Fandom

Naturki

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Share

Naturki

Rasa Maszy108

Willow i Pound na rozpocząciu szkoły by Masza108.png
Naturki
Naturia/Natur
Zajęcia Opieka nad naturą
Naturki - Rasa stworzona przez Maszę108. Klacze to Naturie, a Ogiery, Naturowie. Jest to indywidualna rasa, której nie mogą osiągnąć kucyki innych ras. Można samemu tworzyć Naturki bez zgody autorki, nie można jedynie tworzyć władców, ani dowódców armii bez pozwolenia.

O Rasie i Krainie

Naturki są rasą żyjącą w Forest Island, są wielce powiązane z przyrodą, ich lud jest bardzo liczny.

Podział Naturków:

Istnieje podział Naturków na:

  • Naturki Leśne - 70% społeczności Naturków, normalni Naturkowie, mają przywódców, ta część panuje w Forest Island.
  • Naturki Jaskiniowe - 5% Naturków, Naturkowie z jaskiń.
  • Naturki Wodne - 10% Naturków, Naturkowie z różnych wód, mają przywódców.
  • Naturki Buntownicze - 15% Naturków, są to Naturkowie nielubiący natury, toczą nieoficjalną (gdyż oficjalna została zakończona) wojnę z resztą ras, co jakiś czas zdarzają się również bitwy.

Podział Naturków Leśnych:

Naturki Leśne dzielą się na:

  • Drzewne, których sierść jest z kory drzewa, a grzywa i ogon z liści (Naturki Liściaste) lub igieł (Iglaste), pochodzące ze starego dębu są panami Naturków leśnych gdyż ten dąb to jedno z dwóch bóstw, panują w Forest Island, są najlepiej zorganizowaną grupą.
  • Błotne/Bagniste, których sierść jest z błota, a grzywa z ziemi (Naturki Błotne Półkrwi - Błotne) bądź z błota (Naturki Błotne Czystej Krwi - Bagniste)
  • Łąkowe, są z trawy i kwiatów (kwiaty tylko dla Czystej Krwi)

Podział Natórków Jaskiniowych:

Naturki Jaskiniowe dzielą się na:

  • Stalagmitowe - których sierść jest ze skały, a grzywa ze stalagmitów.
  • Stalaktytowa - których sierść jest ze skały, a grzywa ze stalaktytów, niektóre mają też nogi ze stalaktytów.
  • Stalagnatowe - coraz rzadsze, sierść mają ze skały, a grzywę ze stalaktytów, stalagmitów i stalagnatów, niektóre mają też nogi ze stalagnatów.

Podział Naturków Wodnych:

Naturki Wodne dzielą się na:

  • Oceanowe - stworzone w całości (poza oczami) z wody Oceanu otaczającego Forest Island, są one panami Naturków Wodnych, gdyż Ocean ten uważany jest za bóstwo.
  • Morskie - stworzone z Morskiej wody ich włosy są z fal, większość z nich znajduje się armii Naturków.
  • Jeziorne - stworzone z wody Jezior, ich włosy są z glonów, a sierść z wody, większość z nich zajmuje się dyplomacją gdyż są cierpliwe i spokojne.
  • Rzeczne - Stworzone z rzek, ich włosy są z normalnej wody rzeki (Półkrwi) lub z Nurtu (Czystej Krwi) również znajdują się w armii Naturków.
  • Lodowe - W całości z lodu (czystej krwi), lub po części np. sama grzywa lub sama sierść (półkrwi). U tych półkrwi nie lodowa część jest zastąpiona grzywą takiego Naturka, jakim jest drugi rodzic.

Podział na Strefy:

Forest Island podzielone jest na strefy, każde Naturki mają własną strefę:

  • Strefa Leśna - Największa strefa, znajduje się tam jedynie wielki las, dwa bagna i trzy małe łączki.
  • Strefa Buntownicza - Druga w kolejności największa strefa, znajduje się tam jedynie wioska, cała ziemia jest czarna i nie ma żadnych roślin, jeżeli chcą coś zjeść muszą iść na strefę Dyplomatyczną, której roślinność jest wspólna.
  • Strefa Wodna - Znajduje się wszędzie gdzie woda (w przypadku lodowych lód), lecz oficjalna jest trzecia w kolejności dużych, te Naturki jednak zazwyczaj mieszkają w byle jakim zbiorniku wodnym, zwykle w takim, w jakim się urodziły.
  • Strefa Jaskiniowa - Najmniejsza strefa, znajduje się tam jedna wielka jaskinia.
  • Strefa Dyplomatyczna - Tam spotykają się dyplomaci, nie jest liczona jej wielkość, ale jest mniejsza od strefy Jaskiniowej, wszystko co się na niej znajduje jest wspólne.

Wymarłe Rasy Naturków.

Wiele lat temu istnieli także Naturkowie Wiatru (sierść- wiatr, grzywa - chmury) i Ognia (sierść - skały wulkaniczne, grzywa - lawa - Naturie, ogień - Naturowie) - jako jedyni mieli skrzydła, dawno wyginęli, ale można ich tworzyć, pod warunkiem, że twoja postać jest nie żywa.

Relacje Ras:

Naturkowie poza Buntowniczymi mają ze sobą dobre kontakty, a nawet prawo do naruszalności granic. Najlepsze kontakty mają Jaskiniowi z Wodnymi, lecz Leśni również utrzymują z nimi dobre kontakty. Buntowniczy mają swoich zwolenników wśród Jaskiniowych, przez co mają z nimi odrobinkę lepsze kontakty.

Wojny

Są to wojny pomiędzy Naturkami buntowniczymi i całą resztą, jednak wojny Naturków nie mają na celu zabicia buntowników. Ta rasa tego nie uznaje. Chodzi bardziej o  rozsiewanie kwiatów na ich terytoriach i próby przeciągania ich na naturalną stronę. Naturki są spokojną rasą i nie chcą rozprzestrzeniać przemocy. Oczywiście nie było tak podczas oficjalnej wojny. Jednak została ona zakończona przez Wielki Dąb i Wielki Ocean - Bogów których wyznają naturkowie, jakieś 10-15 lat temu. Bogowie Ci przypomnieli naturkom ich spokojną naturę. Podczas oficjalnej wojny Naturkowie posługiwali się naturą np. pnączami, a buntownicy, bronią średniowiecza np. dzidami mieczami.

Mądre cytaty bóstw i wodzów, co na wiele odpowiedzą:

  • Dawno temu przemądry dąb rzekł: Jak nie chcecie natury i nas wyznawać, wolna wasza droga. Rytułał ten oczyści was z resztek naszego wyznania. Ale pamiętajcie, że ten rytuał każdego dotyczy inaczej, ci który wgłębi serca wiedzą, że źle robią, grzywę z błota na brązową zmienią, a z wody na niebieską i wrócić wciąż będą mogli, lecz ci co nie żałują swych czynów, zmienią swe kolory i nigdy do nas nie wrócą...

Naturkowie Leśni

Naturkowie Jaskiniowi

Naturkowie Wodni

Naturkowie Buntowniczy

Naturkowie na wiki:

Każdy może stworzyć przedstawiciela Naturków ras obecnie żyjących. Jednak osoby chciejące stworzyć dowódców, bądź członków ras wymarłych (naturki wietrzne i ogniowe), mają prawo to zrobić po wcześniejszej konsultacji z Maszą108.

Więcej w Fandom

Losowa wiki