Fandom

Lemon Crazy

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Lemon Crazy

Szalona nastolatka

Galeria postaci
Zajęcia
  • Uczęszczanie do gimnazjum
  • Lemon Crazy - Kucyk ziemski, mieszkanka Ponyville. Obecnie uczęszcza do gimnazjum, ale ma już plany na przyszłość. Chciałaby zostać słynną tancerką oraz sprzedawać lemoniadę na swoim straganie w upalne dni.

    Wygląd

    Lemon to limonkowy kucyk ziemski z żółtą grzywą. Jej oczy są ciemnopurpurowe. Jej znaczek to lemoniada.

    Osobowość

    Nienormalność

    Klacz jest niezwykle szalona, jak na jej wiek. Innym kucykom czasami to przeszkadza, ale Lemon sądzi, że to nie jej wina, ale jej charakteru. We wszystkim widzi zabawę. Jest szaloną nastolatką i lubi się wydurniać. Wiele kucyków sądzi, że to "niedojrzałe", jak na jej wiek. Ale Lemon uważa, że to nie jej wina, że taka się urodziła. Jej najlepszą przyjaciółką, która jako jedna z nielicznych da radę przy niej wytrzymać, to Creme. 

    Poczucie humoru

    Jak na taką szaloną nastolatkę, jej poczucie humoru bije rekordy. Ona właściwie zawsze jest szczęśliwa, no, prawie zawsze. Dorównała Pinkie Pie, ale Lemon ma jeszcze większe poczucie humoru, niż Pinkie, więc to już chyba limit. Jej poczucie humoru jest czasami nie do zniesienia, zwłaszcza, że kiedy ktoś mówi do Lemon na poważnie, ona myśli, że ten ktoś mówi jej to zabawnie, w śmieszny sposób.

    Leń patentowany 

    Klacz pomimo swego charakteru, jest leniem. Nienawidzi odrabiać zadań, które zadali jej nauczyciele w gimnazjum. Nienawidzi tez się uczyć. Sądzi, że odrabianie lekcji i uczenie się jest dla "kujonów". Jej mama chce, aby Lemon bardziej przykłada się do zadań i nauki, ale Lemon tak łatwo nie odpuszcza. Lubi sobie "odpoczywać na laurach". Wszystko odkłada na później, a czasami zdarza się tak, że w ogóle nic nie zrobiła. Ale Crazy Lemon szanuje swoje lenistwo i czasami jej przyjaciółkę to denerwuje.

    Towarzyskość

    Klacz wszędzie musi wtrącić swoje trzy grosze. Nie wyobraża sobie życia bez rozmawiania, dlatego czasami nauczyciele zwracają jej uwagę w gimnazjum. Cieszy się ze wszystkiego, ale dobrych rzeczy. Z każdym chce się przyjaźnić i wiele kucyków ją akceptuje.

    Gaduła

    Lemonie jest gadułą. Buzia nigdy się jej nie zamyka. Dlatego jest niektórych nauczycieli "pupilkiem". Nie jest nieśmiała i ubóstwia gadać. Prawdopodobnie ma to po rodzicach. Kocha gadać i cieszy się, że ma taką zdolność, co jest nastepną wskazówką, że Lemon cieszy się nawet z małej rzeczy. Jest ona wzorem dla przyjaciółki i jej przyjaciółce nie przeszkadza gadulstwo Lemon. 

    Historia

    Lemon urodziła się w Ponyville. Lemon pochodzi z bardzo bogatej rodziny, więc Lemonie miała przyjemne dzieciństwo. Jako iż jej rodzice mieli dużo pieniędzy, kupowali jej czasami drogie rzeczy. Jej rodzice kompletnie nie wiedzieli, jak by nazwać małą klaczkę. Wiedzieli jednak, że Crazy uwielbiała pić lemoniadę. Więc nazwali ją po prostu "Lemon". Ale coś im nie pasowało. Samo "Lemon" było puste, krótkie i oklepane. Kiedy zobaczyli, ile mała Lemon w jeden dzień narozrabiała, powstało imię "Lemon Crazy", ponieważ dodano "Crazy". No więc tak już zostało. Klaczka lubiła spędzać czas z rodzicami, ale czasami bywała niezależna. Kiedy rodzice zapisali ją do przedszkola, była jednym z najbardziej lubianych kucyków w szkole. Zawsze była w tłumie. Była wzorem dla koleżanek i kolegów. Każdy ją lubił. Była "pupilem" pani. Dobrze szło jej w przedszkolu i nie chciała opuszczać koleżanek. I nie chciała skończyć przedszkola. No ale niestety. Nie udało się. Lemon błagała mamę i tatę, aby nie wysłali jej do szkoły, ale bez skutku. No trudno, Lemonie musiała pogodzić się z losem. Ale okazało się, że w szkole było nawet nieźle. No właściwie, tylko do klasy 3. Kiedy przeszła do klasy 4, wszystko było inaczej. Miała inną wychowawczyni, trzeba było dużo się uczyć (czego Lemon nienawidziła i nadal nienawidzi), ale po czwartej klasie przyzwyczaiła się, no prawie. Nie mogła się nadal przyzwyczaić do nowej wychowawczyni, ale kiedy była w 5 klasie, bardzo ją polubiła i nawet stała się jej "pupilkiem". Ale w 5 klasie przede wszystkim denerwowała się przed testem szóstoklasisty. Więc kiedy przeszła do klasy szóstej, bez przerwy była przestraszona. Kiedy nadchodził kwiecień, była zestresowana, ale i tak zdała. Trochę tęskniła za wychowawczynią, za ulubionymi nauczycielami, a przede wszystkim za kolegami i koleżankami. No ale trudno. Kiedy Lemon przeszła do gimnazjum, nazywane przez nią "gimbazą", było nieźle. Poznała jeszcze lepszych kolegów i koleżanek, a jej wychowawczyni też jest super, a więc przekonała się, że gimnazjum, już nie jest takie złe. Lemon Crazt obecnie uczęszcza do 2 gimnazjum. Dobrze idzie jej nauka. Inni lubią ją, ale czasami zastanawiają się, czy nie brakuje jej zdrowego rozsądku. Ale Lemon uważa, że to jej charakter i inni muszą się z tym pogodzić. W gimnazjum również jest "pupilem" pani, co niezbyt podoba się jej koleżankom i kolegów, ale i tak ją szanują.

    Inne informacje

    Idolka

    Lemonie uwielbia Fleur Dis Lee, którą bardzo pragnie poznać. Jest to jej kolejne marzenie. Lemon Crazy jednak myśli, że Fleur by jej nie polubiła, ze względu na jej charakter. Ale Lemon i tak pragnie poznać jedną z Elity Canterlotu. Lemon wyobraża sobie często, że staje się sławna, właśnie przez Fleur Dis Lee. Kiedy tak o tym myśli, mówi sobie, dlaczego to niby nie mogło by się zdarzyć?

    Rodzice

    Lemon mieszka jeszcze z rodzicami, ponieważ ma dopiero 15 lat. Jej rodzice to:

    Noblissima - mama.

    Milch - tata.

    Relacje z mamą

    Lemon ma bardzo dobre kontakty z mamą. Prawie nigdy się z nią kłóci. Ale czasami Lemonie ma dosyć każdego, więc nie zwraca na nią uwagi. Ale Lemonie mimo to, kocha swą mamę i zawsze znajdzie dla niej czas. Relacje z tatą Lemon ma też bardzo dobre kontakty z tatą. Uwielbia grać z nim w swoją ulubioną grę planszową "Ponybiznes". Rzadko się z nim kłóci.

    Umiejętności

    Gotowanie

    Lemon Crazy potrafi świetnie gotować i bardzo to lubi. Szczególnie uwielbia robić desery, które później dekoruje i dzieli się z przyjaciółmi. Jako iż Lemon uwielbia gotować, chciałaby, być w przyszłości również kucharką, oraz prowadzić własną restaurację. Świetnie opanowała tą umiejętność. Lemon już marzy. Marzy o tym, że założyła własną restaurację razem ze swoją przyjaciółką i mają mnóstwo klientów. Inni czasami nazywają ją "Mistrzynią kuchni" i to tylko podpowiada Crazy, że ma do tego ogromną umiejętność. Kocha cytryny, dlatego jest to jej główny składnik, skoro robi jakiś deser lub danie.

    Fryzjerstwo

    Lemon, jesli chodzi o fryzjerstwo, to jej czesanie innych kucyków, jest przeciwieństwem pięknej fryzury. Wystarczy spojrzeć na jej grzywę - rozczochrana i "puchata", podobna do grzywy Pinkie Pie. Tylko że Crazy ma jeszcze bardziej rozczochrana grzywę. Jej przyjaciółka, Creme kiedy zrobi jej piękna fryzurę, Crazy nawet nie w 1 minutę ją zniszczy.

    Taniec

    Taniec to praktycznie talent Lemon Crazy oraz jej największa umiejętność. Kocha tańczyć oraz jest zapisana na takie zajęcia taneczne. Lubi tańczyć przed innymi, a czasem nawet się "popisuje".

    Galeria

    Crazy Lemon.PNG.png

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki