Fandom

Magiczna Trójka: Blue Kotełem

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Magiczna Trójka: Blue Kotełem
Magiczna Trójka by Magdziaa.png
Sezon: Pierwszy
Numer w sezonie: Czwarty
Numer ogólnie: Czwarty
Zobacz także
GaleriaScenariuszTranskrypt
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Wieczór Panieński Magdolny
Następny
Miłość piękna jak plandeka

Blue Kotełem - czwarty odcinek serialu Magiczna Trójka. Tym razem Nellie i Magdolna muszą sobie poradzić z Blue, która po oberwaniu wazonem straciła pamięć i zaczęła zachowywać się jak kot. Klacze mają jednak mało czasu, gdyż po dobie, zmiany staną się nieodwracalne...

Scenariusz

Fabuła

Blue, trafiona wazonem przez Magdolnę, nagle zaczyna zachowywać się jak kot. Jej dwie przyjaciółki zupełnie nie wiedzą co robić. Postanawiają na własne kopyto przywrócić Truth do normalności. Mają mało czasu, bowiem następnego dnia przyjeżdżają rodzice białej klaczy. Po kilku zakończonych niepowodzeniem wizytach w księgarniach oraz późniejszej konsultacji z psychologiem wychodzi na jaw, że po dobie zmiany w mózgu mogą stać się nieodwracalne i wtedy Blue już na zawsze zostanie wesołym wariatem, któremu wydaje się, że jest kotem. Wtem do domu wpada Kasztan, pragnący umówić się z Blue soł romantic <33, a potem Kalinka z BRAINWASHEM. Specyfik sprawia, że Blue znów jest w swojej skórze. Wtem w drzwiach stawiają się jej rodzice.

Bohaterowie

Główni

Drugoplanowi

Zobacz też

Więcej w Fandom

Losowa wiki