Fandom

Mary Sue

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Zanim odrzucisz ten artykuł, proszę zapoznaj się z nim lepiej.

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Masza108
Z drogi, bo idzie panna idealna! Z drogi nie idealny knypku! Jaka ja jestem wspaniała.

—Do hmm... każdego?

Mary Sue

"Panna Doskonała"

Mary Sue ID 2 by Masza108.png
Zajęcia Pławienie się w swej świetności i rozkazywanie.
Rodzina
Rodzice Ideal Pony - mama

Grat Pony - tata

Rodzeństwo Gary Stu

Mary Sue - OC Maszy108, jednorożec, 20-letnia klacz. Mieszka w willi swoich rodziców znajdującej się na terenie Canterlotu, gdzie to się wychowała wraz z bratem bliźniakiem Garym Stu. Nie ma przyjaciół, ponieważ uważa się za najwspanialszą na świecie.

Powstanie

Temat przewodni

Zobaczyłam kucyka Mary Sue zrobionego w formie żartu. Pomyślałam, więc, jak by tu zrobić kucyka Mary Sue, tak jakby miał by to być normalny, poważny artykuł. Wpadłam na pomysł, że to rodzice wybiorą z miłości dla dziecka takie imię i rozpieszczą je tak, że ono same uważać się będzie za idealne. Stąd nagłówek, gdyż na widok "Mary Sue" nie wiele osób czyta dalej.

Imię

Wybranie imienia było trudne, mimo iż tak oczywiste! Na początku wolałam nazwać klaczkę trochę inaczej. Padały pomysły typu: Sury Mue, co przekształcało się dla wymowy w: Sally Mule, ale wtedy już oczywiście traciło podobieństwo do Mary Sue. Inne typy pomysłów to np. Garyna Stuina. Ale nie pasowało do niej to imię. Nie uwierzycie jak długo myślałam, aż wybrałam imię Mary Sue.

Wygląd

Tak, jestem super leniwa. Ponieważ nie pokładałam w postaci o tak dziwnym imieniu większych nadziei,
Mary Sue ID by Maja108.png

Creator

a artykuł zaczynałam na nowym laptopie, wtedy bez baz, nie chciało mi się ściągać baz i starannie rysować nowego kucyka. Odpaliłam, więc creatora i zaczęłam pracę. Coś mnie ciągnęło to szpiczastego pyszczka, jakoś dobrze mi on do niej pasował, nie wiem czemu, ale w końcu go dodałam. Od razu zdecydowałam się na jednorożca, gdyż to było mi potrzebne do kawałka biografii. Ale nie pasował mi do niej, nie wiem czemu zwykły róg, wiem, że głupio jest zmieniać na dziwne rogi i inne takie, ale jakoś tak coś mi kazało i nie dałam rady się temu oprzeć. Dałam jej oczy Celestii, bo zawsze bardzo mi się podobały i wybrałam dla nich róż. Następnie, dałam jej moją ulubioną grzywę i zostawiłam kolory jak były - róż i fiolet. Potem nadałam jej kolor który moim zdaniem pasował do reszty. Dołączyły się również piegi. Wybrałam pierwszy lepszy ogon i zaczęłam z akcesoriami, których dałam dużo ponieważ uznałam, że Mary, będzie sie nimi chwalić i zasmucać tych biedniejszych. Znaczek powstał trochę pochopnie i źle, ale ratuje sytuację i mam zamiar opisać iż jest to tylko coś w stylu tatuażu.

Pisanina

Dałam nagłówki to fakt, ale za artykuł wzięłam się tak naprawdę dopiero w 2015, ale praca opłaciła się, gdyż już w pierwszy dzień wznowienia pracy nad artykułem, tak owy opuścił brudnopis i stał się normalnym artykułem.

Przezwiska

Lubiane [1]

  • Susia
  • Miss (Mary is Sue lub poprostu Miss)
  • Idilka (Idealka przerobione)
  • Idealka
  • Wspaniałka
  • Księżniczka

Nielubiane

  • Jędza
  • Samochwała
  • Kapryśnica
  • Dzidzia
  • Nędza
  • Idiotka von głupia

Wygląd

Ogólnie

Grzywa

Ogon

Oczy

Róg

Sylwetka

Sierść

Dodatki

Kokarda

Kolczyki

Bransolety

Złote bransolety

Kamizelka

Nos

Piegi

Znaczek

Charakter

Wady

Samochwała

Niewdzięczność

Guzik mnie sprawy innych.

Brak samodzielności.

Kłamstwa.

Wykorzystywanie innych

Nie miła/przyjacielska

Zalety

Chęć dążenia do celu.

Zainteresowanie sobą

Odwaga myślenia inaczej.

Ogólna odwaga.

Poczucie własnej wartości.

Neutralne

Pewność siebie

Życiorys

Narodziny

Wychowanie

Życie w raju

Udawany CM

Nauka w Szkole Czarstawowej

Kolonia Letnia

Relacje

Rodzice

Rozpuszczają i rozpieszczają Mary, rozwijają w niej zbyt wielkie poczucie własnej wartości i pewność siebie. Mimo tego Sue nie ma do nich żadnego szacunku, gdyż oni nauczyli ją, że jest ważniejsza od innych.

Gary Stu

To główny wróg Mary. Jest bowiem jedynym który może oddać jej z równą siłą. Oboje uważają się za najlepszych i próbują pozbyć się konkurencji. Jako bliźnięta, zostali rozpieszczeni oboje, tak więc Mary bez wahania rozpowiada, że jest najlepsza, a Gary odpowiada jej na to tym samym. Kończy się jedną wielką kłótnią. Normalnie ulegają jej lub odchodzą obrażeni, ale nikt po za Garym nie kłóci się nigdy z Mary kto jest lepszy. Rodzice rozpieszczając ich mieli nadzieje, że razem będą małymi ideałami, a nie będą walczyć o to kto jest lepszy. Najgorsze jest to, że rodzice nie mają jak ich rozdzielić, bo obuch dalej uważają i przekonują, że są najlepsi, a żadne z nich nie chce dzielić miejsca na podium.

Umiejętności

Wychwalanie (głównie siebie)

Moda

Maniery przy stole

Udowadnianie

Wykłócanie się

Wrabianie innych

Aktorstwo

Wyrywanie

Śpiew

Anty-umiejętności

Walka

Kucharstwo

Pomaganie

Przyznawanie racji

Przegrywanie z honorem

Zainteresowania

Wygrywanie

Vipy

To co najlepsze

Canterlot

Wille

Imprezy

Elita

Dziennik

Zwierzę

Powiedzonka

Galeria

Głos

Ulubione

Ciekawostki

Wystąpienia

Przypisy

  1. Czyli rodzinne

Więcej w Fandom

Losowa wiki