Fandom

Lauren Faust

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Lauren Faust

Ponyfikacja Lauren Faust

Obrazek autorstwa AgnessAngel

Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Lauren Faust – klacz, alikorn. Ponyfikacja twórczyni świata kucyków znanej pod tym samym mianem.

Rysunek kucyka pierwszy raz został opublikowany na Equestria Daily we wrześniu 2011 r., później pojawił się także na koncie Lauren Faust w serwisie DeviantART.

Wygląd

Lauren to ponadprzeciętnie wysoki (jest wyższa nawet od księżniczki Celestii) i szczupły alikorn. Jej sierść jest jasnokremowa, niemalże biała. Posiada ogromne skrzydła oraz bardzo długi, ostro zakończony róg; aura jest prawdopodobnie morska, złota lub biała, gdyż tak najczęściej jest rysowana przez fanów. Grzywa i ogon mają kolor bordowy i są wzorowane na włosach autorki. Oczy są zbliżone w kształcie do oczu Fluttershy; o kolorze ciemnocyjanowym, otoczone licznymi rzęsami. Jej znaczek to kałamarz z atramentem oraz piórko.

Imię

Wraz ze wzrostem popularności klaczy, fani zaczęli nadawać jej różne imiona. Dwoma najpopularniejszymi są Lauren Faust, pochodzące od imienia i nazwiska autorki i Fausticorn, które nawiązuje do słowa alicorn (pol. alikorn), oznaczjącego kucyka posiadającego jednocześnie róg i skrzydła. Oprócz tych imion, fandom wymyślił jeszcze kilka innych, m.in. Queen Faust, Mother Mare i Regal Mother.

Funkcja w fandomie

Lauren jest przez fanów często uznawana za stworzycielkę i królową całej Equestrii oraz matkę księżniczek Celestii i Luny, a niekiedy także Discorda. Najczęściej jest przedstawiana właśnie w ich towarzystwie, a także razem z Mane 6.

O autorce

Lauren Faust (ur. 1974) to amerykańska animatorka pochodzenia niemieckiego oraz polskiego. Żona Craiga McCrackena. Studiowała animację na Kalifornijskim Instytucie Sztuki. Pracowała nad takimi kreskówkami jak, Atomówki czy Dom dla Zmyślonych Przyjaciół Pani Foster, za obydwie była nominowana do kilku nagród.

Lauren odpowiadała także za produkcję serialu My Little Pony: Przyjaźń to Magia. Stanęła na czele zespołu produkcyjnego i wykreowała nowy wizerunek marki My Little Pony. Nadała serialowi fabułę i wymyśliła postacie o głębokich osobowościach.

Obecnie animatorka nie jest już odpowiedzialna za serial, bowiem krótko przed końcem pierwszego sezonu ogłosiła swoje zejście ze stanowiska producenta.

Lauren Faust zawsze cieszyła się ogromną sympatią fanów serii, sama również bardzo ceniła społeczność MLP.

Autorką artykułu jest Applejack23

Więcej w Fandom

Losowa wiki