Fandom

Multicolored Star

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Multicolored Star

Pani Dobra i zła

Galeria postaci
jednorożec
klacz
Rodzina
Małżonek Żona Star Sunshine.
Dzieci Posiada 6 dzieci. Imiona Nieznane.
Rodzice Córka Starlight i Blue Sky.
Rodzeństwo Nie posiada. Jedynak.
Dziadkowie Wnuczka Light Trust i Seven Stars. Wnuczka Shadow Shine Sun Cake.
Krewni Nieznani

Multicolored Star (z ang. Wielobarwna Gwiazda) - Jednorożec, właścicielka 10 restauracji Stokrotka Pod Wybujałym osłem, Wykwintna Noc, Magiczna Noc, Słoneczny Dzień, Spod Ponyville, Spod Canterlotu, Spod Manehatan i Słodka Appleloosa w Canterlocie. Matka 3 córek i 3 synów. Żona Star Sunshine. Córka Starlight i Blue Sky. Wnuczka Light Trust  i Seven Stars. Wnuczka Shadow Shine i Sun Cake.[1]

Wygląd

Sierść

Multi ma sierść turkusową odziedziczoną po ojcu. Jest pół długa i pół krótka. Czasami bywa, że przez złość przemieni się i wtedy nie wygląda aż tak superowo. Sierść ma turkusową.

Grzywa i Ogon

Grzywę  i ogon odziedziczyła po matce. Jest ciemnoniebiesko- czerwona. Cechę ciemnego niebieskiego odziedziczyła po ojcu, zaś odcień czerwieni, który znalazł się także w grzywie i ogonie odziedziczyła po matce. Dziadkowie posiadali też te odcienie, ale nieco inne.

Umaszczenie

Multi ma umaszczenie turkusowe odziedziczone po ojcu, matka zaś posiada śnieżne.

Kopyta

Kopyta ma złote. Dziedzicząc geny po matce. Jej pra pra babka posiadała złote kopyta. 

Oczy

Oczy są w kolorze czystego różu, lekko zmieszanego z fioletowym. Oczy żółte po przemianie,oczy prawdopodobnie te ,które posiada bez przemiany. Jej dziadek posiadał tą umiejętność.

Ozdoby 

Często nosi bransoletki w kolorach: zielony, żółty, złoty, czerwony, granatowy i fioletowy.

Dodatki

Uwielbia swój zimowy płaszcz i piętnaście sukni w różnych kolorach.

Znaczek

Jej znaczkiem jest 13 gwiazd.Znaczek się jej nie zmieni.

Historia Znaczka

Zdobycie Znaczka Znaczek zdobyła będąc małym jednorożcem. Rodzice, którzy mają inne zawody, chcieli by była lekarką. Jej zawód się nie podobał. Kręciły ją restauracje i kierownictwo. Pewnego dnia zaproszono jej rodzinę do słynnej restauracji "Stokrotka". Kiedy podano im posiłek mała wybuchnęła z oburzeniem, że źle umiejscowili posiłek. Wtedy pojawił się jej znaczek.

Osobowość

Wybuchowa Kiedy była mała często wybuchała. Jej złość często niespodziewanie ukazywała się. Dorastając miała ciężkie dzieciństwo, bo nikt nie umiał z nią wytrzymać. Kiedy była już dorosła i przejęła firmę złość wyładowała na pracownikach.

Odpowiedzialna

Jest bardzo odpowiedzialna za coś co się podejmie (w tym przypadku firmy). Kiedy jej zaproponowano do dołączenia na misję poszła w ślady.

Elokwentna

Uwielbia być elokwentna. Co to znaczy?  Mądrze się wypowiada w dyskusjach. Chwali swój talent.

Obiektywna

Patrzy obiektywnie na świat tzn. pozytywnie.

Szczera

Jest szczera,aż do bólu.

Tchórzliwa

Czasami bywa tchórzliwa i ucieka do prostych sposobów.

Pogardliwa

Gardzi przemocą, głupotą, bezsensownością, i wtrącającymi się we wszystko kucykami.

Przywódcza

Uwielbia  swoją cechę jako przywódca. Ten ,który rządzi i pilnuje. Dziedziczy ją po pradziadku, który był Generałem Canterlotu.

Lojalna i Wierna

Jest lojalna wobec swojej rodziny i rodziny królewskiej tzn. księżniczek.

Łakomczuch

Okropnie lubi ciasta i przez tą cechę wyjadła najlepsze ciasta. Co roku jej rodzice kupowali na urodziny tort z jej imieniem lub podobizną. Cukiernik był tak perfekcyjny w całości, ale zapomniał o jej znaczku co wypomniała. Cukiernik powiedział:

"Powinnaś się cieszyć tym co masz, bo niektóre kucyki nic nie mają"
— Cukiernik. Wtedy jej usta zamknęły się i przestała tak wydziwiać.

Historia 

Canterlot

Jako mały źrebak urodziła się w szlachetnym Canterlocie.Matka, która z zawodu była projektantką mody, uczyła córkę swojego zawodu, który nawet nieźle jej szedł. Ojciec, który był jubilerem próbował przekazać coś od siebie, i to co pozostało to wiedza. Praktyka nie wychodziła.Rodzice byli w wyższej elicie. Co roku zapraszano ich na Grand Galop i na pokaz mody. W tym roku otrzymali zaproszenie do restauracji. Kiedy podano im posiłek, mała wybuchnęła z oburzeniem, że jest źle podane. Pokazała przez magię poprawiając estetykę. Kierownik po przeprosinach pochwalił Multicolored za zwrócenie uwagi i pojawił się jej znaczek. Rodzice wiedzieli co jest przeznaczeniem córki. Po ukończeniu szkolnictwa wysłano ją na studia prowadzenia firmy i zarządzania. Pilnie się uczyła. Jej znajoma Dipsy Pipsy przekazała swoją restaurację,z którą nie umiała sobie poradzić. Od razu szły układy i z małego źrebaka stała się dorosła klacz zarządzająca firmami w Canterlocie. ( ,,Spod Canterlotu i ,,Słoneczny Dzień )Po prowadzeniu w rankingu wyruszyła w nieznane.

Cloudsdale

W Cloudsdale poznała wiele dziwnych i normalnych pegazów. Jedynie nie znosi Hope Light, którą unika za głupotę.Przez pomaganie w restauracji  w Cloudsdale otrzymała w spadku od właścicieli. Niektórzy po tym jak sobie już nie radzili.Otrzymała restauracje: ,, Wykwintna Noc- ( umarł rok później właściciel, a firma by splajtowała, a znając ją dosyć długo,  powierzyli jej zadanie. Dzięki temu, że otrzymała podźwignęła restauracje i do dziś jest znaną restauracją.,,Magiczna Noc- Otrzymała ją jak właściciel Pan Smith Win nie radził z majątkiem i przegrał zakład.Po podźwignięciu restauracji wyruszyła do Manehattan.

Manehatan

Wyruszyła do Manehatanu zdobyć nieco sławy. Przez skłamanie że jest słynna w całej Equestrii zyskała lożę i 2 restaurację. Gdy biznes kwitł a ona stała się w 100 słynnych kucykach przyznała się do błędu. ale ją nie wycofano bo jej nie uwierzono. Po czasie wyruszyła do lasu Everfree.

Las Everfree

Spędziła  tydzień w lesie Everfree w towarzystwie 2 wykupionych strażników. Chciała przemyśleć swoje zachowanie. Po śmierci  tajemniczego gościnnego ogiera prowadzącego małą restaurację podniosła ją na duchu. Wyruszyła zaraz do Applelosy, a na koniec do Ponyville.

Applelosa

W applelosie założyła 2 kolejne  tym razem darmowe restauracje dla  mieszkańców. Zasłynęła z szczodrości i charytatywnych aukcji.

Ponyville

Kiedy powróciła do Ponyville powitano ją z uśmiechem. Postanowiła pomóc restauracjom w Ponyville i pozostać. 

Relacje

Rodzina

Star Light

Z matką miała dobre relacje dzięki jej troskliwej opiece, wielu wyrzeczeń, zabaw i nauki. Zawdzięcza jej także nauki jako projektant.Pamięta jak razem z tatą spędzali miłe popołudnia na rozgrywkach pegazów  i jak kiedyś frunęli balonem, a wokół nich przelatywały pegazy.

Blue Sky

Star Sun Shine

Light Trust

Seven Stars

Shadow Shine

Sun Cake

Przyjaciele Znajomi

Wrogowie

Obcy

Zainteresowania

  • Magia
  • Zjawiska
  • Umiejętności
  • Muzyka
  • Przyroda
  • Fauna
  • Historia
  • Pasje

Umiejętności

  • Magia Dobra i Magia zła
  • Przewidywanie
  • Prowadzenie firmy

Pasja

  • Muzyka.

Posiadane

Zwierzęta Posiała żółwia o imieniu Toto Niespodzianka

Rośliny

Miała lilię ale po przemianie w złą zwiędły.

Rzeczy

Misje

Misja  odnalezienia gościa

Przeznaczenie

Cytaty

Na jednym kopycie i to już !

Tak drogi zaraz przyniosę.

Co dzieci? 

Przysłowia

,, Raz kopnij kopytem w głaz, to zobaczysz co w kopyto wlazł"

Myśli

,,Szczerość bywa tak prawdziwa że czasami uratuje kucyka

Przypisy

  • .
    1. Postać Wymyślona

Ciekawostki

  • Imię wymyśliłam

Inne

Galeria

Multicolored StarbyCleopatera.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki