Fandom

Natalinde

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Natalinde

Jednorożec o wielkim sercu

Galeria postaci
Zajęcia Czytanie

Opieka nad zwierzętami

Głos
  • Nadija03 (polski)
  • Nadija03
Rodzina
Rodzice Doglover

Animalinstinct

Krewni Viciwitch

Terrible Evilaunt

 Natalinde (niem. Nata-Lipa)  to jednorożka użytkownika Nadija03.

Wygląd

Natalinde to jednorożec o liliowym kolorze magi. Ma czekoladową grzywę, niebieskie oczy i beżową sierść. Wzrostem dorównuje Fleur de Lis.

Opis

Dzieciństwo w schronisku

Natalinde urodziła się Ponyvillskim schronisku. Jej rodzice - Doglover i Animalinstinct opiekowali się zwierzętami. W dzieciństwie, klaczka miała rude włosy, a więc kucyki w szkole się z niej wyśmiewały. Zawsze zwierzała się z problemów mamie. Lecz gdy jej rodzice wyjechali do Canterlotu, po całej Equestrii rozniosła się wieść o tragicznym wypadku pociągu, w którym jechali rodzice nieszczęsnej Natalinde. Dziewczynka miała zostać oddana do domu dziecka, lecz z podniebnego miasta przyleciała ciotka Natalinde - Terrible Evilaunt. Zamieszkała z klaczką w schronisku, ale nie opiekowała się zwierzętami, bo nie lubiła zwierząt. W tajemnicy przed ciotką, Natalinde karmiła zwierzaki, które ją za to kochały. Tak Natalinde zdobyła swój znaczek. Lecz gdy ciotka go zobaczyła, wyrzuciła siostrzenicę i zwierzęta z domu, zostawiając ich na ulicy.

Nastolatka

Natalinde włóczyła się ze swoją grupką pupilów przez kilka lat, ale w końcu właściciele Cukrowego Kącika pozwolili jej tam zamieszkać. I właśnie tam poznała nastoletnią Pinkie Pie, która często wyprawiała imprezy w cukierni, a ona czytała książki na poddaszu z gromadką zwierząt. W końcu cukiernicy wykupili jej piętrowe mieszkanie dla niej i zwierzaków obok piekarni i zatrudnili ją jako piekarza.

Dorosłość

Natalinde skończyła pracę w cukierni i odkupiła nieużywane schronisko. Wprowadziła się tam, i była właścicielką. Kucyki znów zainteresowały się pupilkami i dawały im posłanie i jedzenie. A Terrible Evilaunt trafiła do więzienia.

Osobowość

Dobroć

Natalinde jest strasznie dobrym kucykiem, być może wrodziła się za rodzicami. Nigdy nie podniosła głosu

Nieśmiałość

Natalinde jest nieśmiała, bo tak wychowała ją ciotka. Zawsze była posłuszna. Nie umie zagadać w towarzystwie, ale walczy o swoje (jako dorosła).

Miłość do zwierząt

Natalinde kocha zwierzęta, co może być spowodowane długim przebywanie w towarzystwie pupili. Dzięki tej cesze zdobyła znaczek

Kujonstwo

Natalinde uwielbia czytać i się uczyć, a w klasie była wybitną uczennicą (może nawet w całej szkole!). Po za tym kupowała książki do następnej klasy pod koniec ostatniego roku szkolnego.

Szczerość

Natalinde jest szczera. Nigdy nie skłamała. Zawsze zwierzała się matce ze wszystkiego.

Odwaga

Choć Natalinde jest bardzo nieśmiała, to nie boi się pająków czy patyko-wilków. Boi się tylko Terrible Evilaunt.

Więzi

Doglover i Animalinstinct

Doglover i Animalinstinct (ang. Miłośniczka psów i Zwierzęcy Instynkt) byli rodzicami Natalinde. Żyli z nią tylko 11 lat. Zgineli w wypadku pociągu jadącego do Canterlotu.

Terrible Evilaunt

Terrible Evilaunt (ang. Okropnie zła ciotka) była ciotką ze strony matki. Nie nawidziła zwierząt. Gdy Natalinde osiągnęła pełnoletniość, trafiła do więzienia na dożywocie.

Pinkie Pie

Pinkie była przyjaciółką Natalinde gdy obie były nastolatkami. Różniły się tym, że Pinkie kochała przyjęcia, a Natalinde książki.

Viciwitch

Viciwitch była kuzynką Natalinde, córką jednej z sióstr jej matki. Nie lubiły się, miały inne zainteresowania, a poza tym Viciwitch była wredna i nie dało się z nią dogadać.

Umiejętności

Rozmawianie ze zwierzętami

Natalinde umie rozmawiać ze zwierzętami.  Do tego jest nawiązany jej znaczek.

Czytanie

Natalinde umie niezwykle szybko czytać. 500 stron książki przeczyta w jeden dzień.

Magia

Natalinde jest jednorożcem, a więc umie też czarować. Nauczyła się tego wcześnie, w wieku Sweetie Belle. Nie używa jej często.

Znaczek

Znaczkiem Natalinde jest różowe serce. Nawiązuje ono do miłości do zwierząt. Zdobyła go dosyć wcześnie.

Znana jako

Przyjaciele nazywają ją poprostu Nata. Ciotka nazywała ją Lipa, a rodzice Natunia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki