Fandom

Night Nowels

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.
Night Nowel

Dziwaczka z Beeprince

NIght Nowel by Lumcia.png
Female picto.png
Klacz
Zajęcia * Pisanie książek dla siostry
Rodzina
Rodzice Wrathful Light (tata)

Scarred Heart (mama)

Rodzeństwo Solo Sing (siostra przyrodnia)
Night Nowels (z j. ang. Opowieści Nocy/Nocne Nowele) - pegaz, klacz. Autorka najsławniejszych w Equestri książek, które podpisane są nazwiskiem jej przyrodniej siostry. Mieszkała w Beeprince, gdzie została nazwana dziwaczką z Beeprince. Potem przeprowadziła się do Grandvill.

O kucyku

Aktualnie ma siedemnaście lat. Jest bardzo ambitna, często ma głowę w chmurach. Zdarza jej się, że na chwilę odpłynie. Jej pomysły zawsze przychodzą nocą, przez co często jest niewyspana. Uczy się ogólnie dobrze, najczęściej dostaje czwórki, czasem piątki.

Charakter

Nowel ma zawsze dużo do powiedzenia, a przy rozmowie zawsze używa "dorosłych" słów. Jest poważna, ale nie tak jak np. Twilgiht. Bardzo łatwo ją zdenerwować, ale też uspokoić. Wyróżnia ją jej impulsywność - zawsze mówi to co myśli i bardzo często raniąc tym innych. Pierwsze co zauważymy przy rozmowie z nią będzie jej niestosowne zachowanie. Klacz jest też bardzo nerwowa i ciągle narzeka.

Wygląd

Sywetka

Night jest chuda i szczupła. Jak na swój wiek jest dosyć wysoka, około 10 centymetrów od wzrostu normalnej klaczy. Jej nogi są długie i chude, często zazdroszczą jej tego rówieśniczki.

Grzywa i ogon

Są tego samego koloru, czyli ciemno granatowego z ciemniejszymi pasemkami. Ogon i grzywa Night są długie i mocno falowane. Klacz ma grzywkę na jedno oko.

Historia

Night Nowels urodziła się w Beeprince. Miała ona kochającą się rodzinę, dopóki matka nie zdradziła ojca. Night pojechała wtedy na długo do babci, która nienawidziła Nowels i jej ojca do którego była bardzo podobna.

Życie z babcią było dla klaczy koszmarem, tylko tata czasami przywoził jej prezenty, w których znalazła się między innymi maszyna do pisania.

Po pięciu latach mieszkania z babcią rodzice klaczy się rozwiedli a ona została z tatą. Ojciec klaczy był bardzo zapracowany, ale klaczy to nie przeszkadzało. W wolnym czasie klacz pisała pamiętnik, ogólnie życie jak z bajki.

Problemy pojawiły się gdy ojciec poznał klacz o imieniu Fruit Carnival. Klacz była bardzo miła w przeciwieństwie do jej córki Solo Sing.

Gdy klacz poszła do szkoły wszyscy się z niej śmiali bo źle szło jej na wychowaniu fizycznym, i cały czas siedziała z maszyną do pisania. W gimnazjum wydała pierwszą książkę która się nie przyjęła. Pomocne kopyto wyciągnęła wtedy jej siostra przyrodnia. Układ był taki - ona będzie pisać książki a ona zdobędzie sławę.

Relacje

Solo Sing

Przyrodnie siostry nie dogadują się najlepiej. Nawzajem przeklinają ,,tą drugą"w duchu i życzą jej nieszczęścia.  Czasami zdarza im się zwierzyć lub przytulić, ale to zazwyczaj na pokaz.   Klacze rywalizują ze sobą o wszystko, żadna z nich nie oddała by drugiej nawet kawałeczka tkaniny.  

Tak na prawdę, to nikt nie wie, czemu przyrodnie siostry są na siebie tak wrogo nastawione.

Poena Poenix

Poena i Night  to  koleżanki. Są one  sąsiadkami.   Na początku Poenix irytowała Nowels swoimi pytaniami i ciekawością, ale później przyzwyczaiła się do tego.

Klacze poznały się gdy Poena miała 5 lat kucykowych.  Night wróciła wtedy od babki do ojca.  Kalishia, pani domu Poenixów kazała swoim córką przywitać Nowels, bo  myślała, że ta jest tu pierwszy raz. 

Gdy Veritate i Poena przyszły  przywitać nową sąsiadkę, w domu Night był bałagan, więc ta nie wpuściła ich tam.  Młodsza siostra uznając, że to niegrzeczne poszła do domu.

Poena porozmawiała z sąsiadką trzy minuty i dwadzieścia pięć sekund, po czym poszła do domu. Tak zaczęła się  ich przyjaźń.

Memory War

Umiejętności

Pisanie

Pisanie to talent klaczy. Pisze wszystkie gatunki oprócz romansów, ponieważ nigdy nie czuła miłości lub czegoś podobnego.Klacz zaczęła pisać już jako mała klacz, ale wtedy był to tylko pamiętnik. Wlewał w niego wszystkie swoje emocje związane z szantażem przyrodniej siostry i rozwodem rodziców. Wkrótce pisanie pamiętnika przestało jej wystarczać, więc poprosiła tatusia żeby naprawił jej starą maszynę do pisania, na której tworzyła swoje pierwsze horrory. Ona była bardzo dziwnym dzieckiem.W gimnazjum napisał książkę pt. ,,Monn Lament" którą wydała, ale więcej na tym straciła niż zyskała bo książka się nie podobała(mimo iż była ciekawa, ale nikt nie chciał jej kupić przez reputacje klaczy). Pomocne kopyto wyciągała jej siostra która wpadła na pomysł podpisywania swoich książek jej nazwiskiem. I tak jej kolejna książka ,,Philosophy of cannibals",bo Equestria w tych czasach emm... nie wiedziała co to kanibalizm? Stała się hitem w Equestri, z czego ona nic nie miała, bo sława uderzyła Sing do głowy i nie dała jej nic z tego co obiecała, ba, jeszcze bardziej pogorszyła jej sytuacje.

Gdy Nowels stała się dorosła jej umiejętność pisania była już bardzo rozwinięta. Można powiedzieć, że napisała ona dziesięć najsławniejszych i najlepiej się sprzedających książek z Equestrii.

Napisane książki

Klacz napisała 10 książek.  Głównie są one dozwolone od lat szesnastu.

  •  Philosophy of cannibals

Ta książka wywołała burzę w Equestrii.  Była ona bowiem bardzo krwawa. Zyskała ona wielu przeciwników, ale też fanów. Najchętniej jest czytana przez gryfy.

Książka ta opowiada o młodej podróżniczce Messie, która po powrocie do Equestrii jest zdziwiona prawem jakie zostało wprowadzone.

  • Moon Lament

Książka od lat siedmiu. Nie zdobyła większej popularności. Jako jedyna (wydana) książka Night Nowels jest podpisana jej imieniem.

Opowiada ona o uczuciach pewnej młodej klaczy która wyróżnia się z tłumu, i  jest przez to  odpychana od  innych.

  •  Tam, gdzie zginiesz

Książka ,,Tam, gdzie zginiesz" to zbiór 168 kawałów z kategorii czarnego humoru.  Znajduje się w niej też 18 dłuższych opowieści zaliczającej się do tego samego gatunku.

Pomysł na tę książkę dała jej Poena Poenix. Na początku klacz była zdziwiona, że taka mała klacz potrafi pisać czarny humor, i ma jego poczucie, ale potem zaczęła się z tym oswajać.

Ciekawostki

  • Kucyk został adoptowany przez Lumcię

Więcej w Fandom

Losowa wiki