Fandom

Milordey Shine

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Kucykowy Milord

Milordey Shine

Oc Kucykowego Milorda

Milordey Shine by Kucykowy Milord.png
Zajęcia nauka
Rodzina
Rodzeństwo -

Milordey Shine- kucyk ziemski, wywodzący się z szlacheckiego rodu. Pierwsza ponysona użytkowniczki Kucykowy Milord

O kucyku

Milordey Shine jest pogodnym kucykiem, lecz jeśli się zdenerwuje to jej reakcja podobna jest do reakcji Hulka (tego zielonego giganta). Ma 18 lat, z zawodu jest adwokatem, jednym z najlepszych, wygrała już wiele spraw. Tak też poznała swojego przyjaciela Patrica (czyt. Patrika) który był oskarżony o kradzież cennej figurki. Jej najlepszą przyjaciółką jest Modest Rose, jednorożec, poznała ją w przedszkolu. Milordey ma własne biuro, w którym pracuje. Jej zwierzak to papuga, nazywa się Lola . Milordey ciągle uczy ją mówić, lecz trochę jej to nie wychodzi.

Wygląd

Milordey to kucyk ziemski, normalnego wzrostu. Jej oczy są niebieskie, z nutką granatu. Jej stałym dodatkiem jest czerwona kokardka.

Grzywa

Jest w dwóch kolorach: szary, ciemno szary . Milordey zawsze zaczesywała je do tył, teraz zmieniła styl i ma grzywkę z grzywką i długą grzywę . Nadal nie rozstaje się z kokardką.

Ogon

Jest tego samego koloru co grzywa Milordey. Czasami ciągnie się po ziemi, ale Shine stara się go regularnie przycinać.

Historia

Narodziny

Milordey urodziła się dnia 15 maja w bogatej rodzinie. Swoje imię zawdzięcza swojej prababci Milordey Pearl . Zmieniono tylko cząstkę Pearl na Shine bo to pierwsze nie pasowało do jej wyglądu. Wszyscy bardzo ją kochali i spędzali z nią dużo czasu. Już jako noworodek wyróżniała się dobrymi manierami.

Mała Milordey Shine by Kucykowy Milord.png

Malutka Shine

Milordey Shine i rodzice by Kucykowy Milord.png

A tu z rodzicami

Przedszkole

Było dla Milordey drugim domem. Miała tam wiele przyjaciół, między innymi poznała tam Modest Rose. Bawiły się zawsze że są już dorosłe, budowały domki z klocków i wiele innych zabaw.

Klasy 1-3

Było już gorzej bo nie trafiła do tej samej klasy co Modest Rose, więc czasami chodziła na przerwie sama. Lecz były też dobre wspomnienia, Milordey dostała znaczek, wtedy koleżanki sobie o niej przypomniały. Zyskała także szacunek klasy bo dostała go jako trzecia.

Klasy 4-6

Wtedy poznała Patrica. Doszedł do nich do klasy bo się przeprowadził. Odnalazła w nim bratnią duszę (to nie znaczy że przestała się przyjaźnić z Modest). Często koledzy mówili że są zakochani, ale Shine nic do niego nie czuła oprócz więzi przyjażni.

Klasy 1-3 gimnazjum

Uczyła się dobrze do chciała bostać się na wymażone studia. Poznała nowe koloeżanki.

Liceum

Uczyła się bardzo pilnie, nie miała czasu na spotkania. Marzyła tylko o jednym aby dostać się na studia. W czasie liceun straciła kontakt z Patrickiem. Gdy dopytała się jego kolegów co się z nim stało dowiedziała się że wyjecha. Przez to była smutna. Ukończyła trzecią klasę z bardzo dobrym wynikiem. Rodzice byli dumni.

Studia

Udało jej się dostała się tam gdzie chciała. Na początku na wykładach wszystko notowała, ale poczasie postanowiła nie robić aż tak szczegółowych notatek. Kilka razy zdarzyło jej się zasnąć na wykładzie.. Lecz wszystko się jej powiodło i ukończyła studia z wyróżnieniem.

Praca w nowym mieście

Zaraz po ukończonych studiach Mil się przeprowadziła do nowego wielkiego miasta. Uważała że tam znajdzie wielu klijętów. Mieszkała w dużym domu który kupiła za swoje pieniądze. W tym mieście żyła przez 5 lat.

Powrót do domu

Pewnego dnia w jej mieszkaniu niespodziewanie znalazł się Patric. Prosił o pomoc w pewnej sprawie Mil się zgodziła .

Założenie rodziny

Wyprowadziła się z domu swoich rodziców i zamieszkała z Patrickiem w małym miasteczku. Milordey ma dwójkę dzieci starszego syna Viktora i młodszą córkę Clarę.

Wady i zalety

Wady

  • Uparta

I to bardzo ...

  • Złośliwa
  • Wredna

Zalety

  • Nie jest leniwa
  • Pracowita
  • Pomocna

Cytaty

  • O co cię oskarżyli ?-rozmawia z Patrickiem
  • Mój klient żąda odszkodowania !
  • No ja jestem Milordey a ty Lola .-próba nauczenia czegoś swojej papugi.

Ciekawostki

  • Swoją papugę znalazła podczas wyprawy z Patrickiem,
  • Jej imię Milordey wywodzi się od słowa miord, a cząstka dey została dodana aby imię brzmiało bardziej dziewczęco.
  • Jej życie jest w połowie wzorowane na mnie ,

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki