Fandom

Lemon Drink

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze35 Share

Lemon Drink
Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Zajęcia dbanie o pogodę
Rodzina
Rodzice mama- Golden Jam

tata- Sonic Bolt

Lemon Drink - dorosła pegazica dbająca o pogodę w Ponyville. Jedyna córka Golden Jam i Sonic Bolt'a. Artykuł został stworzony przez Alexshy, ale został adoptowany przez użytkowniczkę Nataniella.

Wygląd

Drink ma żółtą sierść w pistacjowe plamy, długie blond włosy podobne do włosów Pinkameny i błękitne oczy podobne trochę do oczu Fluttershy. Jej znaczek to błysk, który symbolizuje jej popisowy trik w locie.

Znaczek

Znaczkiem LD jest żółto - zielony błysk. Zdobyła go w wieku 6 lat wykonując Mieniący Błysk.

Łaty

Łaty Lemon wyszły jej od Mieniącego się Błysku. Leciała wyjątkowo szybko i wtedy pojawiły się jedna po drugiej. Jednak jej to nie przeszkadza.

Charakter

Drink jest urodzoną optymistką. Zawsze chce pomóc kucykowi w potrzebie. Jej ulubione zwierzęta to delfiny i pingwiny. Jest wyjątkowo szybka. Na co dzień dba o pogodę w swoim mieście. Również lubi spędzać czas ze swoimi przyjaciółmi i rodziną, która jest dla niej najważniejsza.

Osobowość

Pewność siebie

Lemon Drink jest wyjątkowo pewna siebie. Dzięki temu szybko zyskuje nowych przyjaciół.

Optymizm

Lemon Drink jest bardzo optymistyczna. Dzięki temu niczego się nie boi. Niektórzy mówią, że widzi świat przez ,,różowe okulary.

Pomocność

LD jest bardzo pomocna. Pomaga wszystkim bez interesownie.

Lenistwo

LD jest bardzo leniwa. Uwielbia odpoczywać na chmurze i marzyć.

Konkurenercyjność

Drink jest bardzo konkurencyjna. Uwielbia konkurować w każdych dziedzinach. Przyjmuje wszystkie zakłady.

Wrażliwość

Lemon Drink jest bardzo wrażliwa. Bardzo wrażliwa jest na krzywdę innych zwierząt i kucyków.

Skromność

Lemon jest bardzo skromna. Nigdy się nie przechwala.

Poczucie humoru

Lemon posiada doskonale poczucie humoru. Uwielbia żartować i wszystkich rozśmieszać. 

Historia

Lemon Drink urodziła się w Ponyville. Rodzice nazwali małą klacz Lemon Drink, ponieważ zauważyli, że mała klacz uwielbia lemoniadę. Lemon szybko nauczyła się latać, już w wieku 3 lat umiała fikołki. W wieku 6 lat kiedy LD bawiła się z przyjaciółmi, postanowiła się pościgać z nimi. Mała klacz szybko zaczęła machać skrzydełkami i zaczęła szybko lecieć. Nagle wszystkich zaślepił błysk. Okazało się, że ten błysk zrobiła LD. Kiedy Drink wylądowała na ziemi zobaczyła na swoim boku znaczek oraz na swoim ciele łaty. Była przeogromnie szczęśliwa ze znaczka. Po zakończeniu nauki LD zaczęła oczyszczać niebo w Ponyville.

Umiejętności

Latanie

Lemon lata bardzo szybko. Ogólnie uwielbia szybkość. Siła jej skrzydeł wynosi 17.5

Oczyszczanie nieba

Lemon na co dzień dba o pogodę w swoim mieście.To jej praca i to jej sprawia przyjemność.

 Mieniący Błysk

Dzięki wyjątkowej szybkości Lemon potrafi zrobić Mieniący Błysk. Robi ten Błysk kiedy przyjaciele ją proszą lub na specjalne okazje.

Robienie lemoniady

Lemon uwielbia sprzedawać lemoniadę. Kiedy była młodsza prowadziła własne stoisko z lemoniadą. Teraz tego często nie robi, ale lubi to robić.

Śpiewanie

Drink uwielbia śpiewać. Często robi to przy swojej pracy lub przy robieniu lemoniady.

Robienie Psikusów

LD zaraz po Pinkie Pie jest mistrzynią w robieniu psikusów. Często je robi innym kucykom, a Fluttershy i innym wrażliwym kucykom nigdy by się nie odważyła zrobić.

Relacje

Sonic Bolt - jest ojcem Lemon Drink. Od dzieciństwa uczył ją latać.Jest z jej każdego sukcesu bardzo dumny.

Golden Jam - jest matką LD. Od dzieciństwa uczyła ją robienia lemoniady. Bardzo dobrze się ze sobą dogadują.

Muzotrix - jest najlepszą przyjaciółką LD. Razem latają, rozmawiają i śpiewają.

Rainbow Dash - jest dobrą koleżanką LD. Często się ze sobą ścigają.

Pinkie Pie - jest również dobrą koleżanką Drink. Uwielbia z nią robić psikusy.

Cytaty

,,Co wy mówicie?Cytryny są słodkie!- Lemon Drink o cytrynach.

,,HEJ!Witaj w Ponyville! Jestem Lemon Drink i miło Cię poznać!- Lemon Drink do nowego kucyka w Ponyville.

,,Zwariowałaś?!Nie możemy na tym kucyku zrobić psikusa!Jest zbyt wrażliwy! - LD do Pinkie, że nie może zrobić tego psikusa.

,,Dajesz mi wyzwanie?Jeśli tak to je przyjmę!-Lemon Drink do kucyka, który daje jej wyzwanie.

,,Pinkamena?Czy to nowa klacz w Ponyville?!Muszę ją poznać! - Lemon Drink odpowiada na pytanie Kim jest Pinkamena.

Alter-ego

Alter-ego Lemon to Blackberry Drink.  Jest nie czuła, wredna i chciwa. Pojawia się wtedy kiedy Lemon Drink się zdenerwuje.
MyPonyalterego.png

Ciekawostki

- Jest bardziej związana ze swoją mamą. - Uwielbia spędzać czas z Pinkie Pie i Rainbow Dash. - Uwielbia jeść cytryny i dla niej nie są kwaśne tylko słodkie

Galeria

Lemon bunny.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki