Fandom

Moonlight Dash

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Moonlight Dash - 'Pegaz,klaczka
Moonlight Dash

Największy wesołek w przedszkolu

[[Plik:
Plik:Bez tytułu.png
|250px]]
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Zabawa z Caramel Coat
Rodzina
Rodzeństwo Brak

rodzice = Mama Firefly Dawn Tata Nie znany

  Moonlight jest mistrzynią dowcipów.Potrafi rozbawić każdego nie tylko dowcipami,ale też tekstami,która czasem wymkną się jej niespodziewanie.W przedszkolu otrzymała miano klasowego wesołka

Historia

Moonlight,podobnie jak każdy inny kucyk,stawiała opór przed zostawieniem w przedszkolu.Po części wiązało się to z tym,że jej ojciec wyjechał z kraju,gdzie znalazł dobrze płatną pracę.Klaczka straciła wtedy poczucie bezpieczeństwa,co nie pomogło jej w starcie w przedszkolu.Strasznie bała się swojej przedszkolanki,gdyż jeszcze na wizycie adaptacyjnej usłyszała,jak ta wrzeszczy na inną klaczkę,Caramel Coat.Obroniła ją przed nauczycielką i wtedy się zaprzyjaźniły.

Dowcipność

Moonlight oglądając TV natknęła się na program z jeszcze młodszymi od niej kucykami,które miały wykonać dane im przez prezenterów zadanie,Jeden kucyk,gdy skończył jakieś zadanie,sygnalizował to różnymi dziwnymi,śmiesznymi tekstami.Widząc to,Moonlight postanowiła rozbawić swoją rodzinę używając tych samych tekstów.Akurat trwało śniadanie wielkanocne,więc przy stole zebrała się cała rodzina.

Powtórzyła więc tekst,który usłyszała w TV.

Wszyscy się roześmiali. Nawet babcia zwróciła uwagę Firefly Dawn,że ma strasznie zabawną córkę.Postanowiła wypróbować to też w przedszkolu.Podziałało,i teraz Moonlight znana jest jako  najbardziej zabawna klaczka w mieście,a może nawet i na świecie.Oczywiście nie zdradza nikomu,że jej tajną bronią jest TV...

często jednak sama wymyśla na poczekaniu jakieś dowcipy.

Relacje

Firefly Dawn

Kiedy ojciec wyjechał z kraju,Moonlight załamała się.Pozostała jej tylko matka.

Firefly jest nadopiekuńcza i martwi się o swoją córkę aż za mocno,gdyż co pół godziny wydzwania do przedszkola i pyta,co robi.

Klaczka nie lubi matki,gdyż ta chce ze wszystkim ją wyręczać,nie pozwalając jej pokazać samodzielności.

Dawn Shout

Była przedszkolanka.Jest strasznie wredna i znęca się nad przedszkolakami.Wszyscy cieszyli się,gdy wyrzucili ją z pracy a na jej zastępstwo przyszła milsza klacz.

Caramel Coat

Poznała ją na wizycie adaptacyjnej w przedszkolu. Od razu się polubiły,niestety dawn Shout zabroniła im się spotykać.To właśnie dzięki nim sostała jednak wykopana ze stanowiska i całe przedszkole zna je jako bohaterki.Moonlight często zaprasza ją do siebie.Mają podobne zainteresowania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki