Fandom

Nie mam czasu

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

15 odcinek 4 sezonu.

Nie mam czasu
Tytuł orginalny: I do not have time
Sezon: 4
Numer w sezonie: -63
Numer ogólnie: 15
Emisja w USA: TBA
Emisja w Polsce: TBa
Zobacz także
GaleriaScenariuszTranskrypt
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Kryształ problemu
Następny
TBA

Fabuła

Poranek

Twilight Sparkle wracała od Zecory. Była tam by uczyć się magii. podczas powrotu zauważyła czyjąś sylwetkę. Rzuciła się na nią, ale ona zdołała się wyślizgnąć, a z jej peleryny wypadł naszyjnik. Twi podniosła go i wróciła do biblioteki czytać książki. Księżniczka Cadence zleciła jej by przygotowała się do misji badawczej. Twilight miała zostać wysłana w teren, by sprawdzić jej umiejętności fizyczne. Na dowód wygranej miała przynieść zdjęcie rzadkiego ptako-smoka.

Wizyta przyjaciół

Twi została odwiedzona przez przyjaciół. Jej przyjaciółki miały masę propozycji spędzania wolnego czasu. Twilight nie wytrzymała i wygoniła je z biblioteki. Nawet Spike poczuł, że się zmieniła.

Chwila samotności

Po wyjściu przyjaciół Twilight głośno krzyknęła, że chciałaby by całe miasteczko było cicho. Po chwili ucichło i klacz mogła wrócić do czytania.

Potem

Twi skończyła z książkami. Musiała wyjść po obiad. Nie myślała o przyjaciółkach, bo amulet ją przemienił. Jednak zdjęła go i zupełnie zapominając o obiedzie pokłusowała do przyjaciółek. Jednak wszyscy byli ponurzy i nikt się nie cieszył. Klacz próbuje ich rozweselić. Zaczyna od Pinkie, której wystarczyło powiedzieć, że jej kawał cię bawi. Potem z pomocą Pinki dała radę rozweselić całe miasto.

List

Droga księżniczko Cadance

Piszę do ciebie, bo Luna odeszła, a Celestia umarła. Nauczyłam się dzisiaj czegoś, czego jeszcze nigdy się nie spodziewałam. Odkryłam, że nie należy zabierać byle wisiorka, który był na ziemi. I, że przyjaciele mogą się stać ważniejsi niż twoje zadanie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki