Fandom

Minty Drops

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.
Minty Drops

przesłodka klacz

Galeria postaci
Zajęcia robienie cuksów,serfowanie

Minty Drops  — Kucyk ziemski inspirowany kucykiem Minty (Miętka) z generacji trzeciej.

Wygląd

Minty jest klaczą średniego wzrostu. Ma blado-niebieską sierść, jej grzywa jest jasno żółta z liliowymi pasemkami związana błękitną kokardą, jak ogon. Jej oczy są koloru fioletowego, duże i głębokie, a jej znaczek to drops z łodyżką.

O kucyku

Charakter

Perfekcjonistka

Minty to perfekcjonistka, każda rzecz którą zrobi musi być wykonana idealnie. Ma również pedantyczne zapędy.

Nerwowa

Klacz podczas swojej pracy jest podatna na zaczepki, a co za tym idzie może być agresywna. Po za tym łatwo ją zdenerwować co nie jest zbyt przyjemne.

(za bardzo) Dobroduszna

Jest klaczą z "głębokim sercem", bardzo lubi pomagać innym kucykom, i dzielić się z nimi uśmiechem. Jest tak dobroduszna, że aż za bardzo. Na szczęście jest rozsądna i wie kiedy ktoś chce ją wykorzystać. Oczywiście ma to też dobre strony. Przez to może złapać Mew'a, i ma też dobre opinie wśród innych kucyków.

Zainteresowania

Minty uwielbia słodycze, i wszystko, co słodkie. Najbardziej drażetki, gumy do żucia oraz Mentosy. Z powodu zamiłowania do cukierków postanowiła robić swoje własne. Uwielbia surfować, i jest w tym całkiem niezła.

Talent i historia znaczka

Surfing czy cukierki?

Klacz uwielbia robić cukierki, jest też bardzo dobrą surferką. Wiedziała, że (niestety) aby otrzymać swój znaczek musi poszerzać swoje umiejętności w jedną stronę. W końcu zdecydowała, że będzie się zajmować wytworem
Minty Drops.png

Klacz na plaży ze swoją deską surfingową.

słodyczy.

Znaczek

Gdy Minty Drops zdecydowała, że będzie się zajmować wytworem słodyczy, od razu wzięła się do roboty. Codziennie robiła po 20 sztuk słodyczy, z czego większość to były cukierki i dropsy. Było to jej ulubione zajęcie. Prawie wszyscy jej klienci byli zadowoleni, niektórzy mówili, że robi najlepsze cukierki w Equestrii. Pewnego pięknego dnia gdy zrobiła 50 cukierków, zobaczyła że na jej boku jest widoczny znaczek. Ucieszyła się.

Zwierzak

Minty posiada zwierzaka. A właściwie, to pokemona, jest to Mew. Bardzo trudno znaleźć pokemona w Equestrii. Nikt nie wie, skąd się tam wzięły. Minty jest bardzo spokojna, dlatego Mew'y się jej nie boją.

Cytaty

"Jak nie chcesz jeść, to nie jedz!"

~Minty Drops

"Yeah! Hatsune Miku rządzi!"

~Minty Drops

"Tanshin, tokai no machimani
Uchikonda oto, kirai desu ka?"

~Minty Drops śpiewając jeden z piosenek Hatsune Miku (po japońsku?!)

" Śpij, śpij... Jeszcze się nachodzisz do szkoły..."

~Minty Drops

Ciekawostki

  • Pachnie Tic-Tac'ami.
  • Potrafi się zmieniać w pegaza.
  • Mew to ulubiony pokemon Minty i lolXDQ
  • Dla Minty złapanie Mew'a to bułka z masłem, a dla reszty kucyków to bardzo trudne.[1]
  • Błędy ortograficzne w tym artykule poprawia Papaja Zmiennoksztaltna.

Przypisy

  1. Wcześniej było, że niewykonalne, ale nie chciałam, aby Minty była zbyt idealna.

Galeria

Minty Drops.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki