Fandom

Lincesse

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Masza108
Lincesse

Lincesse by Maja108

Galeria postaci
Zajęcia Nauka
Rodzina
Małżonek Cyrlo
Dzieci Niedługo
Rodzeństwo Listra - siostra
Lincesse (czyt. Linceze) - Jednorożec z Canterlot

Wygląd

Lincesse jest jasno fioletowym jednorożcem. Ma długą grzywę. Lincesse miała z początku mieć kręcone włosy, ale autorka zrezygnowała z tego pomysłu. Jej grzywa i ogon są jasno szare z bardzo jasnymi szarymi paskami. Ma jasno niebieskie oczy.

Historia

Źrebię

Lincesse by Maja108.png

Mała Lincesse

Lincesse kiedy była mała, w jej grupie przedszkolnej była jedyną klaczą. Starsi i nieznośni chłopcy byli strasznie niemili. Pewnego dnia Lincesse zrobiło się strasznie smutno, bo chłopcy strzelali w nią iskierkami, a ona nie umiała jeszcze czarować. Po szkole Lincesse była bardzo smutna, kiedy wróciła do domu czekała na nią ciotka Letycja z niezbyt miłą wiadomością. Matka Lincesse została rozszarpana przez patyko-wilki. Lincesse zamieszkała z ciotką i jej nową siostrą Listrą, która była w jej wieku. Zaczęły chodzić do jednej grupy. Listra, która świetnie czarowała, zawsze broniła Lincesse. Chłopcy już nie naśmiewali się z Lincesse.

Czas na znaczek

To był piękny niedzielni poranek. Lincesse miała dzisiaj wieczorem iść na kółko młodych pisarzy. Kucyki tam uczyły się jak zostać pisarzem. Lincesse ostatnio szukała znaczka i zapisała się na wszystkie dostępne w szkole kółka. Cały tydzień miała zajęty. Lincesse miała powodzenie na kółku młodych pisarzy, więc mówiła, że czuje do tego powołanie. Bardzo się zdenerwowała kiedy zjawiła się wielka burza i odwołano kółko. Z jej rogu trysnęły trzy pierwsze iskry i nagle pod wpływem własnej magii, uniosła się i przepędziła burzę. Na jej boku pojawiła się burzowa chmura. W końcu Lincesse nie poszła na kółko, ale zdobyła znaczek.

Podstawówka, czyli kłopoty z nauczycielami

Nadszedł już czas by Lincesse poszła do szkoły, ale w jej pierwszy dzień przydzielono jej do klasy z najgorszymi nauczycielami. Ciotka Letycja powtarzała, że nadejdzie czas, w którym podstawówka minie, ale Lincesse nie była zadowolona. Nikt z jej klasy nie chciał z nią w ogóle rozmawiać, Listra została przydzielona do innej klasy. W ten sposób mijały najgorsze lata życia Lincesse.

Gimnazjum, odmiana losu

Lincesse miała już dosyć kłopotów w szkole. Na szczęście podstawówka powoli dobiegała już końca i trzeba było pomyśleć o gimnazjum. Poszły z Listrą do dobrego gimnazjum. Listra poszła do klasy gimnastycznej, a Lincesse wybrała dla siebie klasę magiczną. W jej klasie kucyki były naprawdę miłe. Interesowały się tym co Lincesse i nigdy nie dało się nudzić. Nauczyciele chociaż byli wymagalący, zawsze traktowali kucyki bardzo dobrze i dzieci bardzo lubiły nauczycieli. Jak mówiła potem Lincesse: To były trzy najlepsze lata jej życia.

Liceum i kłopoty w nauce.

W liceum siostry się rozstały i poszły do osobnych. Lincesse znalazła dobre liceum z internatem. Na początku ciotka Letycja nie chciała jej puścić, ale potem zgodziła się. Listra nie chciała spać poza domem, więc poszła do innego liceum. Lincesse kontynuowała naukę w klasie magicznej. W 2 klasie zaczęła mieć kłopoty z nauką. Lincesse prawie musiała powtarzać 2 klasę, ale jakoś przeszła i się poprawiła. 3 klasa to był czas świetny, szkoda tylko, że ten rok miną najszybciej.

Studia

Na studiach Lincesse studiowała magię. Poznała wiele nowych kucyków i prawie wszyscy byli mili. Ukończyła pierwszy kierunek. Postanowiła uczyć magii w szkole, więc musiała ukończyć kolejny kierunek.

Ślub

Po studiach postanowiła wyjść za mąż za Cyrla. Listra była jaj druhną.

Dzieci

Po pewnym czasie Lincesse zaszła w ciąże. C.D.N

Osobowość

Tchórzliwa

Lincesse nie jest zbytnio odważna (w przeciwieństwie do siostry) i daje sobą pomiatać. Jest jej trudno pokonać lęk. Z trudem przychodzi jej też odmawianie w niektórych przypadkach.

Uparta

Nikt nie jest bardziej uparty od Lincesse. Jak ona się na coś zdecyduje, za nic nie zmieni zdania.

Roztropna

Lincesse nie jest łatwowierna. Nigdy nie wieży na słowo w jakieś cuda.

Talenty i anty-talenty

Magia

Lincesse od kiedy nauczyła się czarować, bardzo to polubiła i przez dalszą naukę stała się bardzo dobra w magii.

Gotowanie

Niestety gotowanie nie wychodzi Lincesse najlepiej. Nie podoba jej się, że nie umie zrobić czegoś dobrego, bo bardzo lubi jeść.

Pamięć

Lincesse ma trochę dobrą, trochę złą pamięć. Pamięta to co było wiele lat temu, ale nie pamięta co robiła wczoraj wieczorem.

Rysowanie

Kiedyś Lincesse bardzo chciała zdobyć znaczek za rysowanie. Jednak nie wychodziło jej to za dobrze, więc musiała zrezygnować.

Alter-ego

Kiedyś, kiedy kucyki w podstawówce bardzo zdenerwowały, pojawiło się jej alter-ego. Była to niebieska ona. Jej znaczkiem był niebieski piorun. Grzywa stała się cała czarna.

Więcej w Fandom

Losowa wiki