Fandom

Leaf Heart

600stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Leaf Heart (z ang. Leaf - liść, Heart - serce) — kucyk, pegaz.

Leaf Heart
Pony MLP MLP PTM PTM...png

Pegasus picto.pngPegazFemale picto.pngKlacz

Zajęcia Lotniczka
Rodzina
Małżonek Roy
Rodzice Glasses, Hig Big.
Dziadkowie Blue Lavender, Edmunt.

Historia:

Leaf Heart miała 2 pierwowzory.Pierwszy z nich nazywał się Sleeping Pink.Był to kucyk,który lubił spać przez cały dzień. Z wyglądu miała być ciemno szara,prawie czarna,a grzywa miała być prosta,spięta w kucyk koloru ciemno różowego.Była kucykiem ziemskim.Oczy miała zielone,a jako znaczek dwie białe gwiazdki,jedna większa,a druga mniejsza.Drugi z kucyk nazywał się Loczek.Dlaczego?Od urodzenia miała włosy bardzo zakręcone.Był to jednorożec,grzywa była koloru czerwono zielonego,a oczy zielone.

Rodzina:

Leaf Heart ma tylko mamę i tatę.Niema żadnych sióstr czy braci.Jej mama nazywa się Glasses.Czemu?Od urodzenia ma problemy z wzrokiem z tego też powodu inne dzieci z jej klasy śmiały się z niej.Jej znaczek to okulary z niebieskimi oprawkami i czarno żółtymi szkiełkami.Jest pegazem, ma 32 lata,jej grzywa jest jasno fioletowa,a jej sierść jest pomarańczowa.Jej tata nazywa się Hig Big jest także pegazem i ma niebieską grzywę,i zielone oczy.Jego uroczy znaczek to drzwi.
Leaf Heart.png

Rodzina LH

Relacje z Glasses

Leaf Heart zawsze się zgadza z Glasses, ponieważ broni ją przed wstrętnymi Daimond Tiarą i Silver Spoon. Ma jeszcze jednego wroga: Flitter Seed. Siostrę Flutter Pie. Ona jest dla niej tak niedobra, że np. kiedy Flutter Pie pszyszła na jej urodziny specjalnie ją popchnęła. Gdy to zrobiła upuściła i wylała szklankę z ponczem. Glasses chroniła też przed nią Leaf Heart.

Relacje z Hig Big:

On jest dla niej WREDNY!!! Nie będę wszystkiego nawet opisywać. Dlaczego jest wredny? Na wprost NIC on jej nie pozwała, np. Leaf Hart się go pyta: "Tato mogę iść na urodziny Blue Lady?, zaprosiła mnie i.." A Hig Big na to: " Oszalałaś?! Ty myślisz, że cię na to puszczę?! Za karę masz zakaz na 2 tygodnie na komputer!!!".

Charakter:

Leaf Heart jest bardzo ostra i zuchwała. Uwielbia się chwalić i pokazywać swoje umiejętności. Jej hobby to śpiew, taniec, akrobacje, rysowanie i co jest bardzo dziwne, sprzątanie. Kiedy spotka kogoś kto jest od niej lepszy w jakiejś z czynności leci na swoją ulubioną chmurkę.

Wzorek za sobą:

Kiedy Leaf Hart leci z ogromną prędkością,wtedy za nią pojawia się coraz bardziej wyraźny wzorek.O jaki wzorek chodzi? Np.taki ma Rainbow Dash tylko, że tęczę.Ona ma czerwony pasek z małymi i dużymi jasno-żółtymi kropkami na samym środku.
Plik:Leaf Hart 556.png

Ciekawostki:

  • Jej wszystkie pierwowzory mają zielone oczy.
  • Znaczek zdobyła 2 miesiące po pierwszych urodzinach.
  • Przyjaźni się z Drepy.
  • Lubi robić zeza.

Cytaty:

  • Bla, bla, bla... Czy ty nie umiesz mówić na inny temat koleś?!!
  • Dość!!! Uszy mi pękną.
  • Jesteś przesłodka :)

Galeria:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki