Fandom

Lightning Angel

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze28 Share

Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.
Lightning Angel

Anioł Błyskawic

Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Zastępca pogodowego kucyka w Ponyville
 Lightning Angel (ang.: Anioł Błyskawic) - Jest klaczą pegazicą. OC użytkownika Led Blackdown , adoptowane przez BrakNicku. Jak większość Pegazów pochodzi z Cloudsdale. Jest bardzo bliską przyjaciółką Jednorożca - Led'a Blackdown'a, który też z tamtąd pochodził. Podkochuje się w nim ze wzajemnością. Jej CM to Aureola na tle różowej błyskawicy uskrzydlonej w białe skrzydła. Uwielbia małe zwierzątka, w szczególności koty.

Powstanie:

"Kiedy tworzyłem Led'a, na początku chciałem by był postacią bardzo zmieszaną z kanonem i był chłopakiem Rainbow Dash. Jednak pomysł ten został uznany przez innych za kicz (z resztą sam zacząłem tak uważać) więc stworzyłem postać, która byłaby połączeniem wszystkich cech moich ulubionych postaci. Tak w mojej głowie zrodziła się Lightning" - Użytkownik Led Blackdown.

Lightning jest pierwszą OC, której nie opisuję na podstawie żadnej osoby. - Użytkownik Led Blackdown.

Historia:

Dzieciństwo:

Lightning Angel urodziła się w Cloudsdale, gdzie też dorastała i uczyła się przez jakiś czas. Pewnego dnia spacerując po chmurkowych łąkach miasta zauważyła jak kilka ogierków, pegazów znęca się nad małym jednorożcem. Na początku bała się w ogóle coś zrobić ale przełamała się odepchnęła jednego z nich i krzyknęła by go zostawili. Ogierki stwierdziły, że nie będą bić dziewczyny i odlecieli. Lightning dopytywała się małego jednorożca "co tu robi" i "czy nic mu nie jest". Jednorożec był wdzięczny za pomóc Lightning. Przedstawił się jako Led Blackdown i od tamtej pory stali się najlepszymi przyjaciółmi. Tak bardzo się zaprzyjaźnili, że obiecali sobie wzajemną pomoc "zawsze, wszędzie i o każdej porze". Pewnego dnia Lightning zauważyła, że Led wyjeżdża z Cloudsdale. Od tamtego czasu w ogóle go nie widziała przez dziesięć lat. Jakiś czas później Lightning przeprowadziła się wraz z rodziną do Ponyville.

Fillies Led & Lightning by Led Blackdown.jpg

Mała Lightning i Led w Cloudsdale

Wiek nastoletni: 

Kiedy przeprowadziła się do Ponyville zaczęła uczęszczać do miejscowego liceum. Tam zaprzyjaźniła się z Anastasią - małą żółto-zieloną klaczą. Potem poznała też Flitter i Cloudchaser. To ta druga zaszczepiła w niej pasję latania i chęć zostania jednym z Wonderbolts. Od tamtej pory intensywnie trenowała i ćwiczyła by być jedną z lepszych lotniczek. Jednak nie lubiła kiedy ktoś patrzył się, że ćwiczy więc robiła to w tajemnicy. Brała też udział w wielu konkursach i zawodach. Zajmowała w nich przyzwoite miejsca, a nawet raz pierwsze. Kiedy przyszedł czas egzaminów zdała je śpiewająco. Wtedy też zaciągnęła się do pierwszej pracy jako kucyk pogodowy.

Dorosłość:   

Obecnie jest zastępczym kucykiem pogodowym, który zastępuje Rainbow Dash gdy tej nie ma w miasteczku. Tak samo jak ona ćwiczy by dostać się do Wonderbolts lecz zapomina, że jest o wiele bardziej nieśmiała niż ona. Dlatego ćwiczy gdy nikt nie patrzy albo ćwiczy w domu. Pewnego dnia gdy spacerowała sobie po Ponyville wpadł na nią jednorożec. Chcąc być uprzejma zaczęła przepraszać go, a on ją. Nagle zauważyła, że jednorożec zaczyna się jej dziwnie przyglądać. Ona też się mu przyjrzała i rozpoznała w nim Led'a, jej przyjaciela z Cloudsdale. Z podekscytowania rzuciła mu się na szyję. On odwzajemnił uścisk, ale dało się wyczuć, że się zmienił od czasu kiedy się ostatnio widzieli. Całą resztę dnia spędzili razem opowiadając sobie co się działo przez te dziesięć lat odkąd się nie widzieli.

Sny:

Nightmare of Lightning Angel by Led Blackdown.jpg

Lightning ucieka przed chmurą w swoim śnie.

Koszmar o czarnej chmurze:
Mimo iż wygląda na klacz, która niczym się nie przejmuje często miewa koszmary. Najczęściej śni jej się, że leci sobie wśród chmur i nagle zaczyna się formować burza, która zmierza w jej stronę. Lightning zaczyna uciekać i unikać ciskanych w jej stronę błyskawic. Nagle zaczyna słyszeć potworny śmiech rozchodzący się echem po całym niebie. Kiedy Lightning się ogląda za siebie dostrzega, że chmura otworzyła wielkie, fioletowe oczy i zaczyna formować coś w rodzaju szponów, które dosięgają Lightning i wtedy klacz budzi się ze snu.

Co lubi i Czego nie lubi:

Lubi:

Zwierzątka: uwielbia małe zwierzątka. 
Muzyka Rock'owa: uwielbia Rock 'n' Roll'a. Lubi też trochę ostrzejsze gatunki takie jak metal, ale rzadko ich słucha.
Ostra Kuchnia: Uwielbia dodawać do różnych potraw sosu Tabasco.Nie każdy rozumie dlaczego to robi.Odpowiada ona wtedy "Bo to jest dobre".
Fantastyka: uwielbia fantastykę w różnym tego słowa rodzaju. Od powieści, aż po filmy.
Życzliwość: lubi darzyć innych życzliwością i dobrocią. Ceni też inne kucyki, które to potrafią.
Pomoc: nie czuje się dobrze kiedy komuś nie może pomóc. Pomaga na tyle ile daje radę.
Enigmatyczność: lubi kiedy ktoś jest dla niej tajemniczy i próbuje wszelkich sposobów by danego kucyka rozgryźć.

Nie lubi:

Wyszydzania: jest przeciwna jakiejkolwiek przemocy. Kiedy ktoś się z kogoś naśmiewa bardzo się denerwuje.
Straszenia: nie lubi straszyć, ani kiedy się ją straszy.
Brudu: nie lubi kiedy dookoła niej jest brudno. Musi mieć dookoła czysto bo inaczej czuje się jakby była chora.
Lenistwa: nie lubi nieróbstwa. Uwielbia zapełniać czas jakimiś czynnościami bo inaczej wszystko przestaje mieć dla niej sens.
Ciemności: panicznie się boi mroku. Nie lubi przebywania w ciemnych pomieszczeniach, bo boi się że zniknie jej wszystko z przed oczu.
Burze: mimo iż jest zastępczym pogodowym kucykiem w Ponyville boi się chmur burzowych. Nie zbliża się do nich bo boi się, że zostanie porażona piorunem. Kiedy natomiast trwa burza chowa się pod łóżko i czeka aż przestanie padać.

Equestria Girls:

W ludzkim świecie Lightning też ma swojego odpowiednika. Jest młodą, wysportowaną dziewczyną o
Lightning Angel Equestria Girl by Led Blackdown.jpg

Ludzka wersja Lightning Angel i jej pierwowzór

różowej skórze, wiśniowych oczach i biało-błękitneych włosach z fioletowo-różowym pasemkiem. Ubrana jest w biało-żółto-granatową dresową bluzę z kapturem na którą ma nałożoną fioletową kamizelkę z jej CM na plecach, różowe getry, spódniczkę w tych samych kolorach co jej włosy i w fioletowe adidasy. Jest dziewczyną Led'a Blackdown'a - lidera thrash metalowej grópy Anxiety. Kiedy w szkole odbywa się bitwa kapel ona nie bierze w niej udziału. Zawsze kiedy Anxiety wchodzili na scenę ona czekała na nich za kulisami. Była jedną z tych osób, które padły ofiarą opanowania przez zaklęcie Dazzling's. Jedyną osobą która potrafiła wyrwa ją z transu był Led. Po porażce Anxiety z zespołem Trixie była bardzo zawiedziona. Led natomiast powiedział, że "przegranie szkolnego konkursu to nie koniec świata" po czym poszli razem do kwatery głównej Anxiety by zajął się nagraniem nowego albumu. Dalsze jej losy nie są znane.

Wygląd:

"Długo myślałem i zastanawiałem się nad wyglądem Lightning Angel. Rozpatrywałem wiele opcji. Chciałem zrobić z niej praktycznie klona Cloudchaser, ale to był kiczowaty pomysł. Pomyślałem więc nad połączeniem kilku kucyków: Twilight, Cloud Kicker, Cloudchazer i kryształowych kucyków. Itak powstał obecny wygląd Angel" - Użytkownik Led Blackdown.

Lightning Angel posiada dość w miarę oryginalny wygląd. Ułożeniem grzywy przypomina Cloud Kicker, Sierścią i fioletowo-różowym pasemkiem nawiązuje do Twilight, a biało-błęktny odcień grzywy nawiązuje do Cloudchaser. 

Moce i umiejętności:

Szybki lot: jest bardzo dobrą lotniczką. W przyszłości chciałaby zostaś jedną z członkiń Wonderbolts.

Chodzenie po chmurach: jak każdy pegaz umie chodzić po chmurach.

Manipulacja pogodą: jak większość pegazów potrafi manipulować pogodą. Dlatego też jest zastępczym kucykiem pogodowym.

Fioletowa Błyskawica: Kiedy zaczyna lecieć z prędkością 100 km/h tworzy się przed nią smuga jasno fioletowych błyskawic, które ją otaczają co tworzy złudzenie jakby Lightning zamieniała się w błyskawicę.

Zainteresowania:

Muzyka: uwielbia Rock n' Roll'a. Jej ulubionym zespołem jest Genesis.

Książki: lubi czytać. Jej ulubiona seria to książki o przygodach Dzielnej Do.

Zagadki i legendy: lubi słuchać legend. Ale tylko niektóre jej się podobają inne uważa za nudne.

Zwierzęta: uwielbia małe zwierzątka, w szczególności koty.

Cechy:

Romantyczka: uwielbia czytać powieści przygodowe, fantasy i romanse.
Pomocna: lubi pomagać innym. Nie lubi patrzeć jak ktoś się męczy z czymś sam.
Nieśmiała: jak na atletkę jest dosyć nieśmiała. Nie lubi kiedy ktoś się jej przygląda podczas ćwiczeń.
Wrażliwa: jest bardzo wrażliwa. Często miewa stany depresyjne, ale kiedy uda się ją rozweselić to długo te stany nie wracają.
Ufna: jest jedną z tych osób, której warto zaufać. Darzy każdego sympatią i zaufaniem przez co większość kucyków ją lubi.
Nyktofobia: panicznie boi się ciemności. Kiedyś przypadkiem zamknięto ją w piwnicy i nie mogła znaleźć włącznika światła. Od tamtej pory sypia przy lampce nocnej.
Brontofobia: podobnie jak ciemności boi się burz. Najbardziej lęka się grzmotów.

Co myśli o:

Rainbow Dash: "Dosyć ciekawa z niej klacz. Jest trochę zarozumiała i leniwa, ale myślę że w przyszłości będzie jedną z najlepszych członkiń Wonderbolts." - Angel o Rainbow Dash.

Fluttershy: "Jest trochę strachliwa, ale da się z nią rozmawiać." - Angel o Fluttershy.

Twilight Sparkle: "Jest super księżniczką! Najbardziej podoba mi się jej uczesanie, może kiedyś sama sobie zrobię taką fryzurę." - Angel o Księżniczce Twilight.

Applejack: "Jak dla mnie jest zbyt zapracowana. Przydałaby' jej się pomoc w zbiorze tych wszystkich jabłek." - Angel o Applejack.

Rarity: "Jej suknie są niewyobrażalnie piękne. Chciałabym kiedyś mieć jedyną w swoim rodzaju suknię zaprojektowaną przez nią." - Angel o Rarity.

Pinkie Pie: "Jest STRASZNA. Nie lubię natrętnych kucyków. Może sprawia, że innym robi się weselej ale mnie przerasta jej dziwność." - Angel o Pinkie Pie.

Księżniczce Celestii: "Należy jej się szacunek za to iż sprawuje władzę w Equestrii od tylu setek lat." - Angel o Księżniczce Celestii.

Księżniczce Lunie: "Odkąd przestała być Nightmare Moon, przestała wydawać mi się taka straszna jak kiedyś. Jest nawet bardzo ładna." - Angel o Księżniczce Lunie.

Discordzie: "Nie podoba mi się jego poczucie humoru. Jest strasznie chaotyczny. Ale skoro Led go lubi to muszę to jakoś znieść." - Angel o Discordzie.

>Królu Sombrze: "Jest przerażający. Nigdy go nie widziałam ale słyszałam o nim straszne opowieści. Słusznie postąpiono zrzucając go z tronu." - Angel o Królu Sombrze.

Królowej Chrysalis: "Jej boję się najbardziej. Potrafi zmieniać wygląd i ma straszny wygląd. Kto wie, może jest tu gdzieś wśród nas." - Angel o Królowej Chrysalis.

Księżniczce Cadance: "Jest bardzo szlachetna i świetnie wygląda." - Angel o Księżniczce Cadance.

Shining Armor'ze: "Jest taki przystojny. Chociaż jak spojrzę na Led'a to wyglądaliby podobnie (gdyby nie te grzywy)." - Angel o Shining Armor'ze.

Flitter i Cloudchaser: "Poznałam je kiedy przyjechałam do Ponyville. Byłyśmy wtedy jeszcze małe, ale udało nam się zaprzyjaźnić. Od tam tej pory ja, Cloudie i Flitti jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami." - Angel o Flitter i Cloudchaser.

Wystąpienia:

  • Koncert
  • Białe Ostrze
  • Koszmarna Pomyłka
  • Blackdown cz.1
  • Blackdown cz.2

Ciekawostki:

  • Nie lubi kiedy nazywa się ją lalunią
  • Jej wygląd to połączenie wyglądów Cloudchaser, Cloud Kicker i kryształowych kucyków.
  • Kiedy odwiedza Led'a i widzi jego kota zawsze się z nim bawi
  • Boi się ciemności i burz 
  • Jest amatorką ostrych potraw 

Lightning Angel by Led Blackdown.jpg

Więcej w Fandom

Losowa wiki