Fandom

Lilia

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Princess Luna 112

Lilia

Pielęgniarka pracująca w Canterlockim szpitalu.

Ponyfikacja mojej znajomej

Galeria postaci
Rodzina
Rodzice "Ojciec"... i matka....
Rodzeństwo Młodsza siostra Acilia ,i dwóch młodszych braci... i....
Lilia- 24-letnia klacz jednorożec zamieszkująca Canterlot wraz ze swoim młodszym rodzeństwem. Pracuje w Canterlockim szpitalu jako pielęgniarka. Lilia związana jest również z naturą. Kocha przebywać na powietrzu, a jej dom wypełniają wszelkie pachnące kwiaty i gatunki rozmaitych roślin

Klacz jest ponyfikacją znajomej Princess Luny 112

Wygląd

Klacz jeśli nie musi nie lubi zakładać na siebie zbędnych strojów czy jakichkolwiek dodatków. Sprawia jej to dyskomfort i nieswojo się czuje. 

Sierść Lilii jest delikatnie różowa. Nieco ostrzejszy i żywszy odcień tego koloru znalazł się w grzywie jednorożca. Włosy prawie niezauważalnie przecina wąskie małe pasemko o brzoskwiniowo-różowym kolorze.

Charakter i usposobienie

Spokój i opanowanie

Lilia mało kiedy wybucha napadem złości w przeciwieństwie do swojego rodzeństwa. Jednorożec potrafi nie uzewnętrzniać swych negatywnych emocji i zachować wrażenie spokojnej i opanowanej.

Łagodność

Łagodność jest jedną z cech rozpoznawczych klaczy. Nie potrafiłaby nakrzyczeć na kucyka, a już na pewno na źrebaka. Co najwyżej podnieść głos by móc funkcjonować na równi z innymi i nie stać się ofiarą losu, choć czasem tak się dzieje.

Czułość i wrażliwość

Kucyk jest bardzo czuły wobec innych, a także wrażliwy na czyjąś krzywdę. Kiedy od czasu do czasu odwiedza dom źrebaka gdzie wychowywała się przyjaciółka jej siostry, małe źrebaki z chęcią garną się do niej garną i przytulają, tak samo jak ona to odwzajemnia.

Klacz nie odmówi osobie w potrzebie, stara się jak najlepiej pomóc i zrozumieć.

Brak pewności siebie

Lilia często podczas wykonywanych czynności nie jest pewna co tak na prawdę robi. Gdzieś w głębi duszy gubi się w swoich zamiarach i postępowaniach, aż po pewnym czasie sama nie wie czy robi dobrze czy źle.

Sama klacz uważa to za ogromnego minusa w swojej pracy i wykonywaniu obowiązków domowych, gdyż nie chce by jej młodzi podopieczni czuli w jej towarzystwie strach.

Strach do zawierania nowych znajomości

Jednorożec mimo swej otwartości na kucyki, a także miłych wobec nich zamiarów nie potrafi znaleźć sobie prawdziwego przyjaciela czy przyjaciółki. Otóż klacz boi się reakcji niektórych kucyków, czy nie zostanie odrzucona cy wulgarnie zmieszana z błotem, co jest niemiłą fobią z dzieciństwa. Obawia się również czy nie straci kogoś jak było z jej ojcem.

Strach

Klacz mimo tego, iż daje kucykom poczucie bezpieczeństwa to w swym sercu nigdy nie potrafiła odnaleźć tego wobec siebie i uruchomić. W przeszłości po stracie ojca Lilia nie miała na kogo liczyć prócz młodszego rodzeństwa, którym sama musiała się opiekować i sprawiać by nie doznali tego co ona. Młoda opiekunka bała się w tym okresie wszystkiego, gdyż przecież sama nie była w tedy na tyle duża by wszystko sobie wytłumaczyć i zrozumieć.

Zainteresowani i zdolności

Życiorys

Narodziny

Klaczka urodziła się w nocy we własnym domu gdzie nie było dobrych warunków, a zapracowanego ojca nie było w domu. Wykończona matka źrebięcia usłyszała stukot do drzwi i ku jej oczom ukazał się sąsiad, który usłyszał płacz dziecka. Zaraz zadzwonił po pomoc. 

Na drugi dzień do szpitala przybył zdenerwowany zmęczony ojciec wypytując o swoją rodzinę. Na szczęście ani córce, ani żonie nic nie było.

Po jakimś czasie rodzice zdecydowali się nazwać swe pierwsze dziecko. Spoglądając na delikatne umaszczenie jednorożca nazwali ją Lilia.

Strata ojca, narodziny rodzeństwa i znaczek

Kiedy Lilia miała sześć lat jej ojciec zaginął w wypadku w pracy. Matka załamała się. Kiedy Lilia dowiedziała sie o katastrofie czuła jakby ktoś oderwał jej kawałek serca. Była na tyle duża, iż rozumiała, że straciła kogoś bardzo jej bliskiego. Płakała dniami i nocami, ale wiedziała, że nie może się poddawać. Jej ojciec będzie żył cały czas, ale nie tutaj.

Minęło kilka miesięcy samopoczucie źrebięcia było nieco lepsze jak i matki. Pewnego razu różowa klacz wracając ze szkoły zastała swą mamę trzymającą w objęciach trzy małe kucyki. Wzięła na kolana oszołomioną córkę i wytłumaczyła jej, iż własnie została starszą siostrą trojaczków. Dwóch ogierów i klaczki. Lil choć nieco nie pewna z radością przyjęła tę niezwykłą nowinę. [,.,]

Własny dom i praca

Po osiemnastych urodzinach Lilia wraz z rodzeństwem postanowiła przeprowadzić się do nowego mieszkania. Było to dla jednorożna spore wyzwanie i spotkanie się z nowym dorosłym rozdziałem życia.

Był to skromny cichy dom na obrzeżach Canterlotu, gdzie bogata elita rzadko kiedy siała duży ruch, a jednocześnie znalezienie pracy i szkół było łatwiejsze, zaś droga do nich krótsza. [...]

Przyjaciel

Relacje z kucykami

               Autorką artykułu jest Princess Luna 112

Więcej w Fandom

Losowa wiki