Fandom

Lola

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Sunilla

Lola- druga Ponysona (;-;) Sunilla. Zwykły jednorożec nie wyróżniający się niczym. Córka Kenneta i Jessie. Mieszka w Canterlocie podczas, gdy jej rodzina zamieszkuje Las Pegasus. Dorabia jako opiekunka, ale i dąży pracy jako jedna z kucharzy w zamku królewskim.

Lola

druga Ponysona Sunillii ;-;

Lola.png
Zajęcia Malarstwo

Nauka Gotowanie

Wygląd

Pierwsza koncepcja

W pierwszym koncepcie klacz miała mieć desing Rainbow Dash, taką samą rudą grzywę, błękitną sierść, fioletowe oczy i miała być gładkim boczkiem. Jej początkowy gatunek to pegaz, ale autorka oceniła, że stworzyła zbyt wiele pegazów i czas na jednorożca (xd).

Wygląd kucyka

Klacz ma rudą grzywę, luźno rozpuszczoną. Jest lekko potargana, a co za tym idzie ciutkę niechlujna. Jej sierść jest jasnożółta. Jej oczy są błękitne, a jej rzęsy nie zbyt długie. Jej znaczek to jabłko w kolorze pomarańczowym, podobne do znaczka Applejack, ale historia jego zdobycia jest zupełnie inna.

Historia

Dzieciństwo

Klacz wychowywała się w Las Pegasus. Była dość grzecznym dzieckiem. W magicznym przedszkolu bez problemu odnalazła się wśród rówieśników. Ponadto nigdy nie słyszała skargi na siebie, na to, że ktoś ją nie lubi. Rodzice również nie słyszeli skarg od wychowawcy na jej zachowanie, jeśli pominąć to, że była strasznym niejadkiem i wciąż narzekała na jakość przedszkolnych obiadów. Mała Lola uznawała raczej przedszkole za dobrą zabawę niż miejsce nauki.

Lata szkolne

W pierwszej klasie Lola była raczej osobą lubianą. Nie miała problemów z kontaktami i kolegowała się z tymi ,,fajnymi". Na szczęście w porę nauczycielka rozsadziła po różnych kontach klasy tą grupę, bo lekceważąc innych sprawiali kłopoty na lekcji. Dzięki temu większość z nich zeszła jeszcze na dobrą drogę, w tym i Lola, bo już nabrała szacunku do tych ,,nie fajnych", których już zaczynała brać za pospulstwo. Z drugiej strony Lola wtedy straciła szanse na stanie się ,,tą fajną".

W drugiej klasie zaczęła interesować się sportem i chodząc na zajęcia SKS (Szkolny Klub Sportowy) zaczęła nawiązywać znajomości z przeciwległą klasą. Nauczycielka W-Fu nie brała pod uwagę wieku uczniów i ćwiczyła z nimi tak ciężko jak z szóstoklasistami, czym zraziła Lolę do wszelakiego sportu, sprawiła, że klacz nienawidziła W-Fu. W drugiej klasie również Lola wzięła się w garść i porzuciła myśl o tym, że szkoła to zabawa, tym samym ucząc się (wreszcie!).  Trzecia klasa była czasem, gdy musieli pożegnać nauczycielkę. Lola nie była zbyt sentymentalna w tej kwestii, bowiem nie przepadała za nauczycielką, jak i nauczycielka nie przepadała za Lolą. Miała już wtedy swoją grupkę przyjaciół z serii ,,tych nie fajnych".

W klasie czwartej Lola odkryła czym jest pierwsza miłość i zakochała się w swoim przyjacielu, Malcolmie. Koniec końców się umówili, ale byli najwidoczniej zbyt młodzi na związek, bo byli tylko zawstydzeni, nie wiedzieli co robić, a potem zawstydzeni unikali siebie przez tydzień. Koniec końców zerwali ze sobą ustalając, że będą się zachowywać jak gdyby to się nie stało. 

W piątej klasie jej przyjaciółka oznajmiła, że ,,okropne jest życie singielki" i umawiała się z kim popadnie. Było to o tyle żenujące dla Loli, że Ickie (ta przyjaciółka) wkręcała klacz w swoje randki na rzecz ,,podwójnych randek". W końcu wpadła na pomysł, by umówić się z Malcolmem. Ten jednak odmówił uzasadniając, że on nie umawia się z byle kim, przez co Lola poczuła się dziwnie dumna. W piątej klasie do szkoły, a zarazem do ich paczki dołączył Fred, nie zbyt rozgarnięty, ale zabawny chłopak.

W szóstej klasie wnosili wiele protestów wobec swojej wychowawczyni, która nigdzie ich nie zabierała, na żadne wycieczki. Koniec końców był koniec roku, a jedyną dziewczyną, która nie uroniła łzy to właśnie Lola.

Gimnazjum

By uczęszczać do wybranego gimnazjum Lola podjęła decyzję i przeprowadziła się do Canterlotu, a Malcolm i Fred idąc za nią zrobili to samo. Klacz wpierw cieszyła się, że przyjaciele będą jej towarzyszyć, ale spotkała się z rażącym uczuciem odrzucenia. Fred i Malcolm zostali parą przyjaciół[1] zostali najlepszymi przyjaciółmi, a Lolę zwyczajnie ,,wyparli".

Zdobycie Znaczka

Znaczek Loli to pomarańczowe jabłka. Klacz miała na technice w szkole podstawowej za prace domową- zrobić jakąś pyszną potrawę.Już brała się za swoje ulubione danie- koreczki, gdy wpafł jej pomysł, by zrobić coś oryginalnego, coś czego jeszcze nie robiła. Postanowiła zrobić ciasto, bo uznała to za coś czego nie da się nie lubić. Klacz wybrała szarlotkę. Ciasto wyszło świetnie, a Lola dostała 6. Potem wyszedł jej znaczek.

Charakter

Perfekcjonizm

Klacz jest okropną perfekcjonistką. Wszystko co robi uznaje za nie perfekcyjne i stara się to poprawić. Chce, aby każda jej potrawa i każdy rysunek był idealny. Często porównuje się do kogoś najlepszego w tej samej dziedzinie.

Nieśmiałość

Często ma problemy z nawiązywaniem kontaktów. Myśli o przyjaźni z kimś, ale zbyt się wstydzi by go zapoznać i przekonać się jakim jest.

Wesołość

Klacz to bardzo pogodna osoba. Lubi się śmiać i spędzać czas wesoło z przyjaciółmi. Często też zdarza się, że przez jej wesołość nie umie utrzymać powagi, gdy jest to od niej wymagane.

Ciekawostki

  • Urodziła się 20 lutego
  • Jej ulubiony smak lodów to miętowe z czekoladą
  • Jej ulubione owoce to jabłka i arbuzy ;-;

Przypisy

  1. to głupio brzmi

Więcej w Fandom

Losowa wiki