jack, Pinkie Pie:

Nienawidzi ich z całych sił.

Rarity i Cadence:

Oby dwie są jej NPNZNZ (Najlepsze Przyjaciólki Na Ziemi Na Zawsze). Cadence była jej opiekunką.

Fluttershy:

Gdy przyjechała do Ponyvill, Fluttershy przyszła ją powitać, a Graceful myślała, że to jest jej tutejsza służka. Graceful nadal tak myśli.

Bella:

Graceful uważa ją za głupiego kucyka, który umie jedynie dobrze chwalić jej wygląd. W rzeczywistości jest na odwrót.

Tina:

Są wrogami od kiedy Graceful wpadła na nią w pociągu i baaardzo się z tego powodu zdenerwowała. Uznała, że to wina Tiny. Baaardzo się z tego powodu pokłóciły.

Ciekawostki:

-Ma fobie na nietoperze.

-Ma uczulenie na kurz.

-Nie posiada swojego pupila.

-Umie hipnotyzować.

-Jest jedynaczką.

-Awansowała na nauczycielkę zaawansowanej magii w Friendship Academy. No, prawie.

Cytaty:

,,Nie, nie i jeszcze raz NIE!

-Graceful na propozycję posprzątania całego pałacu.

,,Graceful: Mama, widziałaś gdzieś moją koronę!

Królowa Liria: Sprawdziłaś w sali tronowej?

Graceful: I w kuchni i w sali balowej i wszędzie... (podchodzi do lustra) O, to tutaj byłaś, na mojej królewskiej głowie!

-Typowy dialog Graceful z jej mamą.

,,Mam lizaka, mam lizaka... (Lizak upada na ziemię)... i już nie mam lizaka.

-Pięcioletnia Graceful.

,,Mam, plan! Ty staniesz tu i zrobisz ten projekt, a ja pójdę do pałacu wypolerować sobie kopytka, dobrze?

-Graceful do koleżanki z klasy.

,,Graceful: Posłuchaj: ja stanę na tam, a ty będziesz ruszać się wokół własnej osi i wokół mnie, dobra?

Bella: Yyyyy...

Graceful: No dobra, rozumiem, że nie rozumiesz. Wytłumaczę Ci to tak: JA PRZESUNĄĆ SIĘ TAM, A TY KRĘCIĆ SIĘ DOOKOŁA MNIE I TY KRĘCIĆ SIĘ, CZY TY ROZUMIEĆ?

-Graceful robiąca projekt z koleżanką.

Galeria

Księżniczkagraceful.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki