Fandom

Magiczna Trójka: Miłość piękna jak plandeka

602strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij
Miłość piękna jak plandeka
Blue i Kasztan by Magdziaa.png
Sezon: Pierwszy
Numer w sezonie: Piąty
Numer ogólnie: Piąty
Zobacz także
GaleriaScenariuszTranskrypt
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Magiczna Trójka: Blue Kotełem
Następny
Śluby Panieńskie

Miłość piękna jak plandeka — piąty odcinek pierwszego sezonu serialu Magiczna Trójka. Opowiada on historię pewnej trudnej miłości, która pod wpływem otoczenia staje się jeszcze trudniejsza. Wspominałam coś o trudnościach?Za 10 lat zostanie sprzedany jakiejś południowej nacji, która nakręci na jego podstawie 300 odcinków telenoweli. Odcinek nie dla ludzi o słabych nerwach i uczulonych na słodkość oraz tęczę.

Scenariusz

Fabuła

Blue ma dość tego, że Kasztan nie zwraca na nią uwagi. Z przyjaciółkami organizują randkę. Magdolna i Nellie robią z Blue bóstwo. Nie wszystko jednak idzie zgodnie z planem, wszystko za sprawą napoju miłosnego, którego działanie zostaje nieprzewidziane silly Blue, faceta trzeba oczarować, nie zaczarować. Przez przypadek ogier zamiast w Blue, zakochuje się w Nellie. Przyjaciółki obmyślą plan odkręcenia wszystkiego. Przemieniają Nelsona w żuk-ową piękność. Kolejny raz ujawni się Kalina-the-best-dealer-in-Equestria. Gdy Blue osiągnie w końcu swój cel, przyjaciółki znowu staną przed Misją-Plandeka. Czy tym razem im się powiedzie? Tego dowiemy się kiedyś...

Bohaterowie

Główni

Drugoplanowi

Czas trwania

Odcinek trwa 30 minut. Ale kiedyś to będzie 300*30.

Zobacz również:

Więcej w Fandom

Losowa wiki